1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    haha oh ik zag dat @bidle niet zo klein erboven :p
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Klopt, heb ik ook pas na de edit bij gezet.... Hahahaha
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik wacht nu op een lift ofzo en die gaat best traag, ben ik daar beetje in de buurt van 2e baas.. en iemand zei dan ben je op 50% ofzo, tering ik speel al 20uur ofzo?
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Teriiiiing, ben er voorbij. Wat een deceptie zo ineens. Ik ben wat terug gegaan en heb een revolver en combatgun gevonden en op hem gebruikt. Hij heeeft veeeeeeeel kogels nodig. Hiden hielp niet, hij bleef grenades tossen. Op een gegeven moment raakte hij per ongeluk zelf zon rood vat, waar hij naast stond en daar ging hij uiteindelijk aan dood.
    Gelukkig!


    Dat gooien met die tonnen daar heb ik helemaal niet aan gedacht :)

    Ik vind het een leuke game, maar nog zeker geen klassieker, daarvoor zitten er voor mij nog teveel kleine mindere dingetjes in.

    Ook was het sneaken en no kills tot nu toe te makkelijk. PAs in die factory voor de 1e boss werd het wat interessanter. Ben nu in
    China
    en daar lijkt het wat interessanter te worden. Maar ik zorg in doe toekomst toch maar voor wat wapens :eek:

    Overigens, waarom limiteren al die devvers het aantal savegames toch?? Laat mij zelf weten of ik er 300 wil maken. 20 stuks??? Tis geen Nintendie gamecard ...|:-
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik rouleer altijd 3 saves, houd het lekker overzichtelijk.

    Vond persoonlijk de boss fights ook het minste deel van het spel. Ik snap dat het een doel dient in het verhaal maar het is nou niet alsof
    we echt een goed beeld van die mercenaries hebben en het dus belangrijk aanvoelt. Het voelt er een beetje tussen geplakt. Ze hadden die mercenaries van mij net zo goed aan het eind van de map tussen de gewone enemies mogen gooien. Had volgens mij leuker geweest. Eerst sneaky alle hulpjes omleggen en dan een mooie silent kill op een mercenary.

    Ik mis ook wel een beetje de paniek bij de vijanden zoals je dat in Arkham Asylum wel had. Die paniek en stress bij de laatst over gebleven bad guy vond ik echt een leuke toevoeging voor een stealth game. In Deus-Ex blijven ze allemaal zo cool terwijl je 1 voor 1 hun maatjes uitmoord
     
  6. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke save is toch 67 MB? :9
    Bij 300 zou je dan meer dan 19 GB aan saves hebben. :9
    Zal wel niet btw, heb niet op mijn Xbox gecheckt maar stond op de achterkant van de box.

    Ik vind het wel fijn op zich, anders zorg ik automatisch voor een chaos bij save games, nu in ieder geval niet. Al hadden het er wel 30 mogen zijn ofzo. Maar goed, vind het nou niet bepaald erg. :)
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb een energybar upgrade gekocht en heb dus drie batterijtjes. Alleeen is er standaar maar 1 groen en die tweede alleen als ik een energybar neem. Hoort dat zo?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja dat hoort zo, je kan beter investeren in snelle recharge voor de eerste battery ipv extra batteries die je met engergy bars en dergelijke moet opladen
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge, ik hoor echt niks anders dan goeie dingen over deze game. Echt blij dat het uiteindelijk zo'n geslaagde game is geworden. Ik wil de game dan ook echt absoluut gaan toevoegen aan mijn collectie pretty soon. Is de game lang trouwens? Ik las in een review...weet niet meer welke, dat hij er iets van 30 uur over had gedaan ofzo. Weet niet meer of dit nou ook inclusief de sidequests was.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ligt eraan hoe je speelt denk ik. Als je direct van objective naar objective gaat en als je een hoop guards enzo lings laat liggen, kun je er best snel doorheen. Als je, net als ik, alles verkent, zoveel mogelijk leest, hackt, veel guards een takedown doet, etc, dan ben je behoorlijk lang bezig. Dan haal je zeker wel 30u.

