Vraag ik me ook af Counterbalance lijkt me handig als je een wapen hebt met een hele hoge fire-rate. Zo hou je de recoil een beetje onder controle ... met een PDX lijkt me dit niet echt nodig? ... kut @Maddmonkey ... nu ga ik nog letten op wat ik post ook
Counter balance is nodig als je geen bf hebt. Gisteren uitvoerig getest met shilo en av, aangezien we bij elkaar 30 verschillende grasps hadden gingen checken naar recoil ed. En voor medium range is de recoil nagenoeg hetzelfde. Bf heeft klein beetje recoil naar rechtsboven. Grappige is dat als je snel gaat schieten je met counter balance ook rechts omhoog gaat, maar dan per burst. Persoonlijk zou ik counter balance, smallbore en Glass half full/feeding frenzy willen hebben. Gisteren had ik als beste eentje met secret round, BF en last Resort.
Deze twee gaan mn "orginele" Grasp vervangen. Counterbalance, Braced Frame, Feeding frenzy en Range finder/braced frame spray & play. Sent from my iPhone using Tapatalk
mwa die is wel behoorlijk. Jammer dat het geen perfect balance was. fitted stock geeft minder stability namelijk.
Yup. Middelste perk vind ik braced frame echt chill en een goede scope met een rood stipje Sent from my iPhone using Tapatalk
Met counterbalance niet nodig. 6 kogels merk je namelijk wel. Dan is een perfect balance toch een stuk beter als middelste perk.
PDX-41 met Full-Auto, Hammer Forged en Reinforced Barrel. Nice. PDX-45 met Rangefinder, Fitted Stock en Hand-laid Stock. Mwa, ook leuk. Mja. Misschien nog maar een weekje bijhouden
Vanavond maar eens de Grasp proberen te bemachtigen. Gister 3x de NF gedaan en toen vroeg Monk of ik wilde farmen had echter geen tijd meer
@bulletproof010 ... hou je The Last Word nog maar even vast. Ding schijnt een beetje kapot te zijn nu. In positieve zin
The API database was updated with the new Moments of Triumph as part of the 2.3 update. Here's what I found: Challenge of the Elders: Complete an Elder's Sigil scorecard in the Prison of Elders. The Play's the Thing: Complete the Taken King main questline, culminating in "Regicide". The Third Element: Equip a fully leveled Year Two subclass on any character. This is Amazing: Complete the Crucible questline culminating in "The Mountaintop." Eris Morn's Revenge: Collect all 50 Calcified Fragments A Blade Reborn: Complete any of the Exotic sword quests from Shaxx Return to the Reef: Complete the April quests "At the Gates" and "Return to the Prison" The Sword Logic: Defeat Oryx in the King's Fall Raid on Hard difficulty Some notes: Y2 Triumphs do not appear to be live on Bungie.net yet. You'll need to complete all three Challenge Modes to get all 50 Fragments, and beat King's Fall Hard Mode. However, you don't need to complete the Challenge Modes on Hard Mode.
Die moeten wel op 1 character allemaal gevonden zijn... Anders telt het volgens mij niet. Voor de grimoire zo ie zo niet.