Stemacteur van Lord Saladin. Er was verbazing dat ie donker is. Hij doet ook de stem van Reaper in Overwatch.
Nu weet ik zeker dat jij daar wel op gaat letten Anyway, zodra de pre-order beschikbaar is (digitaal of disc) knal ik Rise of Iron op de lijst. Wil beide Horns gewoon hebben. Jaartje zonder is toch te lang. Nadeel? Nu nog 3 maanden wachten Hopelijk krijgen we op de E3 wat meer gameplay.
Hunter katoutfit. Nieuwe Gjorn. Instant purchase. Ben meestal een Whorelock, maar de nieuwe gear lijkt de whorelock wel op een titan. Titan is gewoon een en al AC/DC.
"You had me at ... G-Horn..." Leeft @bulletproof010 nog of is hij overhyped? Wat me nu wel opvalt is dat de nieuwe Titan Armor een symbool heeft van een Warmind... zouden we dan toch een Warmind krijgen die slecht word/is?
Ik leef nog... Alleen scheelde niet veel. Denk het wel, die ene afbeelding lijkt of je een soort warmind in gaat maar die dan met die rooie meuk besmet is ofso... Die deuren waren ook precies van die zelfde soort deuren als bij rasputin. Oh en by the way.. Gister ff om 23:00 rumble zitten doen.. Kon goed merken dat de sweaties nog niet terug in destiny waren .. 5 potjes gewonnen zonder enige moeite Nog 5 rumble wins te gaan voor de laatste PVP grimoire
Mayhem en heel snel je bounties binnenhalen FTW! Wel schijt dat er erg veel mensen zijn die nog slechter zijn dan ik.
Laat die E3 maar snel beginnen ... dan krijgen we wat meer gameplay te zien Warmind Armor, nice. Perk dat we Warsats kunnen laten vallen op andere? Seraphim vs Rasputin! Lekker man zonder die vreselijk sweaties te spelen. Hopen dat dat bij ToO ook is vanavond. Acht de kans klein @Tiberius ... schijt dat mensen slechter zijn als jou? Want? Toch fijn dat je je bounties zo kan halen. Beter als het niet kunnen halen omdat je vaker op je rug ligt dan rondloopt lijkt mij.
Nou, gaat vooral om mijn eigen teamgenoten. 3 ervan stonden 2 minuten niets te doen na het potje of constant in hun inventory te kijken. En als jij dan ondertussen al 6 kills hebt gemaakt en zei ondertussen rondlopen zonder richtingsgevoel, dan snap je wel waarom. 3x op rij verliezen en zelf 3e worden is dan niet leuk meer.
Kom hier maar op terug als je een kd van 1.5 hebt.. Dat is echt fantastisch gewoon hoor die potjes die je dan krijgt /s
Ach, ben nog geen 40, moet nog gearen. Gaat wel lukken, maar Warlock speelt zoveel beter dan een Titan. En zeker als ik ook positieve K/D kan halen.
Ik speel ook altijd Warlock (female), en idd die outfits voor males zijn idd minder, maar de female Warlock staat het vaak mooier imo. Ja, dit wordt wel weer een must buy.....30 euro valt mij eerlijk gezegt mee, had duurder verwacht. Wel balen dat er maar 1 nieuwe strike inzit. Maar een nieuwe raid maakt dat weer ruimschoots goed. Bovendien is het zo lang geleden dat ik strikes gedaan heb dat alles wel weer een beetje fris is dan.
Holy. Fucking. Shit. Wat een vreselijke potjes ToO vrijdagavond Ging echt totaal voor geen meter met @SHiZ NL ... schoten "landen" niet en gewoon bijna elk potje op miraculeuze wijze weggespeeld worden. Zonde. Bounties afgemaakt ... dat dan weer wel. Zondagavond ging het niet veel beter met @Avalon Scorpion en @SHiZ NL ... eerste potje 3x een red-bar + shotgun. Ik zie Avalon aan de andere kant van de map ineens dood neervallen. Self-res die op 0:01 seconde gewoon aangaat maar de ronde is alsnog voorbij. Warpende gozers met een shotgun. Of personen die een groene bar hebben tijdens het laden maar met het "spelen" ineens een oranje of rode connectie hebben. Echt vreselijk. We hebben van de 6~7 potjes er twee gewonnen. Dat waren ook de potjes waar de tegenstander gewoon een groene verbinding had. Ach. Een Doctrine gekregen met Persistence en Range Finder. Lekker ... maar had liever Counter-Balance gehad. Alhoewel Persistence z'n werk doet ... wat een smerig wapen. O ... en dit ...
Het is elke keer in Trials. Sure, in Iron Banner en reguliere PvP gebeurd er ook wel eens wat ... maar dit is gewoon elke week feest. Is niet zo erg, kan een keertje gebeuren maar na 2 jaar nog steeds geen stabiele servers of oplossing voor dat volk wat leeft op de WIFI van de buren is echt belachelijk. Kom je dan aan met je 200 MBps verbinding
Ik heb dit weekend maar 2 of 3 pasages Trials gedaan, maar op geen enkel moment last van lag gehad. (Wonder boven wonder.)