Seasonpass past ook niet in de verdienmodel om bij iedere dlc/grote update nieuwe spelers aan te trekken. ;-) Ze hebben liever dat je de volle pond betaalt, als er daarom dan een paar afhaken, so be it. Er komen net zoveel voor terug als je de nieuwe dlc/expansion/whatever goed neerzet qua content en marketing.
Dat zal allemaal wel maar ik vind dat na 3 maanden TTK er toch wel wat meer duidelijkheid mag komen voor y2. Vind die events een leuke toevoeging maar t is niet gnoeg om deze game nog is 3 a 4 maanden nieuw leven in te blazen voor mij. Ik hoef ook helemaal niet te weten wat er precies komt maar ik denk dat er gnoeg mensen zijn die net als mij graag wat meer duidelijkheid zouden willen of er uberhaupt nog wat op de planning staat buiten de events van het live team. Snap gewoon niet waarom ze er zo "geheimzinnig" over zijn en maar met mondjesmaat wat naar buiten brengen. Veel mensen denken nog dat de microtransactions ervoor zorgen dat de DLC's gratis worden.. Bungie of activision hebben zelf gezegd dat microtransactions naast betalende dlc's kunnen bestaan... Dus waarom niet wat duidelijkheid of er nog voor D2 1 of 2 betalenden DLC's komen ipv iedereen in t donker houden. Ben wel erg benieuwd wat er dadelijk gaat komen na de challenge modes en het sparriow kart gebeuren....
Dat hoef toch ook niet.. Ze zouden toch iets kunnen laten weten dat er een DLC komt nog voor D2? Niemand die het eigenlijk weet..En inhoudelijk hoeven ze er dan niks over te melden wat er in de dlc zit. Maar ik weet ook wel dat dat helaas niet gaat gebeuren en dat we gewoon allemaal moeten afwachten.. Maar ben gewoon bang dat ze t zelf niet eens weten en dat er een kans is dat er geen echte DLC gaat komen en geen nieuwe raid dus in y2.
Maar aankondigen is al hype. Als ze niks zeggen over de inhoud, krijg je speculatie en in een tijd dat andere activision grootgeldverdieners op de markt zijn gekomen, is dat niet ideaal. Het is simpelweg een andere marketingstrategie
Met een "kleine" tease zou je in zekere zin de interesse van de niet-spelers weer kunnen wekken. Nu weet je helemaal niks. Swings both ways ... denk ik? Speculeren over iets wat misschien gaat komen of aan de hand van een leak een zekerheid hebben... Tja, ik heb liever het laatste Een andere strategie een kleine 1,5 jaar na release is vreemd. Je zou toch denken dat Bungie/Activision hun spelers willen behouden bij een zeer succesvolle franchise als Destiny. Goed, gratis events en content is altijd leuk maar dat zal de speeltijd niet aanzienlijk verlengen. Destiny heeft z'n waarde al wel bewezen. Bovendien zit Activision er warmpjes bij en verdienen de andere aangesloten ontwikkelaars zat geld ... concurrentie of niet
Dan zullen we rustig moeten afwachten wanneer ze weer wat naar buiten gaan brengen...hoe vervelend ik dat ook vind Heb hier nog wat BIG PLAYS voor onder het wachten Deze defender titan haat mij echt! (2 filmpjes) En nog een heerlijke wrecking ball in Trials met een perfect gegooide grenade als afsluitert :
6 verschillende gazers en je mag de rage niet verliezen. Totdat natuurlijk iedereen is geweest en dan begint het opnieuw.
Heb er wel zin in! Dit is meer een challenge dan die warpriest challenge... Althans ik hoor net al een cheese methode die ze aan t uittesten zijn wat als t lukt ik echt heel erg jammer vind!
je kan bv 5 orbs gelijk neerschieten en de laatste gebruiken.. En dat herhalen met verschillende gazers. Dus single pool strat werkt dan nog. Lees nu op reddit: 2 orbs strat.. Alleen je mag de gaze niet verliezen voordat alle 6 mensen de gaze gehad hebben.dus je hoeft dan niet eens alle orbs neer te schieten...
Volgens mij is het iets anders. Gaat puur om de Gaze idd. Van wat ik zo zie in streams. Een iemand pakt de gaze. Rest doet damage. Waarvan een er iets eerder uitspringt om de volgende gaze te pakken. Daarna pakt de rest hem ook snel achterelkaar waardoor alles weer reset. "Failed gaze" zeg maar en er weer nieuwe bolletjes komen. Pak je weer een bolletje en zo gaat het door.
RIP DLC in Destiny Y2 Derek Carroll: "With Taken King we are moving to a more event-based model - things like Festival of the Lost and Sparrow racing, which is our winter event, and then smaller events such as Iron Banner and Trials of Osiris every weekend. "Rather than doing these giant, monolithic DLC packs, this way everybody who's an owner of Taken King can enjoy these things."
Alle focus van Bungie dus op Destiny 2 nu. Buitenom het Live team. Maar ja creëert ook weer wat tijd voor andere games dan weer non stop Destiny tot september volgend jaar. Ben ik ook wel blij om haha.