1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DestinyLfg invite spam en nep accounts

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door namnam, 11 nov 2016.

  1. namnam

    namnam Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    Hoop dat er iemand mij kan helpen. Even het verhaal in het kort uitgelegd. Vorig jaar heb ik mijn vriendin ontmoet op de xbox zij werd toendertijd al lastig gevallen door een persoon die neppaccounts aan had gemaakt dit kan normaal gesproken niet maar doordat de hoofdletter i door een kleine letter L word vervangen kan dit dus wel. We hebben contact gezocht met microsoft en die zeiden jullie moeten naar de politie toe om aangifte te doen. Dus dat gedaan naar de politie geweest en die konden niets doen voor ons. Nu dus sinds afgelopen weekend krijgen we heel veel invites (al meer dan 500) we worden platgespamd voor het spel Destiny. Uiteindelijk zijn we erachter gekomen dat het van /Mod ... afkomt hun gemailt en kunnen ook niks voor ons doen. We weten onderhand wie het is en microsoft doet er niks aan. Ik zet de gamertag hier neer misschien dat een van jullie deze persoon kan het is /Mod ... en ik wil vragen of er iemand eventueel ideen heeft om deze persoon aan te pakken. Wij willen gewoon gamen en plezier hebben daar gaat het uiteindelijk om met gamen.

    /Mod Site en naam alleen via PM beschikbaar bij OP
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2016
  2. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Kun je die niet simpel oplossen door alle communicatie met deze persoon dan wel accounts te blokkeren? Dan komen berichten niet meer aan.
     
  3. dannygielen

    dannygielen Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    137
    Nieuw account aanmaken...
     

Deel Deze Pagina