Servers zijn weer up ! Zit alleen wel al 10 min naar een scherm te kijken met 1/12 Evaluating Guardians...
Lees op Reddit en Twitter iets over betere loot? ... maar wel dat het bizar lang duurt voor mensen iemand vinden, andere errors enzo... GG in dat geval.
Weet niet wat nu de ervaring van andere is, maar ik speelde net 3 potjes en kreeg gelijk 2x n helmpje. Kan ook puur geluk zijn geweest natuurlijk. Zat ook binnen no time in matches.
6 potjes nu, geen Legendary reward. Kan zijn dat ze alleen mij generfed hebben natuurlijk... Edit ; Potje 7, Heavy Machinegun.
Kut wapen. 1 keer schieten en je ziet gelijk geen reet meer. DoP of necro. Arminius vind ik echt 3x niks.
Ik teken voor een @Hybrid , @nawa , @Rampage en @SHiZ NL nerf. Geef de mensen met een Destiny beperking zoals ik ook een kans aub!
Titan is rank 5: 9 Machine Guns 3 Marks 3 helmpjes 1 Scout Het meeste 335 dus ik klaag niet. En in de Longbow traditie weer 1 gehad: Shortgaze Triple Tap Snapshot Firefly
Paar dagen geleden een grappig momentje in Destiny. Ik wilde iemand shoulder chargen. Het leek goed te gaan, maar net op het moment van de hit schoot @Rampage hem dood. Zag er best raar uit. Het leek net op super mario. Dus dacht even een leuke video edit van maken . https://www.reddit.com/r/DestinyThe...tiny_super_shiz_bros_super_mario_bros_parody/ Mocht je hem willen upvoten op Reddit
Heb zelf juist erg last van het abandoned quest bord. Hij geeft 3 pagina's aan, maar als ik voor pagina 2 klik is er in eens niets te zien en pagina 3 wil die niet eens pakken. De boel stottert en hapert dan als ik probeer verder te bladeren. Enige optie is dan alle quests te activeren vanaf pagina 1, die wel zichtbaar is, en vervolgens wat ik niet wil doen weer op het bord flikkeren. Hier heb ik overigens al langere tijd last van.
Eindelijk weer een Longbow... Longview SLR10 (mijn favoriete scope buiten de Shortgaze - life support (meh) - rifled barrel - firefly Zolang de scope en middelste perk voor mijn doen goed zijn, vind ik het best. Had liever andere perks, maar ja. Het blijft Destiny.... Had liever..... - Longview SLR10 - triple tap - snapshot - hidden hand
Dit weekend een paar leuke plays gehad. Twee daarvan opgenomen. Fragment 1: @bulletproof010 had de ronde hiervoor zijn super zeer effectief gebruikt (3 kills). Nu was het mijn beurt Fragment 2: JUMP SNIPE BITCHES!! EDIT: @Avalon Scorpion Hier was jij dus zo boos over dit weekend:
@Rampage en @SHiZ NL . Heb nog even gestoeid met de headset, maar die gaat retour Coolblue. Jullie hadden gelijk. Inmiddels een andere aangeschaft, en mijn vakantiegeld ervoor aangesproken. Ik doe die pats niet in het pats topic, maar hier even. Morgenavond even NF strike doen? Ik moet op mijn Lock even één doen voor een quest. Overigens is onderstaande headset ook voor Battlefield 1 en hopelijk hernieuwde glorietijden met @AntraXxX . Dit monster dus:
@Tiberius Een normale XBOX headset is ook prima hoor. Als je persee twee van die dingen op je oor wilt hebben kan je ook de Stereo Headset kopen van Microsoft?