1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat heet je kop in het zand steken. Je weet zelf ook wel dat het echt niet "beter" zal zijn. Het is al anderhalf jaar kut. Daarom ben ik er ook al een tijdje mee gekapt eigenlijk.
     
    Mallakai, CrazY en Rampage vinden dit leuk.
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat? Kop in het zand steken? Bungie? Ja, dat sowieso.

    Snap je frustratie :) Vond Year 1, ondanks de Thorn/TLW spam toch "leuker" om te spelen. Momenteel is de hele Crucible vergeven van vieze red-bars, sweaty-ass spelers en mensen die echt full-MLG mongol gaan. Vreselijk. D'r is niets leuks aan. Trials is een grote sweat-fest geworden. Mensen die niet van hun spawn afkomen en gretig gebruik maken van de "ik-zie-jou-wel-jij-mij-niet-head-glitch" onzin of een lag-switch aanzetten als het niet goed gaat :mad:
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja bungie releast iets en vervolgens schuift de aandacht op naar de volgende dlc (en destiny 2). Het live team mag dan de rest doen en zo nu en dan een keer een event met andere skin ofzo maken. Of "hier, we hebben nog 2 sparrow racing maps liggen. doe er maar wat mee".

    Ondertussen is er een nieuwe crucible director aangesteld die vind dat alles kapot generfed moet worden en dat alles skill based moet zijn. Dat is wat er nu in Y2 gaande is :) Dat trials een sweat-fest is, vind ik niet eens zo'n ramp. Het is Bungie die ervoor zorgt dat het veel moeilijker is om aan te vallen. Alles nu in het voordeel van de verdedigers. In y1 keek je wel uit met op de spawn zitten, want dan werd je gewoon gerushed door 3 blink shotgunners als je geen goede map control had.

    Maargoed :) Rise of Iron wil ik qua SP/coop sowieso wel gaan spelen. Ik ga echter er niet vanuit dat er ook maar een enkele verbetering in de crucible komt eigenlijk. (Custom matchmaking zou echter wel lachen zijn met een party)
     
    Rampage vindt dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Year 1 had zo de nodige mankementen maar speelde leuker. Year 2 heeft een aantal wapens compleet gesloopt. Sterker nog, bepaalde weapon-classes zijn gewoon onbruikbaar gemaakt. Het is tot nu toe de Pulse-Rifles die PvP domineren met hier en daar een MIDA. Met een handcannon, auto-rifle of scout-rifle kom je er nagenoeg amper aan te pas en dat is jammer ... want variatie komt een game als Destiny altijd ten goede. De Sunsinger Warlock zie je niet meer terug. Kapot. De Titan Sunbreaker ook amper, kapot. Blade-Dancers, nagenoeg kapot. Snap gewoon niet dat als er een x-aantal mensen butt-hurt zijn omdat ze verkracht worden door zo'n class dat Bungie dan wel luistert? Er zijn grotere problemen in PvP dan dat.

    <whine>Trials/IBs ruined because of Sunsingers! My Sunsinger cant kill the other Sunsinger because his grenades are too op! Bungie FIX!</whine>
    Bungie : Even though we had no significant complaints about this certain class the past 1,5 years ... We have nerfed Sunsinger Warlocks to shit. Thanks for the feedback!

    Trials of Osiris is nog steeds leuk en spannend ... maar ook hier is het alleen afwachten. Heel af en toe heb je mensen die op je af komen rushen of mensen die echt gecoördineerd spelen. In Year 1 had je echt heerlijke potjes die ook heel close waren. Goed, je had toen ook veel meer spelers. Dat is nu wel anders.

    Dat SBMM zou nooit een prioriteit moeten zijn geweest. Leuk dat er een top 10 speler meedoet maar die krijg je met een degelijk team van 6 ook wel een paar keer neer. Het had gewoon CBMM moeten blijven. Leuk dat je met SBMM gekoppeld word aan iemand die jou kan evenaren maar dat gaat 75% van de keren gepaard met een vreselijke verbinding.

    Zoals jij al vaker hebt aangegeven ... ik begrijp echt niet waar Bungie hun wijzigingen op baseert?

