1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Dus je bent niet overtuigd?

Rampage vindt dit leuk.
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    - Kut Red-Death! Ik kap echt met spelen.
    - Geen Raid!? Maar een Raid!? Ik kap echt met spelen.
    - Godver! Kut PvP ... kut LAG! Ik ga Batman kopen (heb je nu geloof ik gedaan).
    - Weer geen loot! Ik ga COD kopen (:+)
    - Kut @thiez die alles jat. Baaah... Bungo ik stop er mee!
    - Wat!? Prison of Elders is geen Raid!? Fuck dat Bungie! Ik boycot jullie de moeder!

Goed, ik kom op 6. Maar d'r zullen er vast nog meer zijn.
    Ben overigens sarcastisch he? Dat je het even weet :+

Het gaat mij er niet om dat je de game nog speelt. Van mij mag je. Zeg nergens dat dat niet meer mag. Gaat mij er meer om dat je maar "genoegen" neemt met de content die Bungie je voorschotelt. Vind het erg karig dat jij 1 jaar na release nog 1 grote Expansion uitbrengt en daarna de game dood laat bloeden. Daar heb ik kritiek op ... dat mensen deze game nog spelen is echt prima en dat siert jou en @Maddmonkey ... maar voor mij is het niet genoeg om weer te beginnen. The Taken King bracht voor mij niet de nodige impuls om tot september 2016 te blijven spelen. En nu met geruchten dat Destiny 2 is uitgesteld zie ik het helemaal somber in. Vind je zelf niet dat de kwaliteit van DLC, en dan kijken we even naar TTK vs hetgeen wat we nu krijgen, bijzonder matig is? Je gaat mij niet wijsmaken dat dit alles is waar je het het 2e jaar mee moet doen? Vergelijk dat dan ook even met de Weekly Updates en het constante gezever : "Year 2 has only just begun". Nee DeeJ, jaar 2 is allang afgelopen.

Klinkt meer als iemand die op z'n kut is getrapt omdat een ander de game "afzeikt". Ik zeik de game af ja. Maar dat doe ik wel nadat ik zelf 1,5 jaar de game heb gespeeld. Hell, zelfs bijna 2 jaar als je de Alpha/Beta meetelt. Ik duim voor een leukere Destiny 2 wereld waarin de boel ook daadwerkelijk LEEFT.

MAD 1976 vindt dit leuk.
  3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ga alsjeblieft Destiny 2 niet spelen Rampage. :+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik vind het genoeg. Ik heb voor 40 euro weer maanden plezier en die extra gratis events zijn voor mij een extra. Hoelang ik de game nog speel tot Destiny 2? Weet ik niet. Zie het wel.
    Het is een hobby.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    O jawel. Ook dan zal ik je meenemen en een grote Guardian van je maken.

Misschien ook een tikkeltje "verslaving" ;)

6. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo, 2 keer Golg Challenge, 2 keer schoentjes.
    Dat is dus 2 characters op 320.

Bijna klaar met Destiny. :emo:

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn dude. Dat doe ik je niet na. ;-) Ik ben gestopt met Destiny toen mijn main character 307 was.

2e character amper mee gespeeld met The Taken King (light 299) en zelfs mijn 3e character niks mbt The Taken King gedaan.

Net voor the Taken King, werd ik de herhaling langzaam aan zat, en dat werd alleen maar erger bij Taken King waarbij ik maar met 1 character van de 3 ging spelen.

Ook al speelt Destiny qua gameplay gevoel (kracht van de wapens, de hitmarkers gevoel, het springen, kortom alles) echt super lekker, ben ik voor nu even toe aan een pauze (al sinds November 2015).

Ik wacht rustig op Destiny 2.0 ;-). Die losse eventa geef ik niks om, ik heb Destiny niet eens opgestart voor überhaupt 1 Sparrow race en toch mis ik het, maar ik vertik het om het spel op te starten puur om even lekker te schieten.

