1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Nightfall is veranderd in Shield Brothers....

    Mischien voor de MoT y2 calcified fragment?
    Of iets te maken met de infections??
     
  2. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Brilliance 3.2
    Magnificence 2.0

    Geen idee wat dit is maar die infections heb ik opgelopen ofzo :D
     
  3. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Lol! :lol:
     
    FraHel, Kevf, nawa en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Zo.. Bijna mn warlock @ level 40. (Zit op 37) dan vd week een hunter maken en boosten naar 40. Dan ist alleen mn titan nog levelen :)

    Trouwens: ik bewaar nu al enige tijd al mn blauwe engrams. Hoorde dat die mee levelen. Dus als ik die op max level decode komt er toch betere gear uit? Want je kunt van die blauwe ook legendary dingen krijgen toch? Al zal dat amper voorkomen denk ik :+
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2016
    nawa vindt dit leuk.
  5. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Ja...blauwe engrams kan als je teveel ruimte hebt. Alhoewel het heel snel irrelevant gaat zijn aangezien je rewards kan krijgen die je lightlevel boven 335 pushen als je Rise of Iron missies doet. Ikzelf bewaar alleen gele engrams


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  6. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    1-4 achterstaan tegen een paar killers en nog terugkomen...GG




    Ps: ik zit klooien met de settings etc. Aangezien ik hier vrij weinig vanaf weet. Maar de beeldkwaliteit is in ieder geval prima zo
     
    Remo NL en Maddmonkey vinden dit leuk.
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoard allessssss. 1000 heavy weer ff, 30 exotic engrams, wat paar, blauw. Glimmer dingetjes ready to use. Edged factions.

    Goooood

    edit: @bulletproof010 kijk hoe wazig ik naar voren ging :+ leek wel een magneet ergens te zitten ofzo
    [​IMG]

    @nawa geluid is niet synchroon.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2016
    bulletproof010 vindt dit leuk.
  8. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852

    Yeas aware of the situation. Probeer uit te vogelen hoe ik dat kan synchen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    9/16/2016
    THE "TRUE MEANING OF WAR" BOUNTY IS BEING REPLACED

    XBOX ONE
    PLAYSTATION 4

    Introduced with Destiny: The Taken King, Lord Shaxx offered the Weekly Crucible Bounty titled “The True Meaning of War”. Completing 5 Weekly Bounties would complete this bounty, leading to an endgame reward.

    The True Meaning of War is being retired with the release of Destiny: Rise of Iron. After the release of Destiny: Rise of Iron, this bounty cannot be completed, as Shaxx will no longer offer the other Weekly Crucible Bounties required. Players may abandon this bounty to remove it from inventory.
    Lord Shaxx will offer a new way to earn reputation and end game rewards with the release of Destiny: Rise of Iron.

    "To be clear, if you have The True Meaning of War completed before Rise of Iron begins you will still be able to turn it in for rewards. It's also worth mentioning that while the mechanics of the Crucible Weekly are changing, saving this bounty will not impact your ability to complete the new bounty during the first week of Rise of Iron."
    -Crucible test lead on Reddit
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2016
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik las het verkeerd en leverde mijn tmow bountys al in. #fml #voorbereidenisechtteringkutgeworden
     
  11. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Ja zoals ik t lees kan je m vanaf dinsdag nietmeer completen. Als je m nu compleet heb zou je m dan wel nog in kunnen leveren denk ik?

    Agja merk dinsdag wel of je er gelijk iets nieuws voor krijgt, Of niets, Of oude loot.

    Edit, dit melden ze nu erover;

    "To be clear, if you have The True Meaning of War completed before Rise of Iron begins you will still be able to turn it in for rewards. It's also worth mentioning that while the mechanics of the Crucible Weekly are changing, saving this bounty will not impact your ability to complete the new bounty during the first week of Rise of Iron."
    -Crucible test lead on Reddit
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2016
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja precies. Ik las het verkeerd en het blijft gewoon staan. Gelukkig was ik nog niet zo faction edged dat ik erover ging( afgezien van de frabjuloius Hunter) maar dat haal ik wel weer in met private matches dan.
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Na afgelopen week de VoG en de Crota raids nog een keer gedaan te hebben, gister maar weer eens King's Fall gedaan.......dat stuk met dat springen met die rammen die uit de muur komen blijft het leukste stukje.:lol:
     
    nawa vindt dit leuk.
  14. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Spelen jullie die raids enkel met bekenden,of gebruiken jullie ook sites waar je jezelf kan aanmelden? Ik wil binnenkort ook die raids eens bekijken, maar heb geen 6 bekenden die destiny spelen.

    Btw die muziek in destiny _O_
     
    nawa vindt dit leuk.
  15. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Zelfde probleem hier, gisteren maar met een onbekenden gespeelt, geen headset, geen overleg, gewoon knallen. :p Misschien is het wat om op de Xbox een XBW Destiny groep aan te maken?
     
  16. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Haha achjah als dat ook werkt prima toch...

    Volgens mij is er al een soort van destiny xbw iets...
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Speel de hele game alleen maar met een vast groepje....beter, gezelliger, leuker.:D
    Al zijn er wel die minder spelen dan voorheen om verschillende redenen (vrouw die zeurt, klaar met de game) lukte het ons deze week toch 2 keer een raidgroepje op te zetten.:cool:
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Er is al een XBW clan! Genoeg man hier die samen spelen vanaf dag 1. Check anders XBW clan op bungie.net
     
    Project Zer0 vindt dit leuk.
  19. nawa

    nawa Zelfbenoemde Halo fanboy en Huntercape Fashionboy

    Berichten:
    807
    Leuk Bevonden:
    852
    Pleurt je gamertag hier neer en meld je aan bij de XBW-gang...ehrr clan op destiny. Er is namelijk een nieuwe functie voor clans waarbij de leden in destiny in een overzicht kunnen zien hoeveel clan leden op het moment destiny spelen en met een druk op de knop nodig je ze allemaal uit
     
  20. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Thanks, request verstuurd.
     

Deel Deze Pagina