... gaat 'ie dat zeggen. Ik probeer nog steeds de boel te lijmen Monkey. Steun me. Help me. Vind ik niet leuk Ik ook niet Maar soms heb je dat niet in eigen hand. Hij zal het vast wel weten. Ach, ben blij dat het maar een VoG'je was i.p.v Oryx. Op dat aanbod van Crota ben ik maar niet ingegaan. Na 120+ pogingen een Hunger of Crota te bemachtigen heb ik dat graf ding nog steeds niet. Klote apparaat.
Haha lol... Maak alleen filmpjes als ik dood gaat van Lag en Bullshit.. Zoals hier onder, het leek wel of ik in een potje Iron Banner zat...
Ik wil geen namen noemen maar ... wacht, ik ga je HINTS geven, ok? Hint 1; Wat ben jij een RoTjOnG Hint 2; 1982 + 1 = ???
Wat dat nou nodig De tijd die het ons gekost heeft (40 tot 60 minuutjes?) is het flamen niet waard imho..
Ho ho ho ho ho. Ik flame hem niet. Maar een n00b is het wel enigzins Bovendien werd hij daar meerdere malen op gewezen gisteren. Ik geef simpelweg antwoord op Lord @Maddmonkey z'n vraag. Is de hint zo simpel dan?
Jammer dit. En heel onnodig. Monk kon het beter niet vragen en jij kon het beter niet beantwoorden. Maar goed, dat is mijn mening
Ik mag toch wel vragen stellen tis Nederland hoor. Aan jullie om daar wel of niet antwoord op te geven. Aan het verhaal af te lezen had ik al zo'n vermoeden dat het om Anubisnefer ging. Hij lijkt een noob omdat hij overgestapt is van de PlayStation. Can't blame the Guy. Niet zo aardig om hem dan gelijk zo te behandelen!
Ach kom CrazY ... ik word vaak zat belachelijk gemaakt. Spring maar van de map Waldo Doe maar dit Waldo Waldo, je stinkt. Ja, doe wel mee, maar zonder Waldo. All in good fun
Tot dat diezelfde noob een keer boven aan komt te staan wanneer niemand het verwacht en een 335 item mee pakt. Doei!
Haha gelukkig weet je dat ik een grap maakte. Jawel, hij heeft de VoG wel eerder gedaan. Hij is misschien gewoon iets meer een casual speler en dus misschien niet zo goed als jij of iemand anders hier. Natuurlijk zijn wij dan 'tam' tegenover hem, want wij weten ook wel dat hij zijn best doet. Daarbij wordt er bij hem wel vaak genoeg op dingen gewezen, dus laat het daar gewoon bij. Wij houden er in ieder geval niet om iemand daarop af te blaffen. Een opmerking of grapje doen wij allemaal natuurlijk ook, maar liever niet zo. Hij weet in ieder geval overal positief in te staan en heeft altijd een goede houding, dat respecteer ik eigenlijk nog wel meer dan goed zijn en anderen maar voor lul proberen te zetten. Je zal het misschien niet zo bedoeld hebben, maar ik vond je aardig lullig overkomen gisteren.
Nee, is ook totaal niet de intentie geweest. Misschien was de sarcastische ondertoon ook niet geheel duidelijk. Echter verwacht ik (ik) dezelfde inzet van degene die geholpen moet worden. Dus niet even halverwege weggaan zodat een ander het even oplost. Dat zorgt alleen maar voor frustratie en dat hebben jullie en ik gisteren ook meerdere malen aangegeven Geen probleem allemaal verder .. maar geef dan aan in de party dat je het lullig vind i.p.v in de party te lachen en dan hier komen klagen? Voor de rest geef ik @Maddmonkey antwoord ... Er komen hier vaker shit-posts voorbij over mij en daar lach ik om (of ik ga er keihard op in ... waarom weet ik zelf ook nog niet). All in good fun ... niet de bedoeling om iemand af te zeiken. Moet wel gezegd worden dat het in de Glory-Destiny dagen een tikkeltje erger was. Blijkbaar ligt het nu allemaal wat gevoeliger. @Maddmonkey ... sodeju. Lekkere montage. Die slow-motions
Die jongen (of in mijn geval moet ik man zeggen ) zet zichzelf er echt wel voor hoor, alleen kan er in zijn huis toch even een probleem zijn wat zsm moet worden gedaan? Kreeg namelijk ook de indruk dat er ineens wat aan de hand was. En ja, natuurlijk geven we het aan. Zoals ik zei: af en toe een opmerking moet ook echt wel kunnen. Ik 'klaag' hier alleen, omdat je hem in principe weer zit te flamen (vind ik). Is onnodig naar mijn mening. Daarbij had ik ook niemand horen lachen... Ik had trouwens geen commentaar op je antwoord aan Maddmonkey. Die Glory-Destiny dagen was in ieder geval niet samen met ons groepje en bij ons staat het respect iets wat hogerdan bij jullie. (Ik heb er ff geen goed woord voor, want jullie zullen neem ik aan dat ook wel tegenover elkaar hebben.) Wat ik begrijp is het bij ons toch wat minder elkaar naaien, maar nog wel met wat kleine streken. Een andere groep kan gewoon iets andere normen en waarden hebben dan de groep die jij gewend bent, dus geen wonder dat het nu 'gevoeliger' lijkt.
