1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    @bulletproof010 ... back-in-the-day ... toen je nog een smerige Matador/PC+1 gebruiker was zag ik je de meest smerige kills maken van een meter of 6000. Hey! Daar loopt ie! Pang, dood. Vanaf onmogelijke afstanden :+ Jij hebt echter het rush-shotgunnen opgegeven voor een sniper :mad:

    God, die Iron Banner shotgun in Y1. Wat een ding was dat zeg :eek:
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Een Gjallarhorn scootertje :lol:

    edit: man man man. Deej doet helemaal moeilijk terwijl ze in een dev omgeving zitten en dus niet dood kunnen. Sprong ook per ongeluk de map af :lol: moest ie weer terug gespawned worden door iemand.

    Indruk tot dusverre: not impressed. Ze laten vrijwel niks zien. Zijn weer wat nieuwe skins voor gear, paar nieuwe gearsets (raid, trials en nieuwe vanguard en crucible natuurlijk) maar de rest is weer reskinned rommel. Cosmodrome is gewoon hetzelfde met sneeuw en een streepje hier en daar of een ijspegel. En die devil fallen lijken op taken fallen... teleporten, van die tracking bolletjes.

    En de "big reveal" tijdens deze stream is een gjallarhorn sparrow.. Laat dat even bezinken. Deze hele expansion is tot nu toe gericht op de hype van een Y1 wapen. Dat betekent dat er echt weinig content beschikbaar zal zijn.

    Edit 2: Dit is wat er 3 keer getoond werd tijdens de stream... Jeeeej /s



    Ohja, Titan IB gear ziet eruit alsof het uit Skyrim geplukt is. Met het sneeuwthema is die IB gear tenminste nog wel vet. Voor het tweede jaar eigenlijk dat vooral de IB gear sets er vet uitzien.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2016
    CrazY vindt dit leuk.
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kansloos.
     
  5. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Zag ik nu dat ie 355 light was? Toen die van de map viel dacht ik ff 355 te zien. Moet t ff terug kijken om zeker te zijn.

    Edit; als je rond 33min kijkt gaat ie z'n controls aanpassen. Zie je heel snel 355. Zal dit dan de max zijn dalijk?
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2016
  6. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Weinig nieuws! Jammer!
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, met de reveals van TTK waren ze ergens rond 280 light meen ik.
     
  8. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Wat ik tot nu toe gezien heb, stemt mij nog niet heel vrolijk.

    Het is precies wat monkey zegt: refurbished enemies, refurbished locations En daar moet je weer ff 30 euro voor aftikken.

    Er wordt ook inderdaad echt te veel gjallarhorn stuff getoond.
    Dat moet de hele hype train rijdend houden.
    Iets anders valt er niet te tonen.
     
  9. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Welcome at Rahools salt emporium part 2 :+
     
  10. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Sorry @bulletproof010 ik weet dat jij als Mr. Destiny de kritiek niet kan verdragen, maar je kan moeilijk zeggen da de stream gisteren een topstream was.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Dat constante gepromote van de Gjallarhorn ... meh. En dan een Sparrow die je enkel gebruikt om van A naar B te rijden. Bovendien keek ik gisteren regelmatig weg van m'n scherm. Leuk hoor dat "ontwikkelaars" spelen maar soms is het echt om te janken. Toen DeeJ even snel in z'n inventory keek ... :eek: *ZOEF ZOEF* ... en vooral NIKS laten zien.

    De Cosmodrome in de sneeuw zie ik als een extra. De Plaguelands zal nog lang niet klaar zijn anders hadden ze daar gisteren wel in gelopen. Die nieuwe Fallen enemies zijn ... inderdaad, gewoon de Fallen met wat extra technologie. Zelfde als dat de Fallen merendeel Hive was. Maargoed, het is nieuw en de gear die ik gisteren zag zag er dan wel weer strak uit :)

    Laten we hopen dat dat Next-Gen Only gebeuren deze expansion wel ten goede komt ... Vooralsnog komt Rise of Iron er gewoon ... maar echt onder de indruk ben ik niet.

    Waarom het overigens zo fucking lang duurt voordat de XBOX met de pre-order komt is mij een raadsel. Let op, die Gjallarhorn word PS4-Exclusive incl. de Sparrow.

    @bulletproof010 ... salt? Nee. Waardeloze stream? Ja.
     
  12. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Als dat zo is, dan komt er geen Rise of Iron hier.. Gewoon uit principe. Met die k*t exclusives van ze! Up their asses!
     
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Willen jullie alles voorgekauwd hebben ofso? :+
    Ik hoef eigenlijk helemaal geen nieuwe gebieden zien. Wil ik liever zelf ontdekken ipv op een stream alles zien.
    En ondertussen weet iedereen toch al hoe bungie hun reveal streams doen.. Niks anders dan de andere keren en er is nog gnoeg tijd voor andere reveal streams voor al het andere wat ze nog inpetto hebben.

    Zie t allemaal wel 20 september hoe het word.
    Kan nu nog geen oordeel hebben als je de helft nog niet eens weet. :p
    Belangrijkste voor mezelf is iig dat er een nieuwe raid komt, nieuwe iron banner , raid en trials gear.
    En ben echt benieuwd naar de nieuwe crucible features:D

    En wedde dat @CrazY toch wel rise of irons gaat halen.. Gjallarwing of niet:+
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  14. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik snap het gezeik eerlijk gezegd ook niet. Naar mijn weten hebben ze gezegd dat ze in deze stream niks speciaals laten zien, alleen de veranderde omgeving. Waarom ga je dan meer verwachten van de stream? Dat is naar mijn mening gewoon stom.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ja jij Bent nog Steeds zo verslaafd als het maar kan. Prima, maar ik bijvoorbeeld niet. Ttk was een goede expansion voor 2-3 maanden. De stream+ eerdere informatie laten wel zien dat er amper wat bij gaat komen qua pve content. Ik heb daar niet veel trek in.


