Tuurlijk. Crap heb die triple net in Trials niet opgenomen. "Last Guardian standing" "Ze rushen!" "Zijn ze met ze drieën? "Ja!" "Nova Bomb" "Triple Down"
Een 2-min farming guide voor de Stolen Will shotgun vers van Nawa Montana's Youtube kanaal(vandaag opgezet) voor al mn strijders, tijgers en krijgers. PS: heb het ook op reddit gegooid. Ben benieuwd naar de reacties van mijn eerste destiny guide. If you happen to give a sh*t, subscribe and support a brotha. Sent from my iPhone using Tapatalk
Heb net The Villainy gekregen van Lakshmi, naar twijfel over de perks. Heb: - red dot ores - truesight - headseeker - speed reload - reinforced barrel - smallbore -spray and play Ik twijfel over spray and play, met smallbore is mijn magazine size wel kleiner met meer impact, dus zou je denken dat spray and play wel additioneel zou zijn, maar ik weet het niet zeker. Iemand die mij een goddelijk roll voor deze pulse kan geven?
Call out map voor Bannerfall. Leer jezelf aan Alpha en Bravo-sides steegje/balkon etc en dan heb je die stronterij van "hier" en "daar" niet meer. Sent from my iPhone using Tapatalk
Reddit frontpage! https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/4j965o/stolen_will_indepth_nightfall_farming_guide/
Zo.. Deze jongen heeft ook eindelijk de lighthouse gezien. Met zwetende handjes de laatste 2 potjes gespeeld. Het zou toch niet mis gaan.... Gelukkig heb ik mercury gezien en daar zal het voorlopig ook wel ff bij blijven gok ik zo. Thanks @bulletproof010 voor het weggeven van de raffle win. Niks anders dan respect daarvoor.
Van je gif kan ik niet goed zien welke class je speelt, maar belangrijker, de sub class. Welke is dit precies, Titan en welke sub class? Wel erg vet gespeeld, terwijl ik met elke upgrade op mijn Titan Sunbreaker loopt te stoeien met de build. Ik wil wel meer Destiny spelen, maar heb het gevoel een slechte build te hebben. In heroics gaat het wel, maar in MP ben ik meestal de eerste die dood gaat, terwijl ik niet eens als eerste door de map heen storm als een potje begint. Het hoeft mij ook geen uber build te zijn, want ik ben nog maar light 299 en hebt dus nog veel light te levelen en gear te verzamelen. Dus doe aub niet teveel moeite, gewoon een goede richtlijn zou al fijn zijn.
Telkens zodra ik naar de tower ga knallen de destiny servers eruit bij mij, crucible kan ik zonder problemen blijven spelen.... Meer mensen hier last van?
For your entertainment. Een Y1 clip waar de gjallarhorn dropt tijdens mn livestream en mn ma binnenloopt op dat moment. Enjoy! Sent from my iPhone using Tapatalk
Is het niet handiger om je zelf op te blazen bij die boss ? Net zoals die exotic farming @ day 1 ? Of werkt dat niet ?