1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel. Verschillende runner is wel een onderdeel van de challenge maar niet de enige challenge.
    Mensen zeggen nu ook. 4 shades ofzo. Zullen wel zien.

Laatst bewerkt: 15 dec 2015
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oeh. 320 helmpje en schip :eek: i want it

Graveheart vindt dit leuk.
  3. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Runner mag t zelfde zijn volgens de groep die beweerd 4 shades te killen door 16 bommen in 1 x te laten detonaten.. En die hadde t gehaald

Op reddit staat dit:
    Confirmed strategy according to most posts in this thread: Detonate 16 orbs at once. Deaths are not a factor. Ogre kills and runner kills are not a factor. Jumping on platforms is not a factor.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Planet Destiny. "Makkelijker" dan ik verwacht had.

--

Niet echt uitleg nodig. Maar toch een vid van Giggle.

CrazY en bulletproof010 vinden dit leuk.
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn..

Raafie, AnubisNefer, Pride en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Raafie en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oryx challenge mode schip is echt nice.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Pfff. Wat zijn sommige gasten toch ook bizar zeg. Alleen maar respect voor zo'n prestatie

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
  10. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    @Graveheart aka rngesus had me geblessed, met als gevolg: Arctic Proxy!! :eek:

Graveheart en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ook niet, heb alleen de boost van de digital CE gebruikt en meer niet. Bovendien gaat levelen met bounties aan heel snel en je leert er ook nog van. Was binnen een paar dagen van 25 naar 40 de eerste keer, tussen andere verplichtingen door. Kan natuurlijk sneller, maar wilde mijn class wel goed leren kennen.

Ik weet niet hoe dit verder gaat, maar als het net zoals bij SWTOR word, dan stort de game in, gegarandeerd.

13. MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Snap dat je het niet gekocht had. Bedoelde meer van als een persoon het koopt.
    Maar dat zullen we vanzelf allemaal wel zien. Als ze zelf hun graf willen graven, dan moeten ze dat maar doen. Zou er wel zeer van balen, maar kan er dan ook niks aan doen.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Als Bungie zijn geld gaat verdienen aan sukkels die dit soort zooi kopen en ik krijg daardoor gratis spul, dan juich ik het alleen maar toe.

15. MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Dat zou ik inderdaad ook toejuichen. Maar dat moet ook weer nog maar blijken. We zullen het allemaal vanzelf wel merken.

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik krijg toch steeds meer het gevoel, dat de gamers, die aan Destiny hun kostbare tijd besteden de sukkels zijn. Gewoon even kijken naar je totale speeltijd in Destiny, daarin zie je precies hoe triest je leven eruit ziet. Respect voor Activision :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Inmiddels die packs ook gevonden, wat een gekut is het nog om via MP alle zooi echt bij elkaar te vinden. De ene pagina alleen de uitbreidingen en bij de andere alles bij elkaar. Lijkt wel alsof die packs echt weggestopt zijn.

Het is trouwens bij alle games zo dat ik het vinden van specifieke content nog erg kut vind. In ieder geval staan de packs erop, maar ik heb nog niet gekeken wat ze kosten. Ik vind het een trieste ontwikkeling, terwijl ik toch een tijdje redelijk fanatiek deze game heb gespeeld.

Dit gaat net zo erg worden als die character boosts in World of Warcraft, waar je nu instant level 100 kan worden door 50 euro te dokken of de nieuwste expansion te kopen die pas in Juni uitkomt. Met andere woorden: Die hard raiders die een pug doen, krijgen allemaal noobs tot de nieuwe expansion in hun group.

Blizzard gebruikte trouwens de smoes dat je 3-4 maanden gemiddeld nodig hebt om je aller eerste char te leven naar 100, in World of Warcraft. Los van de boosts is dat zelf onzin, want een beetje speler doet dit in nog geen 2 weken, de toppers zelfs binnen een week, plus baan of studie overdag. Het spel is daar te makkelijk voor geworden.

Als dat de realiteit voor Destiny gaat worden, dan kun je beter nu de game in de verkoop doen. Elke titel trouwens die met dit soort ongein komt, dan kan je ook net zo goed weer ouderwetse cheat codes invoeren in games.

18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Wat een partij zure opmerkingen iedere keer toch weer als ze wat nvoeren waar de meeste gebruikers 0.0 last van hebben zeg. En dan komt meneer nol even melden dat je leven triest is als je in anderhalf jaar een hoop gespeeld hebt. Sorry hoor, gaat nergens over.

Raafie en Maddmonkey vinden dit leuk.
  19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Heeft vannacht blijkbaar in de spiegel gekeken en moest even zijn frustratie ventileren. No biggie.

Nol vindt dit leuk.
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iron Banner returns sometime after 10AM Pacific on Tuesday, December 29th. It’s a manual switch that we flip, so forgive the inexact estimate to account for the human element. The game, returning to original form, will be Control.
    Champions who rank up can acquire endgame gear from the Lord himself, or from drops that arrive at the end of completed matches. Here’s what you’ll find in play for one week.
    Auto Rifles
    Shotguns
    Titan Armor
    Hunter Armor
    Warlock Armor
    PlayStation Exclusive Armor
    “Whoa, that stuff looks sick! How do I get it?”
    Available from Lord Saladin:
    • Rank 3: Boots
    • Rank 4: Helmets, Auto Rifles
    • Rank 5: Shotgun
    Available as post-game drops:
    • Rank 2: Helmets
    • Rank 3: Class Items, Auto Rifles
    • Rank 4: Shotgun
    Ring in the new year with some gunfire, and score something to make you more powerful as you extend the fight into 2016.

Deel Deze Pagina