    Beetje jammer dat een mening gelijk als gezeik of salty comment wordt afgedaan. Met de eerste stream van ttk werd er veel meer getoond. Ik mag dit toch gewoon gaar vinden? Het is echt niet alsof we nu maar 1℅ gezien hebben. Dat heeft het verleden wel geleerd.

    Als de grootste hype moet komen van een sparrow in de vorm van een oud wapen, dan is er iets aan de hand. Bungie laat (afgezien van de raid) juist heel veel vrij. Deze expansion is er afgezien van een paar nieuwe armor gear, 1 strikeje, een nieuwe crucible gamemode+ wel 4 hele maps en the plaguelands geen nieuwe content.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2016
    Mallakai en Rampage vinden dit leuk.
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Het is maar 30 euro hé.... ;-)

    Qua content weet je al heel lang dat het bij Destiny niet goed zit.

    Het is rinse and repeat. Rinse and repeat. En dat is niet erg, voor mij want het speelt nog steeds heerlijk weg.

    Mijn favoriete shooter qua gevoel.
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat mag jongen. Gefeliciteerd daarmee. Voor mij is het afgelopen half jaar de game enorm doodgebloed voor mij met kansloze veranderingen en een saaie "stale" gameplay. Ik heb niet zo'n behoefte dat weer mee te maken dus ben ik wat voorzichtiger. Zijn genoeg games die wel mijn aandacht verdienen :)
     
    Rampage vindt dit leuk.
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De veranderde omgeving ... wat brengt dat voor iets nieuws? Kan je alleen even meemaken als je 30 euro neer tikt :) Waarom zo'n vreselijke stream starten als je toch niks nieuws laat zien? Op GamesCon zal dat ook niet anders zijn ben ik bang. Kwam op mij meer zo over dat ze zelf nog niet eens weten wat er in Rise of Iron moet komen te zitten. Krijg ook steeds meer het gevoel dat XBOX-One de pre-order nog niet heeft omdat de Gjallarhorn en Gjallarwing PS4-exclusive zijn. Heb zo'n donkerbruin vermoeden ... waarom wacht Microsoft/Activision dan zo lang met pre-order aanknallen? Een exclusive is prima ... voor 'n maand, niet een jaar.

    De eentonige gameplay is veroorzaakt door gigantische nerfs. Nerfs die niet eens nodig waren. Er is maar 1 type wapen in het spel wat dodelijk is en dat zijn de Pulse-Rifles. Erg jammer .. want ik vond het wel eens leuk om een ander wapen te pakken i.p.v constant een Hawksaw, PDX of een andere random Pulse. "Ja maar ... een Last Word is nog goed!" ... prima, maar niks vergeleken met een PDX/Hawksaw.

    Ach, laten we de leukste Titan Exotic nerfen omdat PvP'ers niet kunnen mikken als iemand het ding goed gebruikt.
    Laten we dan ook maar Shadestep aanpakken en de Sunsinger Warlock kapot nerfen. We doen het helemaal of niet ... wij gaan de granaat met burn-effect echt niet alleen maar aanpassen. O? TLW en Hawkmoon zijn nog goed? Range nerf ... en ga zo maar even door. Je word totaal niet gemotiveerd om een ander wapen of speelstijl aan te pakken. Dat was in Y1 wel zo. ( SUROS <3, Thorn, MIDA, Vex, Shadow Price ... en kan zo nog wel ff door gaan) Zijn zeker genoeg games... maar merk wel dat Sherpa-Monkey nog steeds ergens zit <3

    We hebben de Plaguelands nog niet gezien nee. Maar waarom de fuck laat je zien dat er nu sneeuw ligt in de Cosmodrome? Laat dan gewoon wat anders zien? Nee ... laat datzelfde nog eens zien maar dan door echte spelers i.p.v die schapen die nog niet eens normaal kunnen springen of schieten :eek: Dat geheimzinnige gedoe begint irritant te worden ... ik klikte de stream weg toen DeeJ van de map af sprong ... deed hij voor mij, dat weet ik. HONOR WALDO.

    ... o, en laten we het vermijden van de inventory ook niet vergeten *cringes*. Stel je voor dat je mensen lekker op onderzoek uit laat gaan en laat speculeren.

    Ik roep het nu al ... die 9 Exotics die in TTK zouden zitten maar er dus niet zijn? Rise of Iron materiaal.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2016
  19. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Lees je de This week at Bungie niet?



    En om terug te komen op de stream... Met TTK waren t 4 streams ofso? En nu hebben we al een stream gezien en we moeten nog 2 maanden en ze hadden al indd verteld dat dit over de bestaande cosmodrone zou gaan maar dan met dat winter gedoe enzo.
    En T zijn allemaal waardeloze streams, TTK streams net zo imo.. Maar lekker boeiend ik koop die zooi toch dus van mij hoeven ze t niet allemaal voor te kauwen op een stream.

    Blijft een heeerlijk spel om te knallen en een nieuwe raid is voor mij al een reden om het te halen.
    Voor 30 euro verwacht je toch niet dat dit dezelfde hoeveelheid content gaat brengen als TTK, dat was ook al gezegd dat t minder zou worden.

    Tuurlijk had ik graag meer gezien, maar ik ga dervanuit dat ze meer met destiny 2 bezig zijn dan met deze uitbreiding.
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat denk ik ook en vandaar dat ik denk ik liever wacht tot destiny 2. :)
     
    bulletproof010 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina