Het is mij toch al meermaals gelukt, of ik een hoop geluk en zat telkens buiten de view-angle van de camera .
Dat cameras je niet zien is logisch, maar die beams zou niet moeten kunnen, die worden onderbroken of je cloaked bent of niet. Kwam er ook helaat achter dat je er dus WEL mee door die beams kunt... hadden ze niet moeten doen imho ... Overigens had ik op het eind nog 13 praxis points en dan had ik echt bijna alles al genomen, alle energy cells, door muren, vallen, cloak, damage reduction, alle hack zooi, etc...
Yep cloak werkt ook gewoon. Had eerst ook iets van wtf dit kan toch niet?! Maar ergens las ik de uitleg over hoe en waarom. En toen had ik iets van aah logisch... Weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb. Over die dlc, lijkt me erg dik. Vond het al zo vreemd Spoiler dat je 3 dagen onderweg was naar die missie. Wat alleen niet duidelijk is, waren je augs nou uitgeschakeld en moet je doormidden van praxis points weer unlocken? Of kan je ze bij het begin herindelen? Oktober komt het al. Maandje wachten dus.
Waarom, je krijgt er meer dan je nodig hebt gedurende game... Over de DLC, kan die alleen midgame worden gedaan? Zo ja, dan heb ik er weinig aan, heb dankzij de save limit van 20 alleen nog save van 2e keer Hengsha en verder... Dan ga ik em verkopen...
DLC gratis of niet? Net eerste boss gehaald, was wel easy eigenlijk. Vind het tot nu toe sowieso eigenlijk nog behoorlijk makkelijk (speel op normal) als je gewoon goed gebruik maakt van alles rond om je heen. Doe alles zonder dat iemand me ziet, echt heerlijk geniaal. Soms alleen even iemand neerhalen met mijn stun gun. Jammer dat er geen stats zijn, wil wel weten hoeveel uur er al opzit en om zeker te weten dat er geen alarm is afgegaan. Volgens mij al behoorlijk lang bezig, zoek echt alles uit. Niet verwacht, maar is toch wel een verrassing voor mij deze game.
Weet ik niet. Denk dat het betaald word. Zoals alles tegenwoordig.... Maar maakt niet uit, deze game is het waard. En verwacht dat de dlc wel een paar uurtjes plezier geeft.
Nou ja gezien de game zelf verwacht ik wel 10 à 15 uur zoet te zijn hoor. Dus ja langer en intenser dan de doorsnee shooter! Hahaha Indien je weet waar dlc overgaat: Spoiler Je bent 3 dagen off the grid geweest dus verwacht wel wat, beelden van marteling, moet ontsnappen skill less.
geld dat geen alarms afgaan alleen voor de camera´s en dergelijke? of ook als mensen je zien en anderen alarmeren?
Denk eigenlijk niet dat de DLC echt zo lang gaat worden. Bovendien heeft het wel heel veel weg van geknipte content. Ziet er wel leuk uit verder hoor, maar ik ga er niet te hoge verwachtingen van hebben.