Ik vind de Hunter Trials helm nog steeds lelijk as f*ck. Lijkt net op een opgeblazen q-tip of emo minion met 1 oog. Warlock 'Anubis' all the way. ;-) Pariah geeft idd een mooi effect met bepaalde shaders.
Yo, ik wist dit niet. Stealth buff voor de achlophage symbiote. Schijnt dat het nu weer meer duration heeft edit: Zie hier
@Maddmonkey is volgens mij geen stealth buff dit stond in de april update: Reduced the Golden Gun upkeep penalty for Achlyophage Symbiote Monday Morning Big Plays Bullet op de titaan Meer titan Lightning nades OP! Poeee die phantom titan super wou niet echt mee werken En nog een -Huntert- filmpjee
Niceee, alleen toch jammer dat er geen snapshot op zit. Maar ook vreemd dat die sniper maar 3 kogels per special ammo box krijgt ipv 4.
Quickdraw is tegenwoordig beter dan snapshot, vooral na die snapshot nerf. Ik dacht dat triple tap echt een schijtperk was voor PvP maar elke headshot kill stopt gewoon een kogel terug in de mag
Quickdraw is beter dan snapshot. Geef meer equip speed en sneller 'ready' na sprinten of springen, inzoomen is 0,33 seconden en snapshot is nu nog maar iets van 0,28 of 30 zonder verdere bonus. Ranzige kutroll, maar ik verwacht ook niet anders. Dark zoon Nawa krijgt telkens god Rolls.
Zal vast beter zijn maar ik ben 99% hunter met quickdraw. Dus voor moi is t beter een snapshot perk te hebben
Sowiezo. Het werkt niet maar als het werkt dan werkt het wel. Louis van Gaal kon het niet beter zeggen
Congrats man, doe ik je niet na. Mbt de Longbow... De Fuck gast.... Triple tap, Quickdraw en Hidden hand... Heerlijk hoor. Ik heb triple Tapp, oiled frame en Hidden hand.