Bewaar die consumable voor een eventuele tweede of derde character, geniet van de game vanaf level 1 anders power je door de story heen en voelt het iets minder episch aan. Je staat ook veel sneller stil bij de tegenstanders tegen wie je vecht en je volgt het verhaal beter. (Namelijk per level wat je omhoog krijg je toegang tot nieuwe. Missions en quests, gebruik je de consumable dan is een groot gederlte unlocked en weet je niet waar je moet beginnen)
Het is ook niet handig want je krijgt alleen een level boost, je class en al haar abilities moet je alsnog gaan unlocken.
Je zult langer met missies bezig zijn en soms denken van jezus wat zijn deze gastjes pittig maar als je dan een legend word dan denk je wel ja man dit was vet.
Ps: ik heb 3 baby guardians onder me hoede gehad vanaf the taken king alle drie heb ik ze dit verhaaltje verteld alle 3 hebben het toch gedaan en alle 3 hebben uiteindelijk spijt gehad van hun beslissing.
TL;DR bewaar je consumable voor een tweede of derde character
PS: als ambassadeur van de Hunters moet ik je eingelijk overtuigen een hunter te kiezen MAAR, als je veel damage wilt doen adviseer ik de striker titan. Google wat filmpjes en je zult niet teleur gesteld zijn.
Laatst bewerkt: 5 apr 2016
Dranx en AnubisNefer vinden dit leuk.