1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Detroit: Become Human

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 27 okt 2015.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Same here, ik ben nog verre van klaar denk ik, maar ik zit regelmatig te vloeken bij een verkeerde keuze of een QTE die ik verneuk met grote gevolgen. Mijn zoon speelt steeds chapters over als hij niet tevreden is, maar ik wil gewoon een hele run spelen met alle consequenties van dien. Er zijn ook eigenlijk geen "foute" beslissingen.

    Ik ben groot fan van QD en haar games, deze lijkt het te gaan winnen van Heavy Rain voor mij. Beyond 2 Souls vind ik een stukje minder. Untill Dawn is ook een van mijn favo games, die staat nog wel boven Detroid tot nu toe.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Conclusie op het basis van hetzelfde type game wat ik gespeeld heb is wel dat dit next level shit is vergeleken bij talloze andere ''random'' games.

    Ongelooflijk op zich hoe goed deze game hier ervaren word en hoe slecht de gemiddelde gamer hem eigenlijks opneemt.

    Ik krijg ook echt de neiging deze titel, naast nogmaals HR en B2S, aan te schaffen, maar ik heb de laatste maanden, jaren eigenlijks, volgens mij last van chronische motivatie en andere vormen om plezier mee op te kunnen wekken in dingen. Mijn gaming mood is al heel lang slecht, ook al lijkt dat niet zo door de dingen die ik gekocht heb.

    Vanmiddag o.a. een gesprek over, want ik wil verdomme weer mijn oude plezier terug in gamen. Deze titel verdient het volgens mij wel om met plezier gespeeld te worden en niet geforceerd omdat anderen het ook doen.

    Ja, sorry voor de persoonlijke post, maar ik moest het even kwijt na alle goede reacties hier en mijn tobben met games. Komt goed schatjes, duurt alleen nog even! :thumbs:
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De tering, deze shit gaat echt diep broer! Jouw leven is als een QTE!!!!
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Ik ga dit ook proberen spontaan te spelen. Meestal wil ik in een game geen chars laten doodgaan, maar voor Detroit maak ik een uitzondering.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    QTE: Wat betekent dat precies?
     
  6. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Quick Time Event, oftewel snel reageren middels het indrukken van de juiste knoppen.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    [​IMG]
     
    Sasuke26 vindt dit leuk.
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    [​IMG]
    Ja, nou... Het is toch gewoon zo. Als ze willen meekijken, dan moet je dat gewoon doen. Mijn vriendin hoeft niet mee te kijken, ik zeg gewoon dat er veel blote tieten in voorkomen. Dan kijkt ze uit principe al niet mee en ze gelooft meteen dat ik het een toffe game vind.
     
    Kapitein_Merijn en Killamonkey vinden dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Had het kunnen weten, maar toch bedankt.

    Ja, mijn leven is de laatste jaren echt een QTE geweest, maar nu ik dat gesprek achter de rug heb gaat het goed komen.

    6 overlijdens in nog geen 3 jaar tijd gaan je niet in de koud kleren zitten. Het waren voor mij de hoofdpersonen die jullie in de vorm van de game personages zien sterven in de game.

    Ik ga er gewoon voor zorgen, zeker nu ik me wat beter voel, dat het weer een gold award leventje word en niet een random FIFA game. <3
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    De kratom helpt in ieder geval.

    Succes!
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik slik geen Kratom. :+
     
  12. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Je blijft wel communiceren in game speak. Doe je dat thuis ook? :+
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Zo ik heb 2 playthrough achter elkaar gedaan. En zit nu op 85% qua trophies.

    Morgen nog een halve playthrough voor de laatste trophies.
    Erg vette game.

    Het einde waarbij niemand dood gaat blijft imo toch het mooist. Ook vet dat ik in mijn 2e playthrough een paar nieuwe chapters heb unlocked (vanwege mijn keuzes) die in mijn 1e playthrough niet speelbaar waren.

    Lees nu ook dat je je playthrough ook heel kort kan maken (3-4 uurtjes) als meerdere hoofdpersonages dood gaan.

    Het menu hebben ze ook vet gedaan:
    Na mijn eerste playthrough vroeg Chloe of ze weg mocht (omdat ze vrij wou zijn). Heb uiteraard ja gezegd. Nu zit ze niet meer in mijn menu, zie alleen een witte achtergrond

    I'm sad... mooie vrouw (uhhh android) was dat :9
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2018
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wat een game zeg, ideaal voor iemand die geen keuzes maakt, en als ik die maak, maak ik de verkeerde :D
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :) Same here. Wat een drama steeds. Ik kan dan ook echt niets goed doen, in elke scene waarin iets belangrijks moet worden beslist of gedaan, maak ik er een zooi van. Maar ik hou van dit spel en van het concept. Heel vet!
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zelfspot: Ook voor het eerst dat je met mij speelt dus. @Maddmonkey , @Killamonkey . :+
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Echt een super toffe game inderdaad. Wat een bullshit dat metacritic die clickbait reviews van 4/10 etc. mee telt met de score.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, het is wat het is. Maar een game als dit gaat niet in de 9 scoren op een Metacritic. Maar een ieder die dit soort games waardeert weet dat ook wel. Dus ik verwacht wel dat deze game ook net als HR als een klassieker gaat worden gezien.
     
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Zo platinum gehaald.

    Zelfs in mijn 3e playthrough kwam ik nieuwe scenes tegen

    Mijn 3e playthrough was vrij kort omdat ik bewust 2 hoofdpersonages dood heb laten gaan (voor een trophy).

    Binnenkort beginnen met Beyond (staat al een jaartje in de backlog). Heavy Rain had ik al gespeeld. Maar nu ik Detroit heb uitgespeeld, krijg ik meteen zin Beyond 2 Souls
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina