Destiny : Rise of Iron dus http://kotaku.com/leaked-poster-reveals-destinys-next-expansion-rise-of-1777705438 @Raafie @Ic3DFire
Reddit denkt dat dit over de 9 voormalige Lords of Iron gaat (degene die Iron Banner heb opgezet). Maakt mij weinig uit... ben benieuwd welke levels ze om draaien dit keer Geintje ... geintje ... Of toch niet?
Dat is die plek van de goden Waldo. In de directory ga je naar dat icoontje naast de strikeplaylist. Klik erop en je ziet allemaal game modes. Try hard. Try very hard etc. Klik gewoon op de eerste. Met mazzel kom je in een potje tegen stervelingen. Dat merk je gelijk. Die lopen normaal, gaan normaal dood door jouw damage. De goden on the other hand... Ze zijn makkelijk te herkennen. Vaak hebben ze een rood stipje om hun status kenbaar te maken. Ze hebben speciale abilities zoals teleport of onsterfelijkheid. Daarnaast hebben ze ook nog namen als bulletproof om er in te wrijven dat ze niet dood kunnen. Be prepared..
Luke aan het roer dus. "Replacing D2 in this fall’s slot will be Rise of Iron, although it’s not clear what else Bungie will release between then and fall of next year. From what we hear, Destiny 2 was recently rebooted, with Taken King director Luke Smith taking the reins of that project in the wake of a Bungie staff reorganization."
VERWIJDERD VANWEGE ZOUT IN KUT. @Hybrid .. o? Destiny 2 rebooted? Dat zal betekenen dat het misschien 2017 niet eens haalt. Heb liever dat Bungie de tijd neemt om wederom een degelijke game eruit te pompen. De voorgaande DLC; House of Wolves en The Dark Below waren leuk maar echt veel te "licht" voor het spel. Je knalde er binnen een week doorheen jammer genoeg. TTK was een stap in de goede richting maar bracht net-niet genoeg. Alhoewel ... ik speel het nu toch weer Of ik het nou positief vind dat Luke-gooi-geld-naar-je-scherm-Smith aan het roer is weet ik nog niet. Hopelijk krijgen we gewoon wat nieuwe locaties als zoethoudertje. Rise of Iron klinkt interessant ... op de E3 zullen we meer weten.
Dan had hij die ability niet unlocked of speelde misschien een potje als sterfelijke. Aaaahj kk ik Typ dit terwijl ik op straat loop en landde nu vol in een hoop honden stront
Spannend nieuwe geruchtjes! Kom maar op met de nieuwe aankondigingen. Jammer dat er geen trials is . Wel begrijpelijk onder de omstandigheden. Dan maar weer doubles grinden. De laatste 50 wins. Sent from my iPhone using Tapatalk
Beste Destiny XBOX spelers, Helaas moet ik mededelen dat @bulletproof010 nog steeds een zoute kut is omdat ik hem zijn "Unbroken" medal heb "afgenomen". Voor die reden heb ik mijn voorgaande posts aangepast en zou ik graag zien dat @Maddmonkey alle referenties in de daaropvolgende quotes naar het mislopen van @bulletproof010 zijn medaille verwijderd. Tevens heb ik meerdere malen (te vergeefs) uitgelegd dat ik geen PvP speler ben, sinds oktober 2015 Destiny links heb laten liggen vanwege gebrek aan content en niet wist wat Unbroken precies inhield. Helaas was ik op het moment van de bewuste daad niet op de hoogte van de drang die @bulletproof010 had om deze medaille binnen te slepen. Had ik geweten wat dit voor hem betekende had ik hem hoogstwaarschijnlijk met rust gelaten en had een team-maat hier naar alle waarschijnlijkheid wel korte metten mee gemaakt. Gezien dat laatste ben ik heel benieuwd wat deze team-maat (mocht het hem gelukt zijn) voor belachelijke aantijgingen naar z'n kop had gekregen. Omdat ik hier door het slachtoffer vandaag (ongeveer 10 minuten geleden) wederom op een belachelijke manier van op de hoogte ben gebracht voel ik mij genoodzaakt om alle posts m.b.t de Unbroken te verwijderen. Ik reken dan ook op ieder zijn medewerking die mij gequote heeft omtrend deze belachelijke zaak. Een leuk detail is dat tijdens de betreffende daad ik, als casual-Guardian in het andere Fireteam zat en tegen een geweldig team speelde. Er rest mij dan ook niets anders om wederom mijn excuus aan te bieden voor deze verschrikkelijke daad. Bij deze vraag ik dan ook om slachtofferhulp in te schakel voor @bulletproof010 in de hoop dat hij deze afschuwelijke, en vreselijke vergissing, kan verwerken en het een plaatsje kan geven. Ik spreek hierbij dan ook mijn medeleven uit en vraag me tegelijkertijd af hoe het slachtoffer in deze is omgegaan met (bijvoorbeeld) het afnemen van een heerlijk snoepje. Of het niet krijgen van een dropje bij de Jamin... of eindelijk naar zijn favoriete dierentuin gaat maar dat er vlak voor de ingang linksaf geslagen word. Spoiler