Nee, ik schrok mij kapot en was ineens dood. Die gast lagde ook zwaar. Hij teleporteerde 2 potjes alle kanten op.
Echt jammer dat Bungie er weinig aan doet, als je zo een slechte verbinding heb dan zou je gewoon eruit gekicked moeten worden. (en dan een mooie bericht van Bungie: Neem beter internet) Waardeloos als je keer op keer tegen dat soort gasten speelt.
Werkt al 2 jaar zoals het hoort man ... Je kan weinig doen om echt een "vuist" te maken richting spelers met een kut verbinding. Heb je overal. COD, Destiny, Battlefield. Je kan mensen niet uitsluiten van een game vanwege een poep verbinding. Mocht een bedrijf dat wel gaan doen dan zal dat een hoop stront over zich heen krijgen helaas. Jammer genoeg is dat volk met die kak verbindingen altijd in een voordeel.
Nou ja de game kicked je vaak genoeg uit PVE om een of andere foutmelding die altijd jouw "schuld" is.. Mogen ze van mij ook lekker in PVP doen voor een echte reden.
Dat Destiny een berg rare connectie issues heeft is bekend ja Gek genoeg gebeurd het altijd op momenten dat je het niet kan gebruiken. Ik herinner me wat er gebeurde bij mijn eerste Crota Hard Clear nog heel goed. Bungie kan in PvP gewoon een timer bouwen ... Als je 10 seconde op rij een wisselvallige connectie hebt ... kick. Heel simpel. Maargoed, Bungie heeft andere prioriteiten momenteel. Zoals het maken van DLC voor Dest.... o nee
Ik dacht nog even wat IB mee te pikken tot 10:00. Krijg tijdens het joinen een 'bat' error en vervolgens is dus Iron Banner om 09:00 al pleite?
Damn zit me laatste week niet mee zeg veel strikes doen al 12 tree coins verder en nog steeds geen exotic drop. Overigens maat van mij kreeg haast helemaal niks bij Iron Banner alleen bij rank 2 worden en rank 5. Was dat normaal of hoor je elke rank wat te krijgen?
Rank 3 en Rank 5 hebben een pakketje bij Lord Saladbar. Rank 3 is een blauwe 310 Artefact, Rank 5 een 310 Ghost + iets randomized. Wapen of armor. Droprates waren wel beduidend minder als de vorige IB. Helaas geen 320 ghost gehad.
Maat van mij had dus bij rank 5 wel een 320 ghost gekregen. Ik heb niet meegedaan aan de IB had niet zoveel tijd daarvoor en vond het zonde om er aan te beginnen en het niet af te maken.
WATTTTT!?!?!? en dan durven zeggen dat je maat haast niks kreeg?!?! Mensen hier waren dik die ijzeren banaan aan t afgrinden voor die 320 ghost!
Ik kreeg ook nog best veel Auto rifles, stuk of 4/5 alleen met gare perks, dus weer een paar uit de tower gegooid. Op Rank 5 door spelen, kreeg ik nog wat random items; helm, shotgun, ghost ect.