Iron Banner. De lag is zo real, dat het Heavy Ammo kistje nog een keer verschijnt. Resultaat? 7 raketten in m'n Truth. @bulletproof010 @Avalon Scorpion
Van de week lekker veel iron banner gespeeld. M'n hunter van 296 naar 301 gekregen. M'n warlock zelfs van 291 naar 302, hier en daar een ghost van 310 en nog wat schoentjes, armpjes en helmpjes van +- 315 niets te klagen dus ! Moet zeggen dat ik vrij weinig last van lag heb gehad, denk dat er 2 potjes waren waarbij iemand flinke lag had maar dat was t dan ook. Heb me weer eens als vanouds vermaakt met destiny. Het blijft toch heerlijke gameplay online!
320 Ghost, handje vol 310-315 Ghost. 2 x IB Rocket Launcher, beide Clusterbomb. 5 x IB Snipers, 1 met Hidden Hand / Shortgaze en 1 met Firefly / Shortgaze. Rest was troep. Verder nog een aantal armpjes en helmpjes, weinig bijzonders hierbij. Best lekkere drops gehad deze IB.
Schijt aan Far Cry 4 op moment. Ik moet even iets anders hebben om te knallen. Tijd voor een nieuwe periode Destiny. Destiny 2 wacht maar lekker even met uitkomen. En wanneer die ook komt, hoop wel dat ze het anders gaan doen met die releases. Niet opnieuw zo'n naai actie voor Vanilla kopers.