Wel lekker hoor. Gisteren in 2 uur tijd 10 Graps waarvan 7 stuks 335. Ook 8 bonds van 335. Lekker alles geinfushed!
Ik heb van de week een highlight montage van mn gameplay uit trials gemaakt van afgelopen weekend op Pantheon. Dit is mn eerste try-out. Ik zal nog een hoop moeten leren maar ik wou deze vast delen met jullie voor wat opbouwende kritiek. Zodat ik dat in mijn volgende montage mee kan nemen. Wil met mn volgende ook iets van een achtergrond deuntje erbij hebben.. Dat heeft deze helaas niet. Ben erg benieuwd wat jullie vinden?!? SPECIAL THANKS TO @SHiZ NL VOOR HET MAKEN VAN DEZE AWESOME INTRO EN THUMBNAIL!!
Pak een "generiek" muziekje op de achtergrond Gewoon een lekkere beat of ... weet ik het. Prima footage overigens en goed gerenderd. Stukje at 4:55 kom je goed weg zo met die Golden Gun user ... kolere Kleine suggestie? Zet je ToO loot er nog even achteraan? Mensen vinden het altijd geil wat een ander krijgt. EDIT Zat te vinden Spoiler
@Rampage Top! Thx! Ik zal deraan denken voor de volgende. Zal van de week is vast wat muziek deuntjes beluisteren voor mn volgende werk. En met die golden gun shoulder charge was met nawa.. Die hoorde mij op dat moment ook helemaal los gaan in die party
Godverdomme @Maddmonkey ... jij bent wel echt een moment-killer soms Zeg gewoon tegen @CrazY : GODNONDEJU! DAS UN SNELLE RELOAD GOFFERDOMME!
Hunter. Celestial Nighthawk en die perk dat je Golden-Gun meer damage doet. Tether erbij ... vuur je GG erop en gaan. Hou de Raze-Lighter bij de hand en het is zo gebeurd.
2 tethers, 1 golden Penis . Raze lighter, 1 Dragons breath en anders de invective (met shotgun loader gauntlets). Dit is de snelste methode gebleken bij mij. Je rent erheen. Tether op de grond. 1 Dragon breath Rocket erachteraan en de Golden penis in omni's gezicht. Daarna dat laatste beetje Health met de razelighter/shotgun/fusion rifle terwijl de laatste zijn tether gebruikt. Vervolgens alle orbjes oprapen en nog wat adds Killen om de supers te vullen. Truc voor de Dragons breath gebruiker is om de timing juist te krijgen voor zijn Rocket. Net voordat de groep spawnt schieten en dan gelijk switchen. Op die manier krijg je van de multikill kans op heel wat heavy drops. Ook voor je teammaten. Mocht dit om wat voor reden dan ook niet lukken, dan 2 celestial nighthawks om omni te Killen en daarna een tether erbij voor orbs productie.
Not the professional interview you're used to but a lot of juicy details from MoreConsole/Alan Points: last gen drop improves graphics, environment size, animation quality and UI improvements sparrow in the Plaguelands Vault Space seems to be a problem of the past SIVA is also called Ironsbane Old Russia has gotten a frozen overhaul New vendors/characters in Felwinter's Peak, Saladin's there, too Infusion system stays Iron Temple in Felwinter's Peak is end-game => rituals no collectors edition playstation exclusives continue to exist similar to what we saw in the past Cool!
Huh? Grafisch "beter" vanwege het droppen van last-gen? Die snap ik even niet. Hoe word dat nu gedaan dan? Prima nieuws. September is alleen nog wel even een eindje weg Sparrow in de Plaguelands lijkt me ook logisch gezien heel Old-Russia op de schop is gegaan. Niet echt een nieuw-nieuwe omgeving maar wel anders. Prima. Beter als omgedraaide mappen Bungie ... ik wil een emote waarmee je sneeuwballen kan gooien. Make it so!
Nja, destiny op de vorige consoles was van wat je kon lezen gewoon kut. Ook een reden dat de schoonmaakrobots weg moesten voor meer vault space. Droppen van LG zorgt voor veel meer ruimte om een mooiere en grotere game te maken. Misschien wel meer mensen tegelijk in een gebied.
Ja, er moest wat weg alvorens er iets toegevoegd kon worden ja. Snap wel dat de 360 en PS3 niet sterk genoeg waren om de boel wat "levendiger" over te laten komen... Ben benieuwd wat voor toevoegingen er dan gaan komen nu Last-Gen de ontwikkeling niet meer tegenhoud. Had al veel eerder moeten gebeuren jammer genoeg.
Wat is precies jouw doel met het filmpje? Try-out? Als in uitprobeersel of was het een try-out om in een clan ofzo te komen? Ongeacht je doel kan ik je wel alvast meegeven dat ik het filmpje wat lang vond duren. Had wat mij betreft prima in 2-3 minuten gekund met de wat speciale momenten, zoals die snipe, een helder moment waarbij je tegen de muur aan ging staan, foh deed en daarna die golden gunner shoulder chargde. Of die laatste headshot. Ook eindigde sommige clips wat abrupt of juist laat of begon een clip al vrij vroeg. Dat vond ik persoonlijk wat jammer, want interesseert mij geen hol dat je van de spawn afloopt. Dat kan iedereen.
Uitprobeersel Ik kan er goed inkomen dat je het te lang vond duren en dat ik sommige dingen mischien beter had kunnen weglaten. Dat je die spawns zag was meer dat je zag dat ik van class veranderen. Dacht is mischien handig/leuk. Dat sommige clips vroeg beginnen snap ik ook maar soms was t omdat ik er een blink transisie in wou stoppen. ( zat daar ff mee te kutten ) maar begrijp je wel daarmee. Ben wel benieuwd welke clips je bv abrupt vond eindigen... Of juist te laat begon. iig bedankt voor t commentaar Zal er zeker wat mee doen voor de volgende x