@Maddmonkey ... man, de game zag er toen heel anders uit ja. Ben benieuwd wat de reden is waarom ze bepaalde dingen gewoon hebben "weggehaald"
Zelfs dat de hele wereld buiten de muur speelbaar was! Zal misschien wel deels komen door de last gen consoles
Mwa. Er zijn wel meer dingen die niet in de uiteindelijke game zitten. Dat droppen van "random" mensen tijdens een Public Event bijvoorbeeld... nu moet je telkens van het ene "loading" puntje in het spel naar een ander om zo te kijken of er uberhaupt iemand in de buurt is. Zo is er in VidDoc van Bungie zelf ook te zien hoe de Awoken Prince (die broer van) een dialoog heeft met een Guardian ergens in de buurt van Old Russia. Vergis je niet ... Destiny heeft vlak voor de release best wel onder vuur gelegen. Wel een bizarre post op Reddit. Het is schijnbaar al bijna een jaar geleden dat er in TTK Exotics geshowed werden die we nog steeds niet hebben We missen er nog een hoop
Die spelwereld komt door last gen. Alsnog knap eigenlijk dat de 360 en ps3 zo lang gebruikt zijn nog. Nu die weg zijn, wie weet wat wij allemaal kunnen krijgen van geschrapte dingen sowieso meer vault space. En die exotics zijn echt belachelijk ja. Dat is gewoon vals adverteren
Ik heb eigenlijk gewoon nu al erg zin in een Destiny 2. Het lijkt me dat er dan eindelijk een spelwereld is gemaakt zonder de limieten van de last gen. En daar verheug ik me gek genoeg nu al op.
Zou ik niet doen. Jezelf nu al gek maken met ideeën of eventuele dingen die Destiny 2 zou hebben. Uiteindelijk, als de game er is of word aangekondigd, valt het op die manier altijd tegen.
Iets wat ik me afvraag ... hoe spreek je jou username uit? Sj-e-dow-Diks? Tuurlijk is het bij wijze van ... maar ga nergens op hopen. Zeker niet met Bungie. Kan ongetwijfeld vette content in komen te zitten ... maar er zijn vaker "beloftes" gedaan.
Gelukkig kan ik zelf wel bepalen waar ik op ga hopen. En mij maakt het niet uit hoe je het wilt uitspreken. Die DX is gewoon een random achtervoegsel en zou je kunnen uitspreken als losse letters.
Nondeju, de lag is weer real. Wat heb ik vandaag toch weer een hoop red bar warriors over de map zien laggen. Er stond zelfs een titan 10 minuten tegen de muur te humpen zonder dat er ook maar 1 hit aan kwam. Om te janken. Het lijkt ook wel weer een heel stuk erger als pak hem beet 2 maand geleden. Zo jammer. Als dit standaard wordt voor aankomende Iron banner, dan ga ik dat niet spelen. Dat wordt een groot lagfest.
Ik zou het niet eens proberen joh. Grappige is dat als @nawa vraagt of je een "custom" match komt doen er 0,0 lag te vinden is en potjes echt weer leuk kunnen zijn ondanks dat je tegen goede tegenstanders speelt.
@CrazY ... je vergeet die Titan die door alles heen loopt, in onze spawn komt kijken en dan op z'n gemak weer terugloopt
Zweten met mn matador/kneepads in de balzak. Oooh im bout to sliiiiddddddeeee in Sent from my iPhone using Tapatalk
Iron banner gecanceld vanwege dezelfde "problemen" als trials afgelopen weekend. Bungie fix your shit!