1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Tijdspan van een jaar.

Verandert er voor jouw de gamemechanics bij het ontbreken van deze so called exclusives? Verandert voor jou het plezier in spelen van Destiny door het ontbreken hiervan?

Nee. Dat dacht ik al. ;-) so take it or leave it. We weten dit al sinds het begin en totdat Bungie of Sony er wat aan veranderd en het wereld kundig maakt dat zij de exclusivity deal gaan veranderen, have a coke, a smile and shut the f*ck up. Wees blij dat het geen Ps4 exclusive game was. ;-)

Mallakai vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Daar ben ik niet blij mee, want dan had ik geweten waar ik aan toe was. Ik wist niet dat dit constant herhaald bleef met die gare exclusiviteit en ja het beïnvloed wel het plezier in destiny. Jij bepaalt niet of ik daardoor meer of minder plezier in de game heb of dat ik een cola moet nemen en mijn mond moet houden. Blijkbaar is het verschil tussen een hele game en in game exclusiviteit nog steeds niet duidelijk voor je, dus laat maar.

3. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Prima. ;-) uiteraard bepaal ik het zelf niet voor je, ik zou niet durven anders krijg ik een echte Madd Monkey. Maar het is en blijft een game en ik zou me niet zo gek laten maken door zoiets.

Fijn weekend verder.... ;-) als je afsluit met 'laat maar' daar heb ik zo een schurft hekel aan.

Natuurlijk zie ik het verschil, ben niet blind of dom aap. Maar er zijn wel ergere dingen dan een gun wel of niet krijgen.... Jeezus. Waar sommige zich druk om maken tegenwoordig.

Mallakai vindt dit leuk.
  4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het gaat hier nergens om gek maken of druk maken. Je begint met een k*t opmerking over "ach xbox heeft titanfall en lara croft". Die opmerking vind ik echt nergens op slaan. Het is geen hunnie tegen wij verhaal.

Exclusiviteitsdeals steeds groter/langer maken, heeft uiteindelijk geen enkele consument wat aan. Bungie had van tevoren moeten zeggen dat ze blijkbaar bij elke content drop iets exclusiefs erbij moeten gooien voor de playstation. Dan had ik de game lekker links laten liggen. Ik betaal precies hetzelfde als iemand op de Playstation, maar ondertussen kan ik een jaar lang alleen 90-95% van die content gebruiken. Dát vind ik onterecht.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Een jaar is gewoon kut en slaat nergens. Maakt niet uit met wat. Zeker omdat ze blijkbaar gewoon doorgaan. Eerst was er year one. Oke dat wisten we van te voren. Toen ook opeens voor year 2 wat geeneens een nieuwe game was en nu ook opeens met free updates waar dus sommige quest lines, weapons etc alleen voor PS is. Dat is op zich al bs. Want Destiny kan alle content gebruiken, ik heb even veel betaald, het is een jaar en volgens de geruchten komt er volgend rond dezelfde tijd een nieuwe Destiny. Heb ik lekker veel aan dan aan die content die dan beschikbaar wordt.

Rampage en Maddmonkey vinden dit leuk.
  6. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat mag je vinden, is je goed recht uiteraard. Die opmerking over Xbox kan me gestolen worden, ik kies geen kamp en hou van beide consoles. Dat de ene console nou een jaar moet wachten op exclusive shit, SO WHAT! Big deal. Prima je betaalt net zo veel. Xbox users kunnen 1 jaar gold al vrij lang kopen voor 27 euro, kan dat bij PS4? Nee. PS4 heeft shit games met psplus als je het vergelijkt met Xbox Games with gold. Dit is echt uit de context, ik begrijp het, maar niet alles is een nadeel he....

En als je dat vantevoren had geweten en de keuze maakt om de game niet te kopen, your loss pal... Ik vind Destiny geweldig ook al heb ik al een break genomen vanaf nov 2015, ik ben het met je eens dat dit wel te lang duurt die exclusivity, maar ook al zou ik het op de xbox spelen, ik zou mijn plezier er niet door laten bederven, want in de basis is Destiny toch een leuk genoeg game voor je toch?

Mallakai vindt dit leuk.
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Precies en daarom is het niet te vergelijken met een hele game later krijgen dan een andere console of een maandje exclusiviteit. Zodra de nieuwe content uitkomt, heb je al niks meer aan die exclusieve content. Dan produceert bungie dus iets voor de helft van de community wat... Echt zonde

8. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ok, ff vraagje mensen. Ik heb die legendary edition van the taken king besteld. Daarbij zit dus een 1 to 25 instant leveling bij. Nu is mijn vraag, wat is de beste class en subclass om te kiezen? Ik wil veel damage doen iig :p

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Warlock/Stormcaller denk ik dan.
    Weet alleen niet of je die gelijk kan unlocken zonder eerste de twee andere subclasses te unlocken? Iemand anders die dat weet?

