1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik moet zeggen ... ik mis Destiny wel. Geen enkel andere game heeft me 1,5 jaar bezig weten te houden. Het is alleen de content (welke?) die me tegenstaat. Het been-there-done-that gevoel komt elke keer weer terug.

Mis de potjes ToO met @Maddmonkey, @bulletproof010, @Hybrid, @Raafie, @SHiZ NL en @Graveheart wel. Potjes met @thiez dan weer niet. Daar hoorde je te vaak "ja... zeg! Op mijn scherm liep hij gewoon daar!" :+ Gewoon elkaar (voornamelijk ik) de huid vol schelden en zo hier-en-daar is een Flawless halen. Echter ben ik bang dat ik de afgelopen 3,5 maand had moeten spelen om een beetje bij te blijven :+

EDIT
    Lees net dat de Nightfall "broken" is? Supers niet werken naar behoren? Deuren in de Nightfall niet eens open gaan? WTF :+

Laatst bewerkt: 13 jan 2016
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    floating bodies in de crucible. Random deaths van neerkomen op de grond of door te rennen. Stealth skill based match making. Stealth Viking funeral buff en volgens mij ook een stealth nerf voor iig snipers. Ik merk nu een paar keer dat ik na switchen niet direct kon schieten.

Maar als de nightfall niet werkt, dan gaan ze investigaten.

Rampage vindt dit leuk.
  3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Nightfall schijnt alweer gefixt te zijn.

4. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tja, daar zijn ze altijd als de kippen bij. Gek genoeg schreeuwt merendeel van de community om een x-aantal fixes en daar gaat dan maanden overheen. Snap wel dat alle resources nu in Destiny 2 gepompt worden maar het lijkt mij niet handig dat je de komende 9 maanden nog maar 1 event gaat releasen en je trouwe spelers zo (nogmaals) een dikke vinger geeft.

Ach! In augusts dit jaar denk ik wel dat Gjallarhorn v2 komt trouwens... Houd mensen wel zoet tot D2.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die fixes zijn natuurlijk iets anders dan een bugged nightfall deurtje. Tuurlijk zijn ze daar als de kippen bij. Als ze dat niet deden schreeuwde mensen nog harder.
    En er komen zeker nog 2 events. Snap niet wat daar dikke vinger aan is. Ze zijn gratis. Voor TTK heb je betaald je plezier uitgehaald voor een paar maanden en misschien nog steeds. Een constante dlc drop is gewoon niet realistisch.

6. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Klopt, dat is niet realistisch...maar voor die bedragen toch wel iets meer content.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je mist het punt. Het gaat mij om die bizar slechte communicatie van Bungie. Blijkbaar kunnen ze het wel. Reageren binnen een uur nadat iets ontdekt is.
    Maar ondertussen sneaky stealth buffs en nerfs toevoegen en zooi tijdenlang onbeantwoord laten zijn gewoon kutstreken.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk omdat de nightfall bug gewoon easy te fixen is vanaf de server kant. Zonder dat daar extra tests voor gedaan moeten worden en dat het grote invloed heeft. Helemaal geen Nightfall.

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Weekly Updates zijn een mooi voorbeeld. Rot op met je "coming soon!" of "see-you next week with more horseshit!". Gezien de droogte kwa nieuwe content zou je denken dat Bungie z'n best doet om overige meuk op te lossen. Helaas dus.

Kan. Maar wapens e.d worden toch ook aangepast op de server? Lijkt mij. Als dat "lokaal" op je XBOX zou staan zou een modder hier gretig gebruik van kunnen maken.

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

uhhhhh, dus inloggen binnen drie dagen is nu ook al een "event"? De fuck...

AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ze zijn desperate. Geen goed teken dit.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar die moeten wel geplaytest worden intern steeds.
    Weekly updates zijn nooit echt boeiend van Bungie. Was met Halo ook al zo. Je kan gewoon niet iedere week iets nieuws hebben echt qua updates, Maar dat is hun eigen fout. Ze moeten die weekly updates gewoon afschaffen.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vraag me af welke bosmongool die wapens dan playtest.

Men neme de Last Word.
    "Zo! Hey Piet! Ik raak geen flikker man! Top!"
    "Ja, heel goed gegaan Kees. Goed getest!"

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze moeten gewoon een soort van beta groep maken ofzo. Of CTE zoals in Battlefield.
    Maar het grote probleem ligt nog steeds dat PVE en PVP gemixed zijn helaas.

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit dus... Zolang PvE en PvP aparte waardes hebben kwa wapens/gear zal er nooit een balans komen. Jammer genoeg werkt het piep-principe voor Bungie het beste. Een paar "grote" YouTube jongens klagen merg en been over het feit dat ze geowned worden door een wapen waar ze zelf misbruik van gemaakte hebben en HOPPA! Bungie nerfed ze. Ik denk inderdaad dat als jij een beta-groep / Test Server opricht die echt grondig te werk gaat (en waar om de zoveel dagen een x-aantal mensen toegang tot hebben) je een veel beter inzicht krijgt wat er aangepast moet worden.

Nu heb ik het idee dat ze elke keer een complete class om zeep helpen en dit later weer herstellen.

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ehhhhh wat :confused:

17. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    We're aware of players on Xbox One having issues connecting to Destiny. Please stand by while we investigate.[​IMG]
    https://twitter.com/bungie'

Die Suros PDX-41 van de arms dealert heeft wel goede rolls: Hammer forged/ Hand laid stock en spray and play. [​IMG]

Last word heeft ook een range van 1 meter, neem dan de First curse, dikke range en hits like a truck.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    LW is nu weer een van de beste primary's in de game, maar goed..

bulletproof010 vindt dit leuk.
  19. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    1 meter?? Je hebt er dan zeker de afgelopen tijd niet mee geschoten?:whistle:

nawa, Maddmonkey en Mallakai vinden dit leuk.
  20. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Deze week is Team Doubles in the Crucible. Lekker 2v2 sweaties met vrienden. Alleen jammer van die mini-game in Orbit

bulletproof010 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina