Speelde je in de avond? Want @SHiZ NL speelde gisteren ook in de middag en daar ging het (inderdaad) stukken beter. @Maddmonkey True. Kijk er ook niet van op als er wat lag is maar gisteren sloeg echt als een tiet op een aambeeld Dat is toch makkelijk op te lossen? 30 seconde de tijd krijgen om je verbinding op orde te krijgen. Lukt dat niet? Dikke kick to Orbit.
Klopt in de middag ging het wel goed met @Avalon Scorpion en @bulletproof010 toen hadden we nauwelijks last van lag, maar in de avond mijn hemel. De ene redbar na de andere. En warpende tegenstanders. Echt te kansloos. Dat ze daar niet iets op verzinnen. Simpele regel inbouwen lijkt me niet moeilijk. Twee potjes achter elkaar een bad connection, dan kom je in een aparte pool terecht met allemaal laggende tering fuckers!
Hey @SHiZ NL ... waar lopen ze? Ja, links achter. Ok moo ... *GUARDIAN DOWN* Eeeeeeeeeeen hij staat ineens voor m'n neus.
@CrazY , een maatje van hem en ik werden gisteren ff tegen een streamer gematched die samen iemand een het carrieen was. Hun hadde een elo rating van 2010 en 1866. Hun derde was de gene die gecarried werd. Ik herkend uiteraard de naam van de streamer dus wist al wat ons te wachten stond.... Moet zeggen dat we het uiteindelijk verbazend goed deden tegen deze gasten..en dat ze het zeker niet makkelijk hadden tegen ons. Helaas wel verloren met 3-5. Ik hoop dat ik deze gasten toch nog een x matched in trials...
Nja er spelen nog genoeg mensen wekelijks trials... Lag of geen lag en daar bedoel ik niet alleen mij mee
Hoezo? Die gasten kunnen toch blijven spelen je ontzegt ze toch geen toegang? Alleen spelen ze tegen andere laggers. Zo splits je goede en slechte verbindingen met elkaar. Nu beloon je mensen om een tering connectie te hebben. Het kan ze wel spelers kosten omdat laggers dan niet meer gaan spelen omdat ze ineens niet meer kunnen winnen. Maar liever dat dan wat er nu gebeurd. Nu stopt de groep met een goede verbinding. Het verlies is ik denk zelf kleiner, als juist laggers zouden stoppen.
Tja, ik weet niet hoe het zou kunnen....als het echt zo simpel is lijkt mij dat ze het wel gedaan hadden toch?
Nee joh. Stel je voor! Dan zouden de mensen met schijt connecties nog gaan lopen janken naar Bungie ook. "Waaaaaaaah! Ik speel tegen warpers! Ik warp zelf ook ... maar minder als hem en wil af en toe nog eens winnen!" Dat ... keer 1000. Heel simpel. Zet een rule op de verbinding. 30 seconde geen stabiele connectie? Eruit. Wegwezen. Moven. Want nu benadelen de red-bars de green-bars behoorlijk omdat ze semi onoverwinnelijk zijn. Er word al sinds Y1 Trials over gesproken en er word 0,0 aan gedaan. Nee, wat doet Bungie? Skill-based Matchmaking introduceren. Right. Want dat geeft nog meer plezier. Het is gewoon een verschrikking en als ik @CrazY zo hoorde in de party ging het bij hun niet veel anders. Tuurlijk kan het gebeuren dat je mensen tegenkomt met een mindere verbinding. Maar een red-bar speler is voor een speler met fatsoenlijk internet niet te raken. Sterker nog, hij komt er mee weg ook omdat het op zijn scherm NIET hapert. Voor hem is er niks aan de hand. Helaas heb je al 2 jaar mensen die graag exploits gebruiken om dikke loot te krijgen.
Vaak hebben ze geen slechte verbinding maar lagswitchen ze gewoon. Je ziet groene bars tijdens de laadschermen en dan tijdens een ronde als je dan kijkt zijn ze rood. Ronde afgelopen dan weer groen. Duidelijk een switch, fakking kansloos. Gewoon reporten en hopen dat bungo er ooit wat aan gaat doen.
Was het zo duidelijk dan.. Ik was blij dat ik het FIFA tijdperk achter me gelaten had, waarbij ik maandelijks wel een controller kapot gooide.. Gisteren kwam zo'n moment akelig dichtbij.. Totdat ik besefte dat het gelukkig maar een spelletje is.. ;-) Er waren gisteren gewoon momenten dat ik duidelijk ACHTER een muur of OM een hoek was en alsnog gekilled werd. Dit kan niets anders dan lag zijn. En bij een potje Trials kan zo'n moment cruciaal zijn. Bij Iron Banner of normale Crucible is het ook aanwezig, maar als zo'n moment dan een enkele keer voorkomt, is het niet zo bepalend. Tijd voor deticaded servers en een banhammer beleid
Level 40 en een leuk potje mayhem gehad voor ik 40 werd met mijn warlock. 1.29 K/D ratio en ik begon met een kill streak van gelijk 6, waaronder het in een keer afmaken van een warlock, hunter en titan. 3 vette achievements verder, nu 600 GS in totaal. Nu verder met gearen, maar helaas moet ik die story line wel door om de hele DN vrij te spelen.
Mwa. Duidelijk was het zeker... hoorde @bulletproof010 (die nog steeds als een mug klinkt ) in de verte ook klagen namelijk. Wij hadden precies hetzelfde. Avalon staat 100% achter een muur en gaat dood door een shotgun van een meter of .. 6000? Gewoon onzin. Zelf ben ik de muur nog niet om en ik lig al op m'n gat. Om vervolgens in het midden een sniper te zien staan die eerst op hun spawn stond. Echt bizar. We hebben denk ik twee normale potjes gehad die we ook echt gewoon wonnen. De rest? Not so much. Zeer frustrerend. Wat je ook aangeeft .. bij Iron Banner of normale PvP maakt het geen zak uit of je nou een keer kapot gaat door een lagger. Er staat niks op het spel. Maar Trials is altijd al slachtoffer geweest van mensen die een beetje "dubieus" zijn. Lag-switch, DDOS .. noem zo maar op. Alles voor die 9-0.
Vind het bullshit om te zeggen dat het bij 'gewone' pvp niet zo uitmaakt. Verpest voor mij echt gelijk het plezier dat ik in de game heb. In plaats van leuke potjes te spelen de laatste Iron Banner zat ik vaak maar rondjes te draaien op de spawn voor een kans op een fusion rifle aangezien de matches zo kut waren. Granted, dat heeft ook wat te maken met SBMM, maar vooral door de lag. Zelfde in Overwatch waarin ik gewoon achter muren ben en door latency dood ga. Maargoed dat heeft vooral te maken met "favor the shooter"