PDX-41 is beschikbaar bij de gunsmith. Sweet. Daarnaast een arminius met CB en braced frame. Die pik ik even op.
JA die PDX 41 ook even besteld. Ik had die: Cocytus SR4 Scout rifle opgehaald. Had wel mooie perks: Hand Laid stock en firefly. Is die: arminius auto rifle nu beetje goed met counter balance en braced frame? Ik had die wel vaker gehad met gare perks, maar dan schiet je alle kanten op, erg irritant.
Ja, het is nu een laser met 60 kogels. Doet mij denken aan de vog auto rifle tijdens de eerste 3 maanden.
Wauw wat slecht xD Moet haast wel die burn zijn, maar de health gaat op een moment ineens helemaal weg.
Precies hoe ik me voel mbt Destiny. Mijn ps4 main account al sinds november niet aan gehad. http://www.appy-gamer.com/Web/ArticleWeb.aspx?regionid=3&articleid=55549053&source=whatsapp
Lees verder.... Dan heeft ie het over content, dat spelers die 1000 uur erin hebben gestopt net zo ver zijn als spelers van 100 uur. Waarom de oude raids niet geüpdatet zijn, hoe lang je als pve speler nog terugkomt? Hoe lang je gaat grinden voor precies die ene 320 helm... Hoe lang het leuk blijft deze timed events.... De doorgewinterde Destiny gamer is lichtelijk afgehaakt, waarom? Geen content meer. ;-) En zo voel ik me ook. Ik ben al afgehaakt sinds november. Het kan me geen ene reet meer schelen. Ik wil geen timed events, ik wil content, nieuwe raids. Destiny 2.0 Omdat ik de game mechanics toch wel mis, van de week op mijn xbox, vanilla Destiny opgestart en ben nu level 4. Ik kan doorspelen tot maximaal level 25, daar ik geen dlc heb. Toch blijft het wel leuk, de story.
Tsja ze moeten content ook maken. En een raid knal je ook niet zo in elkaar. En dat je met 100 uur even ver kan zijn als met 1000 heeft ook wel te maken met de het geklaag van de vele casual spelers. Ik bedoel de grind is minder maar heeft wel gelijk invloed op longevity zeg maar. Moeilijk om die middenweg te vinden. Vind de challenge mode prima btw. Geeft je standaard 320 loot iedere week. Jammere is alleen dat ze geen 320 ghost hebben. Gewoon Destiny even op een laag pitje gooien. Ik bedoel we spelen al vanaf 2014. Iedere game speel je een maandje of misschien 2. Tuurlijk Destiny is "groter" maar dat je constant updates, nieuwe content sinds 2014 is gewoon niet realistisch. Zeker nu alleen de Live team nog bezig is met Destiny 1 en de rest al bezig is met Destiny 2.
Nou ja ik vind het wel fijn moet ik zeggen. Even Destiny rust ipv van alleen maar dat spelen. Tijd voor wat andere games en ondertussen in een week soms wat Destiny opstarten. Zullen zien wat de events gaan zijn en je lekker opladen voor "Destiny 2"