Hahaha pardon Ik heb wel gemerkt dat je met deze sniper stuk makkelijker een headshot kan maken of t nou bullet magnetism is , autoaim of aimassist dat zal me een worst wezen maar alsk een cm boven t hoofd mikt trekt me reticle gewoon automatisch naar t hoofdje wat ik dus nog nooit gemerkt heb met de eirine
Je valt btj in herhaling @Rampage... Jammer want ken je niks beters verzinnen? Maargoed wil wel x potje tegen jouw spelen mits je durft natuurlijk Ohh shit jij doet geen destiny meer natuurlijk... En maar blijven kijken en zeiken in dit topic op de game en de mensen die de game nog spelen Ga jij nou maar weer dat achterlijke BO3 van je doen met 6 maps en een ttk van een halve seconde
Ik speel ook niet alleen destiny pikkkk Gister nog heel ff bo3 gedaan met een maatje maar man man man heb der letterlijk geen woorden voor En dan durven zeggen dat destiny pvp slecht is
"Een lid van het ontwikkelteam van Destiny is online gespot met een nog onbekende spelmodus. Volgens een gebruiker van NeoGAF zag hij designer Lars Bakken de PvP-modus Crimson Doubles spelen in een afgeschermde test build van Destiny. Het wachten is op een formele onthulling van ontwikkelaar Bungie of uitgever Activision, maar mogelijk zit er dus weer nieuwe content aan te komen voor Destiny."
Poeh, een nieuwe PVP modus. Hang de vlag maar uit. Wedden dat er volgende week ten tijde van The Division Beta er ineens wel iets nieuws is? Misschien die PVP modus al wel. Rond de release van The Division verwacht ik een nieuw event. Puur om de spelers te houden.
Tuurlijk, er moet wat nieuws komen anders zijn ze straks de helft aan spelers kwijt. Verwacht echter niet al te veel. Hoop dat ze van hun fouten geleerd hebben en dat de 360/PS3 niet meer meegenomen worden als er een sequel uitkomt.
Wat ik hier en daar lees op reddit en bungie forum is dat ze verwachten dat er waarschijnlijk een valentine event gaat komen zoals festival of the lost.... schijnbaar waren er ook al eerder "dawning letters" gevonden die bij npc's horen en "dawning masks" In de database. http://db.planetdestiny.com/items/view/385310213
Sterf met die tering maskers. Mijn kluis zit al vol met die kutdingen van oktober. Ik heb echt een nieuwe raid nodig of interessante nightfalls om nog pve te doen.
Die komt pas in Destiny 2. Een nagelnieuwe Raid waarbij je de opa van Oryx mag slopen want die komt natuurlijk wraak nemen dat z'n zoon en kleinzoon vermoord zijn. Dan blijkt dat The Traveller de vader is van Peter Dinklage enzo ... Kan niet wachten. Iets "echt" nieuws zal nog wel even duren. Maskers ... mijn god zeg. Nutteloos. Ja, de vorige waren leuk om te verzamelen zij het niet dat je er geen fuck aan had. Puur cosmetisch. Bah.
Kan wel ff kijken of ik vanavond mee kan doen. Heb m'n raids al gedaan, maar kan vast wel ff helpen en exotic engrams jatten.