Goddamn ... sommige laten het echt simpel overkomen. Waar je eerst Blink + Shotgun had ... is Shadestep + Shotgun ook echt dodelijk.
Het kutte is, de Hunter is altijd dodelijk. De Hunter heeft dus 3 so to speak aanvallende classes. Ongeacht welke class je gebruikt, is Hunter in mijn ogen de Character voor pvp. Ik rock mijn sexy Void warlock zoals altijd Btw. Zelfs een Hunter verwijderd. Whahahaha.
Zeker poging #80? Ik weet nog wel dat ik met bullet en iced tot in de ochtend door ben gegaan toen... fuck, wat was dat kut zeg.. Toen we die dag erna nog een keer probeerde haalde we het zowat gelijk. Toen was dit ook de reactie hahaha
De dag daarvoor waren we 7 uur bezig met alleen skolas. en rond 07AM knalde een van ons eruit waardoor we niet verder konden. Toen besloten we maar te gaan slapen en later weer een poging te wagen. Ik ging pissed slapen en werd om 1500 pissed weer wakker. On 1600 waren we bij skolas en hebben we het in de eerste run gehaald. En die reactie omg Sent from my iPhone using Tapatalk
@nawa wa bende nou voor pannekoek. Zeg je eerst dat je minder outer-glow gaat gebruiken ga je verdomme elk zinnetje tijdens de video outerglowen .
Hahaha serieus is dat ook outerglow. Weet ik verl dat was zo een beschikbare template via sony vegas pro. Mn thumbnail had wel minder outerglow Sent from my iPhone using Tapatalk
Blauwe Grasp haha. Was al de laatste tijd er op aan het letten of ik hem kreeg. Las er wat dingen over. 316 ook.
Nice! Eerlijk gezegd niet verwacht dat dit al zo snel zou gebeuren... Gisteren las ik er al wat over dat er een patch aan kwam. Trials gaat dus (als deze patch de fix bevat) door. Zullen ze Iron Banner ook activeren? Aangezien dat vorige week moest starten. @bulletproof010 Kijk ... het shotgunnen gaat me nog redelijk af; Word tijd dat je die smerige Matador of Party Crasher is afstoft
IB had gisteren moeten beginnen. Misschien knallen ze het alsnog aan. Maar gezien Bungie daar niet echt fan van is zie ik het niet gebeuren.
Zag een tweet voorbij komen van Deej waarop hij als antwoord gaf op die vraag: Dat is iets wat we bespreken. Gok ook dat het niet meer komt deze week.
Mja... zag op Bungie.net dat Iron Banner Live was en had er alweer zin in. Zal vast niet meer gaan gebeuren. Bungie is wat dat betreft NOOIT zo geweest. Ik heb nog een SUROS PDX-41 staan van vorige week Roll 1 > Unflinching, Fitted Stock/Feather Mag, Single Point Sling/Hand-Laid Stock Roll 2 > Rangefinder, Perfect Balance/Oiled Frame, Single Point Sling/Smallbore Roll 3 > Unflinching, High Caliber Rounds/Casket Mag, Snapshot/Reinforced Barrel ... ik ga denk toch voor nummer 2. Perfect Balance + Smallbore. Tevens een beetje verdeeld tussen de rolls van de SUROS DIS-47 Roll 1 > Hidden Hand, High Caliber Rounds/Oiled Frame, Single Point Sling/Injection Mold Roll 2 > Full Auto, Hammer Forged/Casket Mag, Single Point Sling/Rifled Barrel Roll 3 > Spray and Play, Hammer Forged/Appended Magazine, Snapshot/Injection Mold ... ook hier klinkt nummer 2 weer het beste. Wie o wie helpt mij? @nawa?
41 is wel leuk. Maar de 45 is gewoon zoveel beter alleen. Die kan je deze week ook weer kiezen zag ik als pakketje. Dus die dan wel zeker nemen.
Kies sowieso weer nieuwe pakketjes Dat zonder twijfel. Mochten de rolls volgende week tegenvallen, tja... dan is dat maar zo. De Cock-nogwat van Omelon bewaar ik ook.