1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    @Maddmonkey Als t goed is morgen na die mlg twitch stream..
    Ben nu niet online op xbox

nawa vindt dit leuk.
  2. nawa

nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

Leuk Bevonden:
    852
    Nog niet. Maar aan de zweet te ruiken is het dichtbij. Geruchten wijzen richting een lancering na het MLG event morgenavond. 2PM pacific. 11 uur nederlandse tijd volgens mij. Maar ik zou mn adem er niet op inhouden. Bungie heeft een surinaamse benadering als het aankomt op deadlines.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Rampage vindt dit leuk.
  3. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Gisteren nog even een Eyasluna met rangefinder, handloaded/braced frame en luck in the chamber meegepikt.

4. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Notes on the Hand Cannon.
    Guardians,

Recently, our conversation as a community has included a spirited debate about the role of the Hand Cannon in Destiny. We had that same chat in our own house. Here is a statement that our Sandbox Design Team created together. Those are the developers who work on the overall gameplay in Destiny. These are their words.

Hello Destiny community!

Due to a recent resurgence in feedback about “Ghost Bullets” we wanted to take a minute to explain how and why the weapons in Destiny behave the way that they do…

“Ghost Bullets” is a community-coined term that is being used to describe the frustration of missing the intended target due to weapon stats. The bullets aren’t disappearing, they just aren’t hitting the bullseye. Internally, we would call this specific aspect of a weapon “Accuracy,” which is one of the values embedded in the Range Stat of every Destiny weapon.

When looking at Destiny weapon archetypes, we wanted players to be able to assume a weapon’s traits through visuals and an intuitive understanding of how weapons work. Players can make the assumption that barrel length, and stability (stock) will affect the accuracy of a weapon class. These types of distinctive behaviors make for fun and interesting choices within the action simulation.

In short, Hand Cannons, with a relatively short barrel and no stock, are not intended to be long range precision weapons like a Scout Rifle or a Sniper Rifle. Instead they are big, heavy, pistolsthat pack a large punch. If you can control the kick, and close on your targets during combat, you will likely (as our friend Variks says) “Kill them dead.”

We want to very sincerely say that this communique is not meant to be argumentative or belittle any of the consistent feedback we’ve received on the subject. Regardless of how “correctly” the game systems are working, the core message is that shooting a Hand Cannon during high skill gameplay can feel inconsistent and/or frustrating for people. We hear you, and we are always looking to improve on that experience.

While it’s unlikely that we would completely remove Accuracy as a concept from Destiny weapons, we will investigate alternative options to balance Hand Cannons vs. other weapon archetypes. Destiny is a game that will evolve as players push, pull, and build the world.

You are wonderful people, the best community, and passionate about this game in a way that pushes us to always be our best. Thank you for playing, and thank you for reading.

To reiterate that the game makers just said: These conversations are never finished. Keep telling us what you think about the gunplay and the balance in Destiny, and us community guys continue to add your voice to their discussion about our creative process.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Met andere woorden;

We hebben een wapen-type gemaakt die skill nodig had om gebruikt te kunnen worden. Een wapen waarmee je kon opboksen tegen een Scout-Rifle of ander long-range wapen ... helaas hebben we ze nu kapot generfd. Gebruik andere shit. Noobs!

6. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Voor de shotgun warriors onder ons:

Dead orbit heeft een nieuwe shotgun in hun verkoopkraampje. Last-ditch 001 is de naam.

Deze heeft exact dezelfde base stats als de good old matador 64.

Met dank aan onze "ik gebruik nooit shotguns, maar wel snipers" warrior @bulletproof010 voor de tip.

SHiZ NL, nawa en bulletproof010 vinden dit leuk.
  7. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Schijnbaar zijn alle 3 de challenge modes actief in Kings Fall.
    Dus wie er nog 1 moet......;)

nawa en CrazY vinden dit leuk.
  8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    @Rampage SLET!!!!!!!!!!!!!!!! GAS EROP!

9. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Wow bungo is goed bezig.. Zelfs CoO Tier 3 is nu roulerend.. Dus iedereen kan zn MoT afmaken :p

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    KUT LAS HET VERKEERD, WEG GRAP :cool:

bulletproof010 vindt dit leuk.
  11. nawa

Leuk Bevonden:
    852

Sent from my iPhone using Tapatalk

bulletproof010 vindt dit leuk.
  12. nawa

Leuk Bevonden:
    852
  13. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ho ho ho niet gaan vloeken he amigo, ik heb die smerige afstandsbediening nooit in me handen. :p

nawa vindt dit leuk.
  14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Maar je speelt wel met die Warlock :+ Kut!

@CrazY ... goed nieuws dus! Hebben we mooi een week voor om Golgoroth te killen.

Ik ben present. Geloof dat @SHiZ NL ook een Raid wou doen :)

15. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Verandering van spijs doet eten:+

Zo af en toe speel ik op andere classes.. Wil volgende x met sweats mn defender titan proberen :p

16. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Goed nieuws zegt ie

Vorige week heb ik gvd een checkpoint (op dinsdag avond al!) geregeld en ik zie of hoor helemaal niks.

Zelfs rotjong kreeg geen fireteam compleet omdat we continu 1 iemand te kort kwamen (waldo ).

Ik ben deze week niet heel veel online en als ik online ben, ben ik eigenlijk van plan om de laatste grimmoir te gaan farmen.

Rotjong heeft wellicht nog wel tips of namen om je fireteam compleet te maken.. Lukte hem vorige week maandag uiteindelijk ook..

Mocht je zelf een checkpoint kunnen regelen en gaat het alleen om golg, dan jump ik voor 2x proberen wel ff in, maar heb geen trek erin om een hele avond of week eraan te gaan spenderen.

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'zeggienou!?

Ik had je een bericht gestuurd dat je me moest laten weten wanneer er actie zou komen :+ Heb alleen niets ontvangen. Bovendien, en dan moet ik heel eerlijk zijn, maakt die Y2 Triumph me weinig uit. Ja, leuk om te halen ... want een junk zoals ik wil dat ook wel compleet hebben maar t'is geen vereiste. Teveel moeite voor een foeilelijke shader. Ben tevens ook veelste fucking lam om daadwerkelijk een compleet fireteam op te richten :+

Dus, ja. Ik zal t.z.t wel online zijn maar denk dat de focus deze week niet op Destiny zal liggen. BF4, COD en wat andere shooters.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    SherpaMonk is best bereid een uitstapje te maken naar de rastanaught

nawa vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Heb je mij wel eens tactisch een Nova bomb zien gebruiken? Haal toch gemiddeld wel zo'n 9 kills in een kort Mayhem potje als ik op dreef ben.

En heb van teamgenoten wel eens een paar schoten op me af gekregen omdat ik hun kills stal. Blijft leuk die Warlock. :+

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ow ja hoor stuur me maar een invite :D

Deel Deze Pagina