ERROR Unable to connect to PSN. Please check your network connection and PSN status. Maar ik ben gewoon online.
Ik start hem op en er staat press X to play. Ik klik daar op en krijg de error. Dus ik zie niks vanzelf.
Welke applicatie? Ik moet via bungie.net überhaupt nog inloggen maar de site die je krijgt na het kiezen voor inloggen met je psn is niet beschikbaar.
Tip; rechtermuisklik op Sign In, en dan openen in nieuw venster. Meteen raak. Tja, PS3 is ook kut online; PS4 is een wereld van verschil en retesnel....normaal gesproken dan.
AAAAAAAAH, ja daar zie ik wel wat gebeuren inderdaad. Nou gaat niet snel maar ook niet dramatisch traag. Minuutje of 8 à 10 nog denk ik. Nee gast dat zie ik niet ik zie een foutmelding.
Balen.. Deze krijg je zodra je voorbij die foutmelding bent. En kan je vertellen dat het rete traag gaat
De beta applicatie op PSN. Die heb ik een aantal dagen geleden al kunnen downloaden doordat ik hem via de store had besteld. Krijg dan de foutmelding: ''Kan de applicatie niet starten. (CE-34632-8 )''