Het is echt dieptriest qua netcoding. Om die reden alleen moet er alleen naar connectie gekeken worden. Nu zijn het sweaty potjes met dikke lag. Misschien kan blizzard ze helpen. Met overwatch hebben zij laten zien hoe het wel moet
Ik heb Kings Fall Raid met deze wapen voltooid. Ook een fullauto versie. Het is geen laserstreep zoals Nirwens Mercy, deze heeft een recoil die sterk naar 1 kant leunt, weet alleen niet meer welke daar ik hem een tijdje niet heb gebruikt. Ik voelde wel dat ik wat impact te kort kwam. Maar dat is een gevoel. Je hebt niet veel aan mijn antwoord, maar dan ben ik het iig kwijt. ;-)
Zonder counterbalance mag je het gelijk een kutwapen noemen en in de prullenbak gooien. Zoals @AnubisNefer al aangeeft zit er een zware horizontale recoil op. Daarnaast zijn hakke pulses nog steeds het minste van allemaal en de hoogste impact ook.
Sticky.... Jammer dat we niet een vergaarbak hebben voor zulke informatie hier. Het moet altijd extern opgezocht worden of je moet er precies naar zoeken hier. Kan dit niet toegevoegd worden aan de OP? Kijkt iemand überhaupt daar nog?
Ben het niet eens met triple tap als niet zo bruikbare perk OP weet wss niet dat triple tap per headshot proct in PvP Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik rock triple tap ook man. Mijn ldr5001 heeft - Longview slr20 - triple tap - injection mold - hidden hand
Dit was die fusion uit het pakketje. Speelt echt heerlijk. hippyfire+rifled voor snellere bolts en hot swap is echt bizar. Voor hipfire moet je wel schieten zoals ik hier doe. Eerst chargen in hipfire mode en vervolgens aimen, zodat je die extra stability krijgt.
Als ik zo naar die post van @Hybrid kijk betreffende de snipers ben ik toch confused! Iedereen zei toch dat je het beste die shortgaze als scope kon hebben i.v.m. de aimassist? Of heb ik het nou verkeerd? Want als ik die andere scopes zie eagleye en sightsys die hebben +5 en +7 assist, dan kan je deze dan niet beter gebruiken? Kan ook best zijn dat ik iets over het hoofd zie!? Hoor het wel.
Als we toch Longbows posten 1. Longview Underdog Snapshot Unflinching 2. Shortgaze Underdog Perfect Balance Outlaw Vanavond met 2 weeklies m'n Warlock rank 5 maken. Hunter: Cloak 335 Titan: Beentjes 334
Aha, dus dat had hij eerst dus wel. Hmmmmm misschien toch maar eens switchen dan naar een andere scope. Zal wel een kansloze missie worden aangezien je ineens 2x zover inzoomed
Ok ... ik zit naar dit plaatje te kijken en denk ineens : "... hoe de fuck kan hij granaten blijven gooien!? Lekkere kills zo" ... tot ik besef dat het een prima geloopt GIFje is.