    Rise of Iron komt er hier ook wel. Ben alleen benieuwd wat het allemaal nog meer met zich mee gaat brengen. Bungie zelf noemde het House of Wolves PLUS. Iets wat me toch lichtelijk zorgen baart :mad:
     
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Was opzich toch leuk gister @Rampage :p




     
    FraHel, AnubisNefer en Rampage vinden dit leuk.
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    0900-HELPWALDO
    ... vrij vertaald in 0900-GTFOWALDO

    Wie o wie heeft er zin om een Hard Mode Oryx te doen met mij? Heb deze helaas nog nooit kunnen completen i.v.m een te laag light-level. Ook de Challenge Modes heb ik niet gedaan en zou het toch wel (ja, toch wel, ondanks m'n geklaag) leuk vinden om de Y2 Triumph te halen ondanks de kut rewards (zie je? Ik klaag wel. Waldo is gezond).

    Hoor het wel :)

    Gisteren wel leuke 3 v 3 "private" match potjes gedaan tegen DonShilo, nog iemand en @CrazY :) Erg leuk om te zien hoe anders iedereen speelt.
     
  7. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Wil graag helpen. Ik kan helaas alleen zaterdag later op de avond deze week...
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wat bende af en toe toch ook een oelewapper. Paar weken geleden gaf ik aan dit te willen doen en toen vond je me een half gaar zwakzinnig wonderkind omdat ik die Y2 MoT wilde halen. En nu wil je het zelf :) als ik online ben en zin heb dan doe ik wel een keer mee. Ik denk alleen dat het lastig wordt om drie weken op rij een groep samen te stellen vanuit hier, maar wie weet. Ik heb het met niet al te veel moeite met LFG voor elkaar gekregen.
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tuurlijk :D Moet wat he?

    T'is niet echt iets wat ik zal missen als ik het niet zou hebben. Heb er nog 2,5 maand de tijd voor. Bezig met de PvP Quest, bezig met PvP, wil nog een HM Oryx en als het kan de Challenges doen :) Mis alleen de 3 fragments nog... dus, ja. Zou zo gedaan moeten zijn.

    Als mensen willen helpen, prima. Zo niet, jammer hoor :D Kan ze niks kwalijk nemen

    Trials of Osiris Y3 Hunter Armor ... WANT!

    [​IMG]
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435


    Vandaag wordt bekend gemaakt wanneer de streams van ROI komen
     
  11. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Ik help je wel.
    Deze week is warpriest challenge.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vanavond?
     
    CrazY vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  14. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    bulletproof010 en SHiZ NL vinden dit leuk.
  15. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Iron Banner Control volgende week ook :D
     
    CrazY, Rampage en Remo NL vinden dit leuk.
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De Warpriest is appeltje-eitje. Oryx blijft een slet. Thanks man en @Maddmonkey, @ShadowDX en de rest :)

    @bulletproof010 ... oeeeh. Heel benieuwd welke rolls die sniper gaat krijgen :D
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  17. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Weekend zit er weer op.
    Samen met @bulletproof010 en Don Shilo nog even een ticketje geboekt naar Mercury.

    [​IMG]

    Tijdens deze reis naar Mercury had ik trouwens ook nog een aardige big play.
    Uit eindelijk in dat betreffende botje een killstreak van 13(!) gehaald.
     
    bulletproof010, Rampage en FraHel vinden dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Lekkere play met die smerige kut shotgun van je @CrazY
     
    CrazY vindt dit leuk.
  19. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Weet je wat het is.. Als je door een wapen verslagen wordt, is het altijd kut.. :+

    Kut sniper, kut shotgun, kut Thorn, OOHH NEE KUT MIDA!
    Alles is kut als je er zelf door neer gemaaid wordt :+

    AArrgghh kut smoke nade :+

    Maar ik moet toegeven.. Die Remote zit wel op het randje van toelaatbaar :+
     
    bulletproof010 en FraHel vinden dit leuk.
  20. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Jaa Big Plays hoor @CrazY ..:cool:
    Toch mag dat ding wel een nerf krijgen op zn range.. Ding heeft TE veel range voor een shotty! :p

    Nog wat leuke plays van mij ;







     
    CrazY vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina