Het feit dat hij hier een "grote bek" erover heeft en nogal trots wist te vertellen hoe die mijn Unbroken verziekt had en dan op de whatsapp en sms zielig komt doen dat hij van niks wist en dat hij dat zweert op zn kinderen ( kom op dat doe je toch niet je kinderen bij je leugen
betrekken ) dat hij niks wist wat een Unbroken medal was. Hij heeft in year 1 genoeg pvp gespeeld met oa mij en de rest dus de Unbroken medal was niet iets nieuws en het werd op dat moment meerdere keren in de party chat gemeld hoe en wat dus hij had er makkelijk rekening mee kunnen houden als die wou.
Ik wist niet wat een Unbroken medal was nee. Dat heb ik de dag na het "incidentje" uitgezocht. Diezelfde dag heb ik jou inderdaad een app gestuurd met mijn excuses. Helaas moest jij bewijzen dat je je mening vocabulair prima kan onderbouwen met het ene na het andere k*nker woord. Zowel in de app als in de party toen het gebeurde. En m'n kinderen bij mijn "leugen" betrekken? Oefff, het zou BIJNA pijn doen. Zou er BIJNA wakker van liggen. Grote bek? Nee, waarheid. Dat jij dit voor jezelf verdraaid om een reden te zoeken om kwaad te blijven moet je lekker zelf weten. "Ik help je nooit meer Waldo! K*nkert op ... kut neus!" ... ja, want je hielp me inderdaad heel vaak. NOT.
Maar waldo vond t leuk om degene met wie die vaak samen trials en pvp gedaan (voornamelijk in year 1) heeft te naaien.
Wat uiteraard zijn goed recht is.
Dat ik dit een teringstreek vind en een naaiactie dat mag vanzelfsprekend zijn.
Maar dat hij dan hier t ene post en bij mij op de app en sms totaal andere dingen zegt en meneer er maar over door blijft drammen als een kind van 2 die zn speen wilt ofso word ik t wel een btj spuugzat.
Dat je het jammer vind snap ik totaal. Nogmaals (zie bovenstaande, dus lezen!) ... ik heb geen idee wat een Unbroken is. Dat krijg je als je ook andere dingen te doen hebt in het dagelijks leven. Ik hou me niet bezig met medailles in de Crucible. Hou me ook niet bezig met het behalen hiervan want ... wat is naast het kunnen opscheppen met zo'n ding nou echt het nut? Prima @bulletproof010. Mooi dat je dat vind. Maar ga dan niet enkel tegen MIJ lopen janken. Er zijn zat mensen in de party die dit meerdere malen sarcastisch tegen je hebben gezegd. Daar lach je dan om? Als een boer met kiespijn. Leuk. Kom dan niet jankend en scheldend met een appje vanochtend? Want dan deert het je wel? Een sarcastische reactie op een post van Monkey. Kansloos. Waldo vond het helemaal niet leuk, vandaar ik de moeite neem om je uberhaupt te appen. Jammer genoeg blijf jij liever twee weken erover janken.
Hoe had hij dan verwacht dat ik zou reageren?
"Hey tof waldo!! Dankje wel! Morgen weer?"
Nope niet bij mij. Als hij een beetje een vent was dan had hij 1 niet continu hier weer lopen posten erover want het is iets tussen hem en mij en niet t hele forum... En 2 als hij dan wat post laat het dan is de waarheid zijn ipv zn eigen verdraaide waarheid waarvan ik bijna denk dat hij dat zelf nog gelooft ook en in dat geval raad ik je echt dringend een psycholoog aan voor dat het dalijk nog erger word.
