Dit lijkt me best een leuke. Ben geen expert op het gebied van auto rifles so please help me rate my roll: Shadow Price: Scopes: Red dot ORES Quickdraw IS Focus Lens FL2 Perk1: Hip Fire Middle column: Fitted stock Appended Magazine Smallbore Perk2: Counterbalance Sent from my iPhone using Tapatalk
Redelijk. Need the range met die guns though Hipfire en CB voordelen zijn minimaal op deze archtype, maar het is verder gewoon een prima roll in het algemeen. Zou hem wel met smallbore doen iig.
En dan maar hopen dat je niet in je kontje geneukt wordt , omdat je geen OP Gear en weapons meer hebt.
Ben op zoek naar 2 vrijwilligers die willen meedoen met de raid op 23-09-2016. Ik heb al een raid groepje dit is voor Hunter3Gau. Voorwaarde is wel dat je raid ready bent. Als je wilt meedoen stuur dan ff een berichtje naar hem toe.
Met blanke wapens kan je nog steeds 335 guardians met meta wapens helemaal kapot spelen. Zie video vanaf minuut 29:00 Sent from my iPhone using Tapatalk
Dat snap ik maat. Jij, @Rampage, @Graveheart, @badeentje, @menorius en ik als dikke pro's ownen die shit als een malle. Maar dat is niet voor iedereen weggelegd.
Major League Gaming has been hosting serious showdowns in Bungie games for over a decade. As a final stop on the road to launch, they’ll welcome some of our killer elite to face each other on their livestream – in their own way. This is your chance to witness the future of competitive play in the Crucible. MLG Livestream Tuesday, September 13th 10AM Pacific www.mlg.tv/destiny www.twitch.tv/mlg The game will be Supremacy – a best of five matchup between two teams. Your hosts will be Chris Puckett, Michael Tash, and Benson Bowe. We’re also sending Bungie Crucible Designers Lars Bakken and Derek Carroll to provide some expert developer commentary. Here’s the line-up of combatants. It’s shaping up to be a tough room. Alpha Team Luminosity Bodies Viole SirDimetrious TripleWRECK SayWallaHBruh Bravo Team nKuch Lil Sonic iFrostBolt KJHovey TrueVanguard RealKraftyy To those about to game, we salute you… Dit word volgens mij wel een EPIC battle.... Team B for The win!
Hmmm hovey, TV én krafty in hetzelfde team? Rip team 1 nKuch is alleen wel een debiel. Andere zeggen mij niks.
Waarschijnlijk stelt alles wat ik heb gedaan nog niks voor. Ben nu level 13/14 ofzo. Maar deze game bevalt me prima. Die normale missies zijn eitje, tot je bij een strike komt.. Pfff das zweten maar heel vet wel
Hahahhaa kijk er nu al naar uit. Zal wel crisis worden inderdaad. Vooral de 1e paar keer. Zit geen matchmaking in begreep ik?