Hax. Heb wat "spoilers" verzameld van Reddit en NeoGAF; Spoiler Story-mode is 45 minuten lang. Maximaal. Missie 4 = Dust Palace missie.... en daar komt 'ie, andersom! Grind voelt erger ... vanwege de terugkerende old-skool wapens. Trials of Osiris zal zweten worden. Voor de "casuals" niet te spelen vanwege het light-level. Zelfde geld voor Iron Banner Story missie's zijn wel awesome Jank de XBOX-One vanavond eens aan Heel benieuwd. Wel toe aan wat nieuws. Met al die gear die terugkomt en dan de nieuwe gear ... jum jum.
Nee man helemaal niet. Ik had een deel betaald met cash wat op mijn account stond. De rest met paypal vandaar de lage prijs
Crucible sniper heb ik gehaald. Shortgaze, hoogste impact, spray and play, smallbore en hidden hand. Super chill dingetje.
Die packages die je krijgt als je een rank up gaat bij vanguard etc, kanik dus opsparen? Of maakt dat niks uit?
Nee, 1 pakketje kan je opsparen. Een volgend pakketje laat jouw eerste verdwijnen Pfff, die siva cluster op felwinter peak. Wat een klim gek...
Ben zwak, toch maar aangeschaft ;-) En die crucible sniper ''Event Horizon'' is indd een goeie. Thx 4 da tip @Maddmonkey
FWC fusion rifle The Waiting - Accelerated coils - Hip fire - Perfect balance - Kneepads - Rangefinder ;-)
Pff speel sinds gister steeds die crucibles war je 10 of 15 marks voor krijgt. Pittig moeilijk om een 1.00 kd te krijgen zeg soms snap ik geen zak van wat of hoe ik dood ga
Nieuwe DLC is vetjes, hele mooie setting. Light lvl schiet omhoog.....legendary marks schiet omlaag.....
Story is kort maar gaaf. Plaguelands is grooooot. Lightlevel gaat niet hard nog maar Gjally en Khvostov Exotics zijn binnen. Gjallarhorn gelijk geinfused in de Iron variant uiteraard. Wretched Eye: Mwah Sepiks Perfected: Fantastisch. Vind trouwens wel dat de raid nog een week later had mogen komen trouwens. Wat relaxter levelen.