1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
  2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.331

Zou ik graag willen man .. maar .. geblokkeerd enzo. Misschien ziet hij ooit het licht wel. Alhoewel, betwijfel dat ten zeerste.

OT : Xur is er! Staat tegenover de Speaker.

Exotic Gear:

The Glasshouse
    Khepri's Sting
    Sunbreakers
    Universal Remote
    Legacy Chest Armor Engram

Laatst bewerkt: 20 mei 2016
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Is allang schoon jongen. Wat denk je nou? Dat ik over straat blijf lopen met schijt onder mijn poot zodat ik er nog een foto van kan maken voor jou? :confused:

SHiZ NL vindt dit leuk.
  4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Je hebt toch een telefoon bij? Of kan je niet multitasken? ;)

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja en nee :+ Dat bleek wel toch? Ik kan niet typen en kijken waar ik loop blijkbaar. Helaas ben ik geen vrouw :'-(

Rampage vindt dit leuk.
  6. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331

En dan, als je een rondje Dumpert doet ... een foto tegenkomt van een gozer die stront staat de fotograferen onder z'n schoen ... :eek:

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hoezo maak jij je nu ineens druk over wat andere mensen van je vinden? :+

Rampage vindt dit leuk.
  8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Anders krijg ik m'n loot niet :+

9. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    @Hybrid sorry voor de post Ik heb hier eigenlijk ook totaal geen zin in om naar waldos kinderniveau te zakken en het hier in dit topic erover te hebben maar aangezien @Rampage zn verhaal niet klopt zal ik maar even duidelijkheid geven aangezien ik er nog niks over gezegd had. Hierbij dus eenmalig mijn kant van het verhaal :

Het feit dat hij hier een "grote bek" erover heeft en nogal trots wist te vertellen hoe die mijn Unbroken verziekt had en dan op de whatsapp en sms zielig komt doen dat hij van niks wist en dat hij dat zweert op zn kinderen ( kom op dat doe je toch niet je kinderen bij je leugen
    betrekken ) dat hij niks wist wat een Unbroken medal was. Hij heeft in year 1 genoeg pvp gespeeld met oa mij en de rest dus de Unbroken medal was niet iets nieuws en het
    werd op dat moment meerdere keren in de party chat gemeld hoe en wat dus hij had er makkelijk rekening mee kunnen houden als die wou.

Maar waldo vond t leuk om degene met wie die vaak samen trials en pvp gedaan (voornamelijk in year 1) heeft te naaien.
    Wat uiteraard zijn goed recht is.
    Dat ik dit een teringstreek vind en een naaiactie dat mag vanzelfsprekend zijn.
    Maar dat hij dan hier t ene post en bij mij op de app en sms totaal andere dingen zegt en meneer er maar over door blijft drammen als een kind van 2 die zn speen wilt ofso word ik t wel een btj spuugzat.

Hoe had hij dan verwacht dat ik zou reageren?
    "Hey tof waldo!! Dankje wel! Morgen weer?"
    Nope niet bij mij. Als hij een beetje een vent was dan had hij 1 niet continu hier weer lopen posten erover want het is iets tussen hem en mij en niet t hele forum... En 2 als hij dan wat post laat het dan is de waarheid zijn ipv zn eigen verdraaide waarheid waarvan ik bijna denk dat hij dat zelf nog gelooft ook en in dat geval raad ik je echt dringend een psycholoog aan voor dat het dalijk nog erger word.
    Deze aandoening waar jij volgens mij last van heb heeft een naam : Pseudologia phantastica :eek:

En @Rampage wees even een x volwassen en word is eerlijk en ga niet altijd gelijk je gram proberen te halen hier opt forum met je verdraaide onzin verhalen en tegerlijkertijd zielig tegen mij doen dat het je zo spijt en je me wilt helpen om t wel te halen.

Oh en zoals je vanmorgen smste naar mij dat je met @nawa en @Maddmonkey twee weken geleden in de party chat het hierover had en dat hun precies t zelfde zouden doen.
    Vraag ik mij eigenlijk ten eerste af wat precies t zelfde ? Mijn unbroken verzieken? Dus dan zou je wel weten wat dat is.. Of zie ik dit verkeerd? En al zouden hun dat doen dan zou mijn reactie precies t zelfde zijn tegenover hun.
    Alleen denk ik dat hun niet op dit forum dingen gaan posten dat ze ineens niks weten van een Unbroken medal en de boel bij elkaar gaan liegen.Hun komen daar dan gewoon eerlijk voor uit lijkt mij.

Hierbij laat ik het en zal ook niet meer ingaan op die onzin van @Rampage

Rampage vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Man man man man...

Kusje erop en weer verder gaan heren!

Alhoewel ik zeker een unbroken zou proberen te verzieken ja. Heb al een aantal keer "End of the line" gehaald (iemand Killen met een 15 killstreak). Nog nooit unbroken tegen mij gehad :+

Rampage vindt dit leuk.
  11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Om op jou niveau te communiceren zal ik je post citeren. Hierin mijn reacties op jou "verhaal" en het feit dat je mij als "leugenaar" bestempeld. In de spoiler natuurlijk.

Zo :) Denk dat ik het nog redelijk netjes heb gehouden voor je. Sterker nog, je zou het nog kunnen begrijpen ook. Helaas is dit toch aan dovemans oren gericht want jou mening = feit. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet iedereen.

Succes ermee verder.

12. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Ai boys calma calma...

Mezelf kennende had ik je wss wel kapot geschoten @bulletproof010 als ik de kans zou krijgen. Oke lets move on.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Rampage vindt dit leuk.
  13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331
    Nee, want jullie weten ervan ... jullie weten wat Unbroken is dus dan is het goed. Dan maakt het niet uit.

Luister heren, ik heb mijn excuus aangeboden. Als @bulletproof010 dan zo uit z'n stekker gaat vanwege een sarcastische post (wat er meerdere doen, elke fucking dag in de party) ... tja. Excuus aangeboden. Ik wist echt niet wat Unbroken was. Ik dacht een 15-killstreak en dan .. klaar. Nee, ik weet niet dat hij die graag wil hebben ... daar hou ik me niet mee bezig. Dat hij dit een leugen vind is zijn goed recht. Zegt meer over het wereldje waarin hij denkt te leven.

Lets move on.
    Case closed.

14. Lethal AK47

Lethal AK47 Well-Known Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    It's his destiny...

nawa vindt dit leuk.
  15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Loop jij alle topics langs om slechte grappen te kunnen maken ofzo?

AnubisNefer, Maddmonkey en Rampage vinden dit leuk.
  16. Lethal AK47

Lethal AK47 Well-Known Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Ja, omdat het kan!

Kom op zeg, de laatste paar pagina's van dit draadje is of full of shit...

Mallakai vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ha! I get it.

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.331