Ik hoop gewoon dat de game van begin tot eind boeiend is. Probleem met Beyond vooral was dat het op een geven moment volledig uit de bocht vloog imo. Heavy Rain deedt het een stuk beter maar neigde vaak ook daar naar. Fahrenheit begon meesterlijk maar dat sloeg later nergens meer op. Het concept van Detroit is iets wat persoonlijk niet echt mijn ding is maar het stukje van de laatste E3 heeft mijn interesse erg gewekt. Ook de demo smaakt naar meer maar ben echt bang voor de consistentie van het verhaal.
Wat is "uit de bocht vliegen"? Bedoel je dat het nogal "te gek" werd qua verhaal? Ik ben juist geprikkeld door de setting overigens Ik ben dan ook enorm fan van Westworld en Black Mirror. Hou er helemaal van om te filosoferen over de relatie tussen mens en technologie/AI. Denk ook dat het verhaal een stuk dichterbij komt, omdat (van wat ik gezien heb) het vooral lijkt te gaan over die relatie en/of strijd. Demo was echt veels te kort
Dat het verhaal zijn focus lijkt kwijt te raken en vervolgens allemaal shit gaat doen wat het originele verhaal een beetje lijkt te vergeten. Volgens mij wordt het wel vaker gebruikt lol Maar idd. Een beetje te gek
Ook even gespeeld, stoorde mij vooral aan de ps4 controller, wat een kut ding zeg. Maar setting lijkt mij wel tof, alleen kwa gameplay is het natuurlijk weer vrij beperkt en een draai cirkel van een vrachtwagen.
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/detroit-become-human Lagere metascore dan ik had gehoopt, maar alsnog prima.
Had geen God of War score verwacht. Maar ik had wel verwacht dat hij Heavy Rain zou overtreffen. Maar ja, al bij al is een 8/10 (uit 66 reviews) gewoon een uitstekende score. Heb er zin in!