1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Als je maar geen nare dingen zegt over de eerste 5 seconden :whistle:

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Naah. Ik wil Bullet feedback geven. Dat je dan een afschuwelijke intro in elkaar geflanst hebt binnen een minuutje heeft niet echt nut als feedback voor Bullet

3. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Oh en by the way.... Bladedancer arcblade super vind ik toch aardig verneukt.

Had gister t gevoel dat in je super er een paar bakstenen aan me poten gebonden waren.. =(

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Jammer genoeg zijn er wel meer dingen verneukt. Sure, dat de Warlock een "nerf" nodig had prima. Die granaten waren gewoon een pain in the ass i.c.m bepaalde perks.

Pakte gisteren gewoon m'n Eyesaluna ... damage-drop off is bizar. Datzelfde vond ik van die Scout Rifle van Dead Orbit (naam kwijt) ... daar moest ik echt bizar veel mee schieten voor iemand ook maar dood ging. Zonde. Je maakt een spel zo niet leuker maar lastiger. Als je dan bepaalde dingen niet fixed waar de community al 2 jaar om roept (LAG) ... dan vraag ik me oprecht af waar Bungie naar kijkt en hun "nerfs/buffs" op baseert.

5. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852

1 dragons breath doet wonderen. 1 raze lighter is genoeg. 1 celestial nighthawk

AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. nawa

Leuk Bevonden:
    852

Als ik je de party spreek geef ik je feedback ;) op de montage.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Spreek je hem de party? Neuk je hem ook gelijk de moeder?

AnubisNefer, Graveheart en bulletproof010 vinden dit leuk.
  8. nawa

Leuk Bevonden:
    852

Kijk een grammar nazi hier

Sent from my iPhone using Tapatalk

AnubisNefer, Graveheart en bulletproof010 vinden dit leuk.
  9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat?

Grandma-Nazi?

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Je Paint skills gaan vooruit. Keep it up!

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Voornaamste was dat het grootste gedeelte van de clips juist nogal lang waren (waar ik dus persoonlijk liever een veel kortere clip had gezien), maar dit is wat ik na terugzien heb gemerkt aan abrupte clips of wat ik laat vond beginnen
    1:15> Was dat alles? Ik kreeg echt het gevoel dat er meer zou komen en toen opeens al een volgende clip. Ik had dit kunnen begrijpen als je een thema had als "super kills" of nova bombs achter elkaar geplakt, maar deze clip viel op door eigenlijk een gebrek aan duur of actie ten opzichte van de rest.
    3:00 je filmpje stopt al voordat je de kill echt ziet. Opzich kan dit, maar ook dit valt op door een groot verschil met de rest van de clipjes.
    3:11 is een hele lange clip, maar na die dubbel kill laat je niet zien hoe het af is gelopen.
    3:46 Ik neem aan dat je dit erin heb gezet met als doel iets van "zie de 10 killstreak die ik heb gehaald". Dan is het veel interessanter om daar een filmpje van te hebben gemaakt :) nu is het weer een heel kort clipje waar je eigenlijk amper wat in doet (een rocket van bovenspawn naar de andere heavy schieten), terwijl je daarin misschien best een filmpje had kunnen maken van die match als dat zo lekker ging.
    Heel lang filmpje. Stopt op 5:57 heel snel terwijl er nog een enemy in beeld is. Ik vind highlights niet alleen de kills, maar een gevecht/play in het algemeen dus dan mag er in een aantal filmpjes ook de afloop best in. De transitie die volgt is netjes, maar dat doe je verder nergens. Ook dit voelt daardoor weer "out of place".
    6:36 ook hier snap ik weer de transitie, maar nu begint het gevecht juist weer heel vlug nadat de clip start. Zelfde verhaal dus zoals hierboven.
    6:53 zelfde. Snap het proberen van de transitie, maar nu stop je de ene ronde en ga je door met de andere.

Overigens, 2:25. Dat is precies goed qua duur en toch totaliteit van de "play" laten zien. Daarnaast zou ik je als tip nog continuïteit willen meegeven. Hou je aan een bepaalde lengte van clips voor jezelf. Of bedenk een filmpje met een heel thema van iets. Nu doe je zoveel verschillende dingen dat het voor mij heel rommelig aanvoelt. Het mooie van trials is dat potjes vrij snel voorbij zijn. Daardoor kan je best goed een groot gedeelte van een ronde laten zien, maar "stick with it" dan en laat dan echt de mooiste plays zien. Je kan ook hele korte killstreaks of iets opmerkelijks laten zien. Transities is met een aantal clipjes denk ik erg lastig. Dan zou ik eerder kijken wat je hebt staan aan materiaal op je HDD en dan van alles een soort montage maken.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.974
    Is het mogelijk om de hele game te spelen met zon subclass? Vind ze fucking hard

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ja, maar alleen degene die je vanaf level 1 krijgt kan je dus vanaf het begin altijd gebruiken. Bij level 25 krijg je pas je tweede subclass en die kan je daarna ook altijd gebruiken en levelen.

14. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Thx @Maddmonkey hier heb ik wat aan!
    Ik zal er vanaaf even naar kijken en het meenemen in mn volgende filmpje :)

Iron Banner !!!!

Begins
    : Tuesday, June 21st, 10AM Pacific
    Ends: Tuesday, June 28th, 2AM Pacific

The game type is Clash!
    Lord Saladin makes his first return to the Tower since his starring role in the Rise of Iron trailer. He will be signing autographs all week, but that is not all he will be doing. Visit him to collect your Bounties and then join up with your Fireteam for some Iron Banner Clash.

Lol

Laatst bewerkt: 17 jun 2016
    Maddmonkey, AnubisNefer en Rampage vinden dit leuk.
  15. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Wtf! Ik moet een update downloaden van 18gb :confused: meer mensen hier last van gehad?

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Zou ik niet al te raar van opkijken. 18 Gig kan heel goed als je de patch notes ziet. Ze verwijderen gewoon al het verrotte en gooien de fix er tussen door.

Heb in WoW een keer meegemaakt dat we een patch kregen die overtollige bestanden automatisch verwijderde. Game liep daardoor in eens een stuk beter.

Bungie doet het denk ik net even anders met het fixen van shit en dat kan wat wegen. Maar goed, moet hem zelf ook nog downloaden. Zal wel even voor je kijken. :thumbs:

Edit: Hoef helemaal nog niets te downloaden. 8)

Laatst bewerkt: 17 jun 2016
  17. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Trials tijdelijk gestopt? Schijnen problemen te zijn waarbij sommige mensen geen games konden joinen.

18. nawa

Leuk Bevonden:
    852
    WAAAAAT?

Sent from my iPhone using Tapatalk

19. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Bungie heet met de laatste patch de boel aardig gefucked.

Vd week ook al dubbel maintenance geweest omdat er problemen waren, nu gewoon heel trials uitschakelen.

Man man man..

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hoogst waarschijnlijk speel je op de PS4.
    Dit wil, kennelijk, nog wel eens aangeven dat je de complete 18 GB voor de game moet downloaden.
    Dit is niet het geval, je download echt alleen de patch.

Moet je daadwerkelijk 18GB downloaden, dan weet ik het ook niet. Succes. :p

Deel Deze Pagina