Wauw.. Nu snap ik waarom je zo te keer ging.. haha Veel vreemde dingen gezien dit weekend.. Lag, teleports en ga zo maar door, maar dit slaat werkelijk alles.
@Maddmonkey en @CrazY Indd wooow zeg!! Wrom is die damage referree er niet al in trials pffff.... Dat soort onzin zou echt niet moeten kunnen gebeuren en al helemaal niet in trials. Kijk deze fusion nade is door de lucht heen gaan. En dit potje had ook bizar last van lag alhoewel t op mijn beeld bijna leek of ik een lagswitch had aangegooid En nog wat BIG PLAYS: Icebreaker OP
Lekker moves @bulletproof010. Maar damn die lagggg bij die eerste twee filmpjes. Dat is toch niet normaal meer!
Jaaa dit weekend was er wel weer 1 voor in de boeken... Weet niet wat er allemaal aan de hand was maar ik zag/merkte wel beduidend meer lag dan normaal. Daarom snap ik ook niet waarom t zo lang moet duren voordat de damage referee naar trials komt. Dit soort praktijken wil je in trials niet tegenkomen, dat kan gewoon je passage verzieken Deze was ook mooi;
Speel eigenlijk al een tijd geen destiny meer. Maar t begint wel weer te kriebelen. Ben gestopt omdat ik gek werd van t grinden. Hunter 297 en kwam maar niet hoger. Kreeg gewoon geen goede groep geregeld voor een raid, en zonder raid kwam ik gewoon niet hoger in lightlevel. Nu wil ik toch weer verder gaan. Maar klopt het dat ik met iron banner enz gewoon 300+ light gear kan krijgen? En zo eindelijk over mijn 297 kan komen zonder een raid te doen?
Yup, dat klopt. IB kan drops geven van 310+. Maar, dat komt dan wel uit het rank 5 pakket. Volgens mij zijn de drops tussen de 300 en de 310.
Na een avondje Iron banner ben ik blij dat bungie ook alle lag switchers ter wereld weer heeft uitgenodigd. Ik dacht dat trials dit weekend erg was... Vanavond was niet veel anders..
Nou, ben wel blij dat Bungie het nieuwe connectie algoritme van Control voor Iron Banner heeft gebruikt. Oh, nee... Wacht.
Heb ik ook maar naar 320 gebracht. Wil er eigenlijk overal wel 1 van hebben. Maar ja, ik wil wel meer.