Het is opgezet door twee Amerikanen, ik ben er later bijgekomen omdat ik dacht dat het er wat beter uit kon zien. Maar het is toch zeker 33% Nederlands
Heerlijke side kick inderdaad. Vroeger wel gebruikt maar tegenwoordig maakt het me niet meer uit tegen wie of wat we spelen, waardoor het voor mij persoonlijk niet meer relevant is geworden. Werkt ook heerlijk op de iPad zie ik. Deze heb ik uit een crucible pakketje gevist. Wat een ding! Rescue mag is wel een favoriete perk geworden
Cool , had ik dus niet verwacht dat het ook mede door een nederlander gemaakt is die ook nog is hier op t forum zit. Vaak gnoeg even op gekeken tijdens trials. Ik dacht wel dat de site toen vaak een match achterliep , maar moet ook zeggen dat ik alweer een tijd niet meer op de site gekeken heb. Als ik vnaaf nog 2 mensen kan vinden voor trials zal ik hem zeker weer even gebruiken. Moet en zal die Chroma Lighthouse Gear hebben
@bulletproof010 als ik je moet carrien naar de lighthouse dan hoor ik het wel. Wil je best een keer helpen!
Ga eerst nog een weekje wat gear verzamelen die ik ben misgelopen de afgelopen 5~6 maanden. Heb die No Time to Explain nog niet. Void Exotic Sword, The First Curse en wat andere Exotic Gear. Snap alleen niet waarom ik de Y2 Armenenemenenenaantarium niet kan kopen. Heb de Y1 versie
Ik hoef die gear van de lighthouse niet te hebben.................. denk ik . Maar potje trails lijkt me best weer leuk. Alleen of je wat aan mijn skill set hebt
En zoals te lezen is in "This week at Bungie", worden legendary engrams uitgesloten van post game screen loot, en komt hier een grotere kans op IB gear/weapons lootdrops voor terug. Edit: Daarnaast kan IB loot droppen vanaf het 1e moment van spelen en dus niet meer vanaf rank 2.
Hebben ze niet verteld, maar dat was met de lighthouse loot ook niet dus ik ga er wel een beetje van uit dat er iets met chroma komt voor de IB. Edit : Trials deze week Rotating Earth maps wegens Earth Day.