1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Wanneer kwam de game als betá nou naar de One? Was toch ergens in juli? :) Heb genoeg gameplay video's gezien en de game bevalt me tot nu toe wel.

    Eindelijk een soort-van MMO op een console! Lijkt me heerlijk om gewoon ergens heen te gaan en een beetje aan te kloten.
     
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Oke gap
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgende week, de 23ste
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mooi! Dan ga ik volgende week ergens m'n XBOX Live maar weer is naar Gold tillen. Kan ik mooi kijken of deze game mij bevalt. Thanks!
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Stoppen ze Moon er in (zat er bij de Alpha niet in), kan je er niet eens naar toe.

    [​IMG]
     
  6. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    23 juli afaik.

    Aan de ene kant is het inderdaad MMOish, maar wat mij vooral aanspreekt is de understated fantasy/scifi setting. Heerlijk dat ze bijv de maan en mars gebruiken. En tegelijkertijd de classes, alledrie interessant. Eigenlijk alleen de 'races' wat minder interessant.
    Maar ik denk dat je, als je het als een MMO ziet, je misschien teleurgesteld gaat worden. Maar wie weet! Eerst maar eens de beta spelen.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het zou kunnen zijn dat het van de week wordt bijgevoegd.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Staat ook nog een tekst bij ;)

    Alle chars lvl8, alles groene gear. Aantal blauwe maar die zijn lvl10 helaas. Ben totaal niet onder de indruk. Er wordt de schijn van een grote wereld gewekt, maar het is gewoon steeds hetzelfde. Vrij liniear ook nog. Skills zijn zeer beperkt. Heb overal tier 2 en sommige tier 3 unlocked, maar niks speciaals. 90% zijn ook nog eens passive skills. Ook in de gear is weinig verschil. Je hebt 3 stats en die geven alleen ook een passive effect. Er zit door alles een zeer klein RPG element in de game. Eigenlijk ook te verwaarlozen. Verder lijkt de game ook te veel op Halo. De wapens, de vijanden, de wereld. Alles smaakt naar Halo maar dan net iets anders. Needler bij vijanden zijn nu blauwe bolletjes bv.

    Positieve vind ik de co-op en de moeilijkheidsgraad.

    Als met al had ik echt VEEL meer van de game verwacht. Meer iets richting Fallout. Dat gevoel had ik ook de eerste meters. De game is erg simplitisch en zeer beperkt. Ik moet echt goed nadenken of ik de game wel ga halen. Ook gezien het feit dat je max lvl20 bent in de full game heb ik het idee dat de game in een dag naar lvl20 te spelen is. Over lvl8 heb ik 4 uurtjes gedaan, maar had waarschijnlijk in 2 uur gekunnen...
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Had van de week gelezen dat er eventueel ook content wordt toegevoegd aan de bèta, zou zomaar kunnen dat de moon beschikbaar wordt.
    Vandaar mijn opmerking.

    We merken het wel, en anders in de volledige game
     
  10. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Indien iemand een code over heeft binnenkort voor de ONE dan zal dat extreem gewaardeerd worden :)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zou kunnen idd. Had ook niet het idee dat ik een beta aan het spelen was. Kwam niet tegen wat niet of niet goed werkte. Game leek al helemaal af te zijn :lol:
     
  12. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik hoop dat het levelen niet zo snel zal gaan in de release :mad:
    Welke subclasses heb je gekozen voor je drie chars? Van de beelden die ik heb gezien, eigenlijk teveel, lijkt het me dat de hoeveelheid character building precies genoeg is: 3 classes, elk 3 subclasses(niet zeker?) en wapens genoeg.

    Ik ben zelf groot Fallout 3 fan, maar ik had van Destiny niet zoiets verwacht. Wat bedoel je er precies mee? :D
     
  13. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb nog 1 code over voor de PS4.
     
  14. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    heeft iemand nog een code voor de One over? Heb de game nog niet gevolgd maar ben wel benieuwd naar hoe het speelt.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgende week zijn er genoeg als de Beta begint. Dan geeft iedereen ze weg zoals nu met de PS4 versie.
     
  16. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik ben opzoek naar een 360 code voor mn broertje. Heb evt een ps4 code te ruil.
     
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Max level 20 is wel zeer teleurstellend om te horen.

    Sent from my RM-937_eu_belgium_962 using Tapatalk
     
  18. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Krijg je bij de pre-order van een 360 exemplaar ook 3 codes?
     
  19. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, je krijgt 3 codes
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    EDIT: alle codes zijn nu weg.

    Veel plezier mannen!
     
    Laatst bewerkt: 18 jul 2014

Deel Deze Pagina