    En, ik ben helemaal niet zo van multiple playthroughs, maar deze game vraagt er wel om. Ik doe nu stealth & no kills en mijn augs zijn daarop afgestemd, met natuurlijk veel hacking. Een tweede ronde ga ik voor wat stealth, met lethal force, guns blazing :) En geen hacking skills, maar gewoon brute force, dus ook bijvoorbeeld, de zwaardere objecten kunnen dragen/verplaatsen en door walls heen gaan.

    Ik heb wel gekozen om mijn inventory max te vergroten, anders moet je zoveel laten liggen. En dan kun je weer lekker veel verkopen... :)

    Zijn er dan skills ofzo die meer dan een full batterijtje kosten? Anders heeft daarin investeren inderdaad geen zin (helaas heb ik dat al 1 keer gedaan).

    Overigens vind ik persoonlijk een hoop augs echt overbodig: door muren zien, targets marken, visibility cones en audio cones, etc ... De stealth is, tot nu toe, easy enough zonder extra hulpjes ...
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2011
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Er zijn inderdaad veel augments overbodig. Ik heb nu gewoon 7 praxis over omdat ik ze nergens, in mijn ogen, nuttig kan insteken. Energy bars gebruik ik niet, stealth heb ik echt niet nodig, silent walk ook niet en al die kracht/schiet dingen zeker niet. Zelfs met mijn inventory die ik nog 1x kan uitbreiden kom ik toe, heb buiten m'n tranquilizer rifle nog geen enkel wapen gebruikt en die rifle heb ik nog maar 3x nodig gehad ofzo. Voor de rest zit m'n intenvory nog vol met een shotgun, sniper, assault rifle en pistool met bijhorende ammo. Health bars en energy repen heb ik niet nodig :p.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    @ WizzNL en Pegas; thx!! Zal het morgen nog eens proberen.
     
  13. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Ik ben nu richting het einde aan het gaan en heb ook nog praxis punten over. Ik ben nu in de eerste playthrough guns blazing gegaan maar de 2e playthrough wil ik echt proberen geen 1x gezien te worden. Dan ga ik niet meer voor hacken maar voor de stealth perks. Wordt een nieuwe ervaring opzich denk ik. Met de punch through a wall perk vind je af en toe leuke dingen in de muur zoals praxis points etc.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.523
    Leuk Bevonden:
    8.559
    1 tip: Ga ook wel voor hacken bij je stealth playthrough. ;)
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem gister uitgespeeld. Was een lange rit maar damn wat een spel. Ben eigenlijk wel teleurgesteld dat ik hem nu uit heb. Weet ook nog niet zeker of ik hem nog een x ga spelen. Het verhaal ken ik nu wel. En heb voor mijn gevoel alles zo'n beetje gezien.

    Overigens, die extra missie. Heeft iemand die hier gedaan? Ik heb hem volgens mij niet gezien. Wel heb ik m'n grenadelauncher gekregen op denk 80% van het spel...
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    miss een stomme vraag, maar ik heb mijn energy oplaad ding voor die energybankjes in augmentation nu op max...
    maar hij laad mijn energy nooit op!??!?! er staat in 20sec 1 energybalkje erbij nouer gebeurd niks....
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hij laadt ook niet verder dan 1

    en ik vroeg het al eerder, iemand zei

    [spoiler1]bij de 2e baas ben je op 50%. ik ben nog niet bij de 2e baas maar speel al dik 18uur ofzo. heb ik echt nog een half spel?[/spoiler1]
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2011
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Blijft inderdaad vaag, maar die missie zit in de verhaallijn verweven.

    Aangezien hij 'Tong's rescue' heet neem ik aan dat het de missie is dat je de zoon van Tong moet redden uit de cel bij Belltower.
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Oohw kijk, vandaar dat ik daar dus die launcher kreeg!!! Thanks man!!
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.121
    Leuk Bevonden:
    4.729
    Wel vet dat je bij die BE versie van de game o.a. 10.000 credits krijgt.

    Een minpunt aan de game vind ik wel dat er zo weinig in die shops te koop lijkt te zijn. Was dat ook al zo bij eerdere Deus Ex games? :eek:
     

Deel Deze Pagina