Zou leuk zijn..beter iets dan niets Hopenlijk zijn ze dan wel van te voren duidelijk over wat er tussen die expansion en destiny 2 gaat gebeuren. Aangezien destiny 2 waarschijnlijk dan eind 2017 komt want dat zal niet vlak na die expansion komen lijkt mij.
Woooooowwww waarom weet ik dit nu pas.. blijkbaar kan je via guardian.theather kijken wie er een clip heeft opgenomen waar jij in voor komt. Super vet !! Hier een clip van gister van mijn pov en die van die andere dude Shit sorry voor dubbelpost! Zie t nu ik t net gepost had
Had ik al twee keer hier gezegd hoor Bullet merkte dat tegenstanders bijzonder weinig filmpjes maakte. Heel soms een goede snipe, maar 9/10 keer werd er een filmpje gemaakt waarin iemand drie mensen die met de rug naar hem toe staan gekilled worden... edit: hoe kan dit nou honorable mention zijn bij de MOTW? Zwaar overdreven effecten, totaal geen synergy met de muziek en gewoon kills die je wel vaker ziet. Zeker als je dit dan ziet:
Zal dan wel niet bij me doorgedrongen zijn Maar k zie aardig wat filmpjes vanmezelf nog... Maar wel grappig dat deze titan die clip gemaakt had.. Zei gister al ik had volgens mij dood horen te gaan daar En nu zie ik mooi zijn pov haha die zal ff gevloekt hebben volgens mij... Zal die dude is ff een bericht sturen
Wat ... what de fok lees ik nou? Nieuwe content later dit jaar? Godverdomme Bungie. Niet doen. Ik wil jullie game alleen maar haten!
Eerste wat ik ook dacht.. Die zijn ooit een keer gevonden tijdens een data mine toch? Echter nooit ingame gekomen...
Sterker nog, ze staan zelfs in de DestinyDB. Je hebt van een armor stukje een plaatje. Wel jammer. Blauwe VoG gear. Goed, ik krijg die toch nooit. Heb godver maanden moeten spelen voor voetjes voor m'n Titan
Ze bedoelen de 2e denk ik. Bij Crota was dacht ik ook een 2e armor set te vinden tijdens het dataminen.
Have you been playing Crimson Days, but have yet to score one of the Ghosts that we created for the event? Feedback has been unmistakable: the drop rate has been pretty low. We agree. We took a look at the data, and the number of Ghosts awarded has not been what we expected. That's no way to tell you that we love you, so a fix is in the works. Check it out: After the event is over, we'll deliver Ghosts to the Postmaster Anyone who has competed in seven matches will receive one You had to actually compete though - no suicide pacts! Your Ghost will be Chocolate or Crimson - the odds are even 320 Light will be guaranteed - the odds are totally in your favor Packages will be addressed by account, not character Qualifying players will receive their Ghost by February 23rd
Lol, typisch Bungie. Dat weet je verdomme toch goed. Tis niet dat de game net uit is en random drops voor het eerst in het spel zit.....
Wat ze wel tegelijkertijd aangepast hebben, was de droprate van ghosts als reward (in de nightfall). Ik zie ze nog wel de fout maken de gehele droprate te verlagen. Crucible wapens droppen namelijk behoorlijk met dit event. Ik heb een heerlijk vieze party crasher gekregen namelijk