https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/4o6kss/tlw_post_patch_glitch_prenerf_damage/ Check filmpje.
Wow... 95 precision damage Alleen volgens mij tript die game hem.. Hij krijgt de medal get it off. Die hoor je volgens mij te krijgen als je iemand sticked met een granaat.
Komt dat trouwens niet gewoon omdat die gast zelf een beetje spaced met die gun en hip-fire damage deed? Hij zoomde op het moment van de precision hit wel ff uit namelijk. Inderdaad wel vreemd dat hij de get it off medal krijgt.
https://www.reddit.com/r/DestinyTheGame/comments/4o7jqn/sga_be_sure_to_equip_a_ghost_with_spinmetal/ Heb er maar even een SGA post van gemaakt. Gaat de goede kant op zo met spinmetal
Ja en ?! Die extra bonus damage krijg je niet meer als je hipfired... Volgens mij al sinds april update of nog langer. Voor zover ik weet was een precision shot 75 damage met TLW en zeker geen 95.
Ja, I know. Maar was het toen niet juist verminderd, maar dat het nog steeds wel iets meer damage doet? Ik heb al een tijdje niet meer opgelet op de damage. Maar blijkbaar zat het spel gewoon te trippen haha. Anders is het misschien per ongeluk terug.
Grasps waarvan ik denk dat ze wel goed zijn. OES-Life support-braced frame-glass half full ORS1-Rangefinder-perfect balance-Third Eye OAS-Danger close-Bracedframe-Feeding Frenzy Denk dat de eerste toch wel de beste is?
"I had a few more, but they told me to wrap up" JA OMDAT DEEJ 35 KLEUREN SCHEET VAN AL DIE VRAGEN. Wat een bullshit dit jongen. Verwijs dan lekker naar de twitch reveal van vorige week ipv deze nutteloze "interviews". DeeJ weet zoals zo vaak weer geen kut te vertellen. man man man. "Later. Soon. More at a other time" Nee, je komt gewoon weer eens onnodig blij doen.
Gothalion gaf net wel een ander perspectief. Destiny is natuurlijk weinig in het nieuws gekomen en bij de E3 komen houdt ook in dat mensen die geen Destiny meer spelen te horen krijgen dat er nieuwe content aan komt in september. Dat is waar, maar dat had wat mij betreft ook afgedaan kunnen worden met een trailertje bij sony ofzo.
Lyudmila-d heeft nu een roll met; counterbalnce , alleen de rest zijn geen beste perks. Suros DIS-47 met full auto, alleen de rest van de perks is ook niks. Suros PDX-45; Counterbalance/high caliber rounds/small bore.