Dankje Yellow. Ik liet mij even gaan en ging een eindje wandelen. Was even vergeten dat niemand wist wie ik was. Ah well, who wants some wine?
Nee... Wishful thinking in dit geval. Zou niet weten hoe dat ding anders bemachtigd word. We zien het morgen wel.
Zie weer geen f*ck ivm geen supported media via tapatalk. Vertik het om xbw te bezoeken via me browser.
Ah, was te verwachten omdat SLR inkomsten genereert. (silver, aankoop emotes) Vraag me af of we niet in de toekomst silver aankopen materials en gear kunnen verwachten voor Iron Banner en Xür.
Heb hetzelfde probleem, maar opzich is het vrij makkelijk om te doen. Klik op het bericht (bericht wordt blauw geselecteerd) en klik rechtsboven op de 3 puntjes en klik op 'open in browser'. Zo heb je het berichtje meteen en krijg je vrij snel te zien wat het twitter berichtje inhoud. Of gewoon helemaal het openen in je browser moet je niet bevallen, maar zoiets simpels lijkt mij je niet in de weg te zitten.
Op zich wel lachen dat Sparrow Racing, maar op een of andere manier word ik er wel ernstig competitief / chagrijnig van. Maar dan ook echt veel erger dan van gewone multiplayer games. Feitelijk hoef je niet eens te winnen voor loot drops, maar ik wordt echt gek als ik twee rondes op kop lig en dan in de laatste ronde door een klein tikje van een ander of door een onverklaarbare landing totaal van de baan vlieg en kansloos 6e eindig.
WtF?!?!? Hahaha Maar racen is CoooL! Heb al 2x 320 helm gehad en een boel andere 315 en hoger helmpjes
Meen vaag te herinneren dat ik hem een enkele keer heb horen roepen "Neee, dat kan nooooit" en "Ik krijg nooit wat". Je hoort het maar zelden, maar ik denk toch dat hij kan praten.
Challenge mode is schijnbaar geen verschillende runners maar ipv 3 platformen moeten we nu elke x 4 platformen gebruiken om de relic te pakke. dus GEEN extra floater.