Flamen? Ik heb 'em volgens mij niet echt met de grond gelijk gemaakt. Als na de opmerking "iedereen denkt het, ik zeg het" je panty al in je fluit zit ... amai Naaien? Hoe heb ik hem genaaid? Door de complete VoG te doorlopen waardoor hij uiteindelijk z'n No Time to Explain krijgt? Zoals ik al zei, vorige keer heeft hij ToO met ons meegedaan. Me prima vermaakt ondanks dat PvP hem misschien niet zo ligt en z'n LL niet goed genoeg is. Denk toch dat ik in deze een "dikkere" huid heb en het commentaar (ook al reageer ik in alle geuren en kleuren, lees, ik laat iets niet los) of de kut opmerkingen gewoon over me heen laat komen. Snap je overigens volkomen ... maar het is niet zo erg als dat jij nu over laat komen? Lijkt mij. Ik ben misschien direct en niet tachtisch in het overbrengen van "iets". Dat is een feit Uiteindelijk is het all-in-good-fun en vind ik het ook niet leuk als iemand zich daardoor kut voelt. Zo'n persoon hebben overigens wel gehad trouwens. Die brak letterlijk in tweeën in de party en dat was niet eens veroorzaakt door mij
Thesan FR4 roll 2! Torch scope, Hot swap, acc. coils/braced frame, Underdog/Eye of the storm! Heerlijke roll hoor
Flamen is niet persé iemand met de grond gelijk maken, maar wel beledigend zijn tegenover 1 bepaald iemand. Zo zie ik het in ieder geval. En ik bedoelde het niet zo dat je hem nu zat te naaien of iets dergelijks. Ik bedoelde met dat stukje dat het groepje waar jij veel mee gamed (Monkey, Bullet, Shiz, etc.) wat meer op uit is om elkaar te naaien (waarschijnlijk wel nog tot een bepaald punt ) Ik kan het mis hebben hoor, maar zo ervaar ik het echter wat ik hier lees en als ik bij jullie in de party zat. Niet dat daar iets mis mee, just not my cup of tea. Maar mijn bedoeling is echt niet om te zeggen: goh die Waldo is een gigantisch eikel en zit iedereen maar belachelijk te maken. Nee helemaal niet. Ik vond het gewoon niet erg netjes dat je er hier nog ff wat van moest melden. Maar goed, zand erover. We zijn namelijk niet elkaars vijand, maar die van de Cabbal, Fallen, Hive, Vex en binnenkort de SHIVA (SHEEVA?/SJIVA?/etc). EDIT: Raad je die aan voor PvP? Heb namelijk nog steeds een Thesan Package.
Aanrader ja Ik heb een lange tijd al een Thesan met een mindere scope, grenadier, acc. coils en eye of the storm. Eye of the storm is "vaag", maar werkt wel. Accuracy is sinds Y2 een hele vage term en nog steeds niet concreet gemaakt wat het precies is. Ik merk wel extra stickyness als mijn health lager wordt en dat bolts meer lijken te raken dan dat ik had verwacht. Underdog is vrij matig. Geeft iets van 5 range erbij (als je rood wordt pas) en een soort quickdraw achtig effect. Ik zou voor Eye of the storm gaan. Met een fusion kom je vaak in die situatie namelijk dat je geraakt wordt tijdens het chargen.
Ok tof! Zal hem vandaag denk ik maar alvast ophalen. Hij neemt anders toch de hele tijd een slot in. Weet je trouwens ook of ik een goede PDX-45 roll heb gemist? Heb die namelijk ook nog steeds en vorige week zat er niet veel goed tussen.