Hoop dat er legendary snipers komen met t archetype van de black spindle.. Volgens mij en weet het niet 100% was de efrideet's spear dat archetype.. High impact sniper toch?!? Btw ik zag net een filmpje van die nieuwe exotic sidebitch in de crucible. Dat ding smelt guardians aardig weg.
Waarschijnlijk ook dankzij de buff die side-arms hebben gekregen. De Spear (eerste IB versie) was een high-impact ja. Met dodelijke Perks. Dat moet jij toch weten? Ding was vreselijk
Je hoeft niet te no lifen ofzo maar je kan nu op diverse manieren 335 worden(binnen enkele dagen casual spelen) dat is denk ik het enige wat ik je zou aanraden.
Jezus Juan ook echt het lange termijn geheugen van een kreeft he. Black spindle (Max sniper impact) versie. Daarom kon je daarmee ook 1 hit bodyshotten icm final round.
Hallo ik dacht officieel dat 1kys ook onder high impact viel aangezien je na een bodyshot makkelijk met tlw een body kon geven om iemand te killen.. Dus zat in twijvel of de spear nou a la 1kys is of a la black spindle ... Ennuh ergens niet raar dat mn geheugen niet zo goed werkt toch Had niet verwacht dat je daar nog verbaasd over bent
Hoeveel uur had je ook alweer in het spel zitten ? Had helaas nog een beetje hoop. Aaaand its gone. Edit: Godverdomme Bungie... Alle IB bounties gesaved. aaaaand it's gone zonder het even te melden.. Lekker hoor, daar heb ik niet voor gewerkt zeker. Eikels
Eerste nieuwe deadghost uit de nieuwe DLC is al gevonden. Tevens is er een SIVA cluster gevonden. Spoiler En dat beide op Mars!! Nieuwe missies op Mars dus bevestigd. Waarschijnlijk behoort dit bij de Thorn Y3 questline. In Vanilla Destiny had je in deze room normaal gesproken de Thorn moeten krijgen. Vermoeden is dus dat deze nu gebruikt wordt voor de Y3 variant. Filmpjes zal ik in een spoiler hieronder zetten. Spoiler Siva cluster: Deadghost:
Wat !?!? tresspasser schijnt aardig guardians te smelten in pvp wat ik op twitch zag Mits je headshots maakt Wil m graag hebben om te testen... Wtf is dit echt zo??
Als er een ding broken is is het wel die titan smash "death box" soms achter cover of 10m verder gekilled worden
EDIT: deed een sweaty gister met vrienden en deze mouse trap was wel echt hilarisch. @AnubisNefer ik zei je toch ben een guerilla http://xboxclips.com/Nawa Montana/060bb06f-4e3a-4a1e-9832-40a6eabadcb0/embed