Dranx vindt dit leuk.
  10. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Zelf speel ik het liefst met de Titan, subclass moet je gewoon even kijken welke perks het leukst lijkt.
    Sunbreaker is wel tof, moet je denk ik wel eerst ff die quest doen.

Dranx vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zou op persoonlijke voorkeur een class kiezen. Beste subclasses imo ijn de defender, nightstalker en de sunsinger. Damage subclasses zijn de sunbreaker, gunslinger en stormcaller/nova bomb

Dranx vindt dit leuk.
  12. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Thanks voor de tips . Morgen lekker los met het spel.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jongen.. jankzak :+

Een jaar lang exclusieve zooi waar je met de release van D2 niks meer aan hebt. Een jaar... slaat echt helemaal nergens op. Zou jij een game nog gaan spelen als het vervolg uit is en deel 1 nog nieuwe content krijgt? ;) Een maand? Prima. Maar een heel jaar nieuwe meuk terwijl je als XBOX gamer net zoveel betaald? Nee, das gewoon raar.

14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik snap dat het kut is, maar uiteindelijk krijgt Xbox het ook, dus dat je net zoveel betaald is een slecht argument imo.
    Niemand op Xbone krijgt het, dus geen last van oneerlijk of wat dan ook (zolang PSN en Live gesplitst is tenminste:+)
    Ja, je moet met een Xbone een jaar wachten, ja het is kut, ja het slaat nergens op.....denk dat Bungie er ook weinig aan kan doen, Activision zorgt voor dit soort deals....maar het is niet anders.
    Enige manier om er iets aan te doen is de game niet te steunen op Xbone via een petitie ofzo; $$$ is het enige dat telt voor Acti.
    Maar de PS4 heeft ook weinig aan die extra strikes hoor; wat gewoonweg dom is, is dat de strikes die exclusive voor PS4 zijn, waardeloos zijn omdat ze nooit gebruikt kunnen worden in de weekly/daily/NF, omdat de rotatie hetzelfde is op Xbone en PS4.

AnubisNefer en Mallakai vinden dit leuk.
  15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat zei ik ook al. Uiteindelijk is de consument het 'slachtoffer'. Maar uiteindelijk het krijgen is toch raar? Zo van "hier heb je een taart, maar de slagroom krijg je over een jaar bijgeleverd". De taart is dan toch allang op?

MightyMikeDX vindt dit leuk.
  16. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Hoe komt je het makkelijkst aan die queenbreakers bow, klote ding dropt niet in PoE.:rolleyes:

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    legacy special engrams

18. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    AH ok, niet aan gedacht, zijn wel pleuris duur. thanks.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Bewaar die consumable voor een eventuele tweede of derde character, geniet van de game vanaf level 1 anders power je door de story heen en voelt het iets minder episch aan. Je staat ook veel sneller stil bij de tegenstanders tegen wie je vecht en je volgt het verhaal beter. (Namelijk per level wat je omhoog krijg je toegang tot nieuwe. Missions en quests, gebruik je de consumable dan is een groot gederlte unlocked en weet je niet waar je moet beginnen)

Het is ook niet handig want je krijgt alleen een level boost, je class en al haar abilities moet je alsnog gaan unlocken.

Je zult langer met missies bezig zijn en soms denken van jezus wat zijn deze gastjes pittig maar als je dan een legend word dan denk je wel ja man dit was vet.

Ps: ik heb 3 baby guardians onder me hoede gehad vanaf the taken king alle drie heb ik ze dit verhaaltje verteld alle 3 hebben het toch gedaan en alle 3 hebben uiteindelijk spijt gehad van hun beslissing.

TL;DR bewaar je consumable voor een tweede of derde character

PS: als ambassadeur van de Hunters moet ik je eingelijk overtuigen een hunter te kiezen MAAR, als je veel damage wilt doen adviseer ik de striker titan. Google wat filmpjes en je zult niet teleur gesteld zijn.

Laatst bewerkt: 5 apr 2016
    Dranx en AnubisNefer vinden dit leuk.
  20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Issuins? Weer aan het strooien met straattaal?

Deel Deze Pagina