"Collect 500 relic irons" "kill 3.000.000 guardians wearing the puff puff helmet" "wait 50 days" "T-bag Deej" G-horn acquired
Snap ik, maar niet handig. Mensen die de stream kijken en wellicht maanden lang geen Destiny hebben opgestart, voelen wellicht de urge om het spel op te starten om vervolgens dus de kut inlog scherm te zien dat de servers down zijn. Niet handig getimed. Marketingtechnicsch lijkt het wel van de mannetje van Microsoft te komen (e. Slecht dit.
Als je Destiny opstart, zie je geen melding dat ze op Twitch.tv aan het streamen zijn. Ik gok eerder dat we een update krijgen die meteen van kracht is of een leuk cadeautje.... ;-) Dan is het wel slim idd. Ben benieuwd of we wat krijgen.
En theme? Nee. Dat geloof ik niet voor 4 uur onderhoud. Natuurlijk zullen ze een zo groot mogelijk buffer willen gebruiken, maar een onderhoud voor alleen preorders en een theme? Nee. Ik wil het niet geloven.
https://www.bungie.net/en/pub/RiseOfIron Dat eerste plaatje met die drie guardians. Dat is een Khvostov he die de Titan vastheeft ? exotic? Edit: New monarchy ghost shell. Ben wel benieuwd wat nieuwe crucible features betekent. Custom games?!?!?!?!!?!
Je bent niet de enige. Dus ... je hebt in Year 3 van Destiny de Gjallarhorn en de Iron Gjallarhorn? Waarvan laatsgenoemde dus een pre-order exclusive is? Mooi! Even Bol.com in de gaten houden.
Wordt wss geen disc versie verkocht. Hmm velocity zwaar generfed, reload seed minder, maar wel hogere rof en blastradius.