Deze aandoening waar jij volgens mij last van heb heeft een naam :
Pseudologia phantastica
Aandoening? Zou goed kunnen. Ik kan er slecht tegen als ik iemand onrecht toe doe wat voorkomen had kunnen worden. Vandaar mijn excuus (nogmaals). Als je uberhaupt een beetje vent was dan had je dat geaccepteerd en had je verder gespeeld. Echter steekt het hele issue bij jou blijkbaar enorm. Misschien neem je het spelletje dan iets te serieus? Verdraaide waarheid? Ja Bullet, we weten allemaal dat jij de waarheid altijd spreekt he? Dat hebben we gemerkt in de chat-groep ja. Hoe vaak dat jij niet overhoop lag met iedereen die daardoor de groep uitstapte ... inderdaad, verdraaide waarheid. *mompelt iets met pot verwijt de ketel* Mening = niet juist. Jou mening = niet waar volgens de grote Bulletproof want hij had op een site uit Verweggistan weer wat gelezen
Breek me de bek niet open, please.
En
@Rampage wees even een x volwassen en word is eerlijk en ga niet altijd gelijk je gram proberen te halen hier opt forum met je verdraaide onzin verhalen en tegerlijkertijd zielig tegen mij doen dat het je zo spijt en je me wilt helpen om t wel te halen.
Volwassen? Eh? Wat? Volgens mij heb ik mezelf bij m'n ballen gepakt en m'n excuus aangeboden. Kan jij nog wat van leren na je tirade op de app/chat. Gelijk proberen te halen? Hoeft niet. Ik weet dat ik niks verkeerds heb gedaan. Dat jij er na 2,5 week nog wakker van ligt is niet echt mijn probleem. En ja, ik wil je gerust helpen hoor. Heb ik je die avond ook gezegd. Maar als jij dan nog blijft janken en me uitscheld voor van-alles-en-nog wat, ook goed.
Oh en zoals je vanmorgen smste naar mij dat je met
@nawa en
@Maddmonkey twee weken geleden in de party chat het hierover had en dat hun precies t zelfde zouden doen.
Vraag ik mij eigenlijk ten eerste af wat precies t zelfde ? Mijn unbroken verzieken? Dus dan zou je wel weten wat dat is.. Of zie ik dit verkeerd? En al zouden hun dat doen dan zou mijn reactie precies t zelfde zijn tegenover hun.
Alleen denk ik dat hun niet op dit forum dingen gaan posten dat ze ineens niks weten van een Unbroken medal en de boel bij elkaar gaan liegen.Hun komen daar dan gewoon eerlijk voor uit lijkt mij.
Na het incident heeft @nawa inderdaad in de party gezegt dat hij jou ook kapot zou schieten als je 15-0 stond ALS hij net zoals mij in het andere team zat. @Maddmonkey heeft hier meerdere malen mensen om zeep geholpen die 15-0 stonden omdat ze net als jou als een pussy achterin de map bleven hangen. Dat jou reactie dan hetzelfde is is jou goed recht. Neemt nog niet weg dat ik wel de tijd neem om mijn excuus/verhaal te doen. Daar is niks aan verdraait en al helemaal geen leugen. Jou blik/perceptie van de waarheid ligt heel anders. Zoals wel meerdere dingen. Again, Unbroken? Dat wist ik niet. Nooit geweten. Voor mij is dat namelijk niet boeiend. Heb wel betere dingen te doen dan mezelf bezig houden met een kansloze medaille. Again, ik lieg niet. Ik wist het niet. Punt. Take it or leave it
Hoe je het went of keert, ik heb liever dat we NORMAAL tegen elkaar praten dan een beetje gaan lopen zeiken over een medaille.
Verlies je vat op de realiteit niet. Niet alles wat JIJ denkt is waar. Als Nawa en Monkey weten wat het is wil niet zeggen dat iedereen dat doet. Beide heren hebben meer Destiny kennis in hun linkerteelbal zitten dan ik in mijn lijf. Zoek misschien eerst is het probleem bij jezelf i.p.v andere bestempelen als leugenaar
Zou je sieren ... maar ik weet, diep van binnen, dat dat iets is wat jij absoluut niet kan.
Hierbij laat ik het en zal ook niet meer ingaan op die onzin van
@RampageKlik om te vergroten...