Kom maar op met Destiny 2.0 en in de tussentijd ga ik genieten van alle andere games die ik links liet liggen sinds de alpha en alle games die nog uitkomen. ;-)

Lijpe Mocro en MAD 1976 vinden dit leuk.
  8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik had als 'doel' om de 320 te halen, maar ik heb er nog steeds lol in.
    Crimson gebeuren nog ff bekijken deze week, daarna nog ff wat kleine games tot The Division er is.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    samen met bullet de bounties ff gedaan. 2 shaders gekregen en bullet een ghost. droprates niet zo boeiend, het is geen srl. verder ook helemaal geen questline. verder ziet de tower er wel grappig uit. 2 gratis emotes bij kiosk.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies dit.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Thorn met de Crimson Buff. Zo vies.

bulletproof010, AnubisNefer en CrazY vinden dit leuk.
  12. badeentje

badeentje Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Oef. Ff niet meegelezen hier ,maar gaat er goed op.

Wist niet dat er vele van de "oude" kern gestopt was. Wel jammer , maar snap het ook wel.
    Zelf speel ik nog wel , maar heb daarbij ook Metal Gear Solid waar ik erg mee bezig ben.

Hoop dat Destiny 2 snel komt en dat iedereen weer met veel plezier gaat spelen.

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Tja , 'laatste nieuws' is dat Destiny 2 uitgesteld is...dus geen 2016 release denk ik dan.....
    Als ze deeltje 2 dan volpompen met content en (eindelijk) een fatsoenlijk verhaal, dan mogen ze van mij best een half jaar later releasen.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
  15. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat grappige momenten.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  17. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Die broken heart buff is wel tof alleen t voelt een tikkeltje zenuwachtig aan dat extreem snelle bewegen en vooral met een sniper is t ff wennen vind ik. :p

Dit was gister ook weer prachtig met @Maddmonkey "Working as intended"
    Man man man |:-

Tussendoor nog potje normale elimination gedaan met me warlock.
    Bijna vergeten hoe "Bulletproof" die locks zijn:eek:

Maddmonkey vindt dit leuk.
  18. badeentje

badeentje Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Wat wel is dat mensen niet moeten vergeten dat de content die uit is gebracht on eigenlijk een jaar tot anderhalf bezig moeten houden.
    Dat wij op internet kijken oe alles moet en werkt ( ik net zo) vloegen we door de stof heen.

Uitstel van Destiny 2 heeft allemaal te maken met de rechtzaak tussen Bungie en Activision.
    Ze blijven het niet eens hoe ze dingen uit brengen.

Als DLC of als nieuwe editie , betaald of gratis enz enz.
    Punt nu is dat (ontwikkelaar) Bungie wel dingen af heeft en klaar heeft liggen , maar ( uitgever ) Activision er niet mee eens is en het daarom niet uit brengt.
    Events net als Crimson days word gelukkig nog wel gedaan anders hadden we niks gehad.

Dus we kunnen er op 2 manieren naar kijken.
    1) We kunnen blij zijn dat ze nog events enz uitbrengen ondanks ze in een grote rechtzaak zitten tegen elkaar en we daarom toch wat kunnen doen in het spel.
    2) Blijven zeuren ( doe ik ook hoor ) dat het lang duurt en stoppen met het spel , je plezier in een spel verliezen wat je HééL lang met veel plezier hebt gedaan , zelfs ruzie krijgen met mensen waarmee je lang hebt gespeeld en/ of op fora spreekt.

Ik kies zelf voor optie 1 en speel daarbij wel andere spellen als ik het ff beu ben.
    Ook ik hoop op Destiny 2 op gering kort termijn , maar dat is net hoe snel die stugnekken het opgelost krijgen aan de top.

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Rechtzaak? bron?

20. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Was die rechtzaak niet tussen Bungie en die componist van de muziek..Die Bungie ook verloren had?
    Voor de rest zou ik niks weten of er nu nog een rechtzaak bezig is, maar volgens mij niet.

De rede dat er geen dlc komt en d2 uitgesteld is (niet officieel bevestigd) was dat ze het gewoonweg niet gaan redden qua tijd en mensen volgens mij...

Deel Deze Pagina