Ligt eraan hoe je speelt denk ik. Als je direct van objective naar objective gaat en als je een hoop guards enzo lings laat liggen, kun je er best snel doorheen. Als je, net als ik, alles verkent, zoveel mogelijk leest, hackt, veel guards een takedown doet, etc, dan ben je behoorlijk lang bezig. Dan haal je zeker wel 30u.
En, ik ben helemaal niet zo van multiple playthroughs, maar deze game vraagt er wel om. Ik doe nu stealth & no kills en mijn augs zijn daarop afgestemd, met natuurlijk veel hacking. Een tweede ronde ga ik voor wat stealth, met lethal force, guns blazing En geen hacking skills, maar gewoon brute force, dus ook bijvoorbeeld, de zwaardere objecten kunnen dragen/verplaatsen en door walls heen gaan.
Ik heb wel gekozen om mijn inventory max te vergroten, anders moet je zoveel laten liggen. En dan kun je weer lekker veel verkopen...
Zijn er dan skills ofzo die meer dan een full batterijtje kosten? Anders heeft daarin investeren inderdaad geen zin (helaas heb ik dat al 1 keer gedaan).
Overigens vind ik persoonlijk een hoop augs echt overbodig: door muren zien, targets marken, visibility cones en audio cones, etc ... De stealth is, tot nu toe, easy enough zonder extra hulpjes ...
Laatst bewerkt: 31 aug 2011