1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha, ja die had ik ook geupgrade. Net nog nu ik weer in Detroit ben van een gebouw afgesprongen en neer geland. Hobo's in de buurt vlogen helemaal weg. _O_

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had hem al gevonen. Reden dat ik het vroeg is omdat ik aan het einde van de 1e missie op een deur zag trappen terwijl er geen kamer op de map stond. Toen dacht ik, hé daar moet een geheime kamer zitten. Had even een save gemaakt om die augmentation te proberen, maar kon niks vinden. Komt er dan een knop op het scherm waarop ik moet drukken. Of hoe zie ik dat een muur zwak is?

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Er komt een gele streep/gloed om een muur indien je die dan kan kapot maken.

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand interesse in de game? Het is totaal niks voor mij gebleken, dus ik doe hem in de verkoop... PM maar :)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kan nu side missions doen, maar ik lees dat in het gebouw waar ik heen moet ook nog andere side missions zitten. Nu had ik ook gelezen hier dat mensen die later niet meer konden completen. Gaat om Cloak & Dagger. Kan ik die al halen na mission 4?

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zover ik heb gemerkt is elke side-quest na een main-questweg. Dus best eerst de side-quests doen vooraleer je verder gaat me de main-quest. Afgezien van de allereerste main-quest (met die hostages) is er geen tijdsdruk.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok, maar ik bedoelde als je bijv een SQ nog niet hebt en daar al bv een appartement ingaat of al met iemand praat en later de SQ pas krijgt. Hoorde dat je ze dan niet meer kon completen.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Die hostages heb ik trouwens kunnen vinden. ;)

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Praten kan geen kwaad denk ik, maar je moet zien wie je omlegt/KO'ed. Al is er één missie zeer gevoelig voor door bug (geen idee of die ook in de console versie zit):
    De main-quest waar je het politie kantoor moet inbreken en de side-quest die je van de moeder van Megan krijgt. Als je het te bont maakt in de main-quest missie dan is er een bepaalde NPC er niet meer waar je mee moet praten voor de side-quest.

Eigenlijk moet je er niet meer praten, maar er is/was een bug waardoor je dan de side-quest niet meer kunt completen. Tenminste, die bug was er toch op de pc maar die bug is zogenaamd in de patch van vandaag gefixed.

Als de bug niet aanwezig op de consoleversie (of er komt een patch voor uit) dan kun je je naar hartelus uitleven in het politiebureau zonder grote gevolgende voor de side-quest. Enigste dat je dan zelf mist zijn wat details over het onderzoek naar Megan.

Grats. Als is het niet zo moeilijk omdat een NPC in de game de locatie zegt en er een vent is die er rechtstreeks naar leidt :+.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja idd, maar zelfs met een frontal assault, om het maar zo te noemen, zijn ze nog veels te makkelijk te vinden imo. Had hem de tweede keer, want bij mijn eerste PT heb ik lang niet goed genoeg alles verkend en deze keer wil ik dat beter doen.

Waar kan ik trouwens die achievement halen van die cleaning houses etc? Die vrouw ofzo die je moet helpen.

Heb verdorie net een dronken staat doos een hoop credits betaald. Zat er met mijn kop niet bij.

Was het niet ergens in Act 2? Zoja, waar?

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik was straks bij een vriend die aan het spelen was en daar lichten bepaalde dingen geel/oranje op. Ook muren die je kapot kunt slaan. Ik heb dat niet. Komt dat omdat ik op de moeilijkste difficulty speel?

SM5:
    Ik ben nu aan het einde van SM5. Ik heb de wapens gevonden zonder gezien te worden en ik moet nu terug naar O'Maley om hem te arresteren. Krijg ik dus extra xp als ik 2ndairy objectives ook complete? En ik heb nu de keuze om O'Maley dood te schieten omdat hij niet meer wil. Kan ik door augments ook nog een andere keuze krijgen?

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, je hebt 2x een praxis point nodig, geloof ik, om die skill te kunnen kiezen. 2 is altijd de standaard om iets te activeren en 1 om het verder te upgraden. ;)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    ???

Mijn vraag was of ik met een augment nog een andere optie kon krijgen. Jij bedoelt die linksboven zit neem ik aan. Levert dat meer xp op? Of maakt dat niks uit?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De reden dat jij nog geen muren kapot kan slaan is inderdaad omdat je de juiste AUG nog niet hebt. Deze kun je inderdaad activeren met die PP.

In het menu van AUG staat bij elke AUG en de Upgrades ervan een kleine beschrijving wat het is en wat het doet. Als je dus de goede hebt hoef je alleen nog maar te kijken hoeveel PP je ervoor nodig hebt om die te activeren.

Muren kapot slaan gaat echter heel simpel. Voor het stuk muur gaan staan en op (X) drukken is genoeg. Het licht inderdaad goudgelig op.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij lees je niet helemaal goed ;)

Ik heb die augment gewoon hoor. Echter toen ik bij een vriend was kleurde de muur die je kapot kunt slaan geel/oranje op. Ook items die hij op kon pakken etc hebben dit. Bij mij is dit dus niet en de vraag is dus of dat aan de difficulty ligt ;)

16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Met de moeilijkste graad wordt de "object highlight" automatisch uitgeschakeld maar als je wil kan je dat zelf terug inschakelen in de opties.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heeft dat nog consequenties voor achievements?

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Zover ik weet niet nee, tenzij jij je difficulty veranderd dan wel.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk ook niet dat ik hem verander. Vond het eigenlijk best lelijk er uit zien als het aan staat namelijk.

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Je hebt het ook niet echt nodig, soms is het zoeken wel wat moeilijker naar een mangat bijvoorbeeld wat soms wel handig kan wezen als je wilt sneaken.

Deel Deze Pagina