Gewoon even de kiosk bekijken, dan weet je het precies. Staat zelfs bij waar het te halen is. @s4nd3r
Oh chill. Vind één van die shaders van FWC wel vet. Ben bijna rank 3, dus wie weet of 'ie dan bij dat pakketje zit... en anders ff door levelen.
De droprate is wel enorm verhoogd, maar bij rank 3 al een shader zou toch best wat gelukkig zijn. Ik ben gedeeld iets van rank 60-70 bij fwc en mis nog steeds 1 shader new monarchy lvl 45+ mis ik er ook nog 1 en dead Orbit (meest gebruikte faction) ruim level 100 heb ik wel alle shaders van veel levels waren dan wel in year 1 gehaald waar shaders echt zeldzaam waren.
Was echt bizar vanavond. Eerste paar potjes gingen oke. Maar na een uur werd het echt te erg. Zijn we maar een raid gaan doen. De lag is altijd aardig bizar in de Crucible maar als je dan een tijd bijvoorbeeld Battlefront hebt gespeeld merk je pas echt hoe slecht het is.
Het is niet alleen de lag. Het is ook hoe de game daarmee omgaat. Traden terwijl jij iemand 2x slaat in zijn rug en hij zich omdraait om je neer te maaien, is gewoon gebruikelijk bij dit spel en ook alleen hij dit spel.
De vertraging van de inkomende damage is op dit moment belachelijk. Ik snipe iemand vol door z'n kop, deze persoon kan nog aanleggen en mij terug snipen voordat ie zelf neergaat.
Rank 2 net gehaald, eerste helmpje is al gedropt in IB. 296 voor m'n Warlock. Mooi begin. Lag lijkt minder te zijn nu. Edit ; Derde potje op de Titan pak ik weer een helm.
Die lag is wel irritant ja, maar gewoon door gaan voor de loot. Op rank 2 al 3 Titan helmen gescoord. Op rank 3 krijg je weer een 310 artifact van Lord Salad.