[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zit echt nog maar in het begin maar vind hem nu al geweldig, het is echt alsof je daar zelf rondloopt, zo ervaar ik het althans wel. Komt ook door bepaalde dingetjes die NPC's zeggen, dat stukje over de vrouwen wc is hilarisch. Lekker alles exploren ook en rustig aan doen, erg tof dat elke NPC ook wat anders te vertellen heeft maar wel relevante dingen. Muziek ook fantastisch.

2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Vandaag de derde boss gedaan en was erg simpel

Heb meteen 5 frag granaten op hem gegooid en klaar...... Nu net geland in zee met die raket; wellicht morgen nog even verder spelen

Weet iemand of je bij de update van het spel (nieuwe deel) wel je credits behoud? Ik heb wel gelezen dat je al je augs kwijt raakt in het begin.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik mag graag kloten in bepaalde games, de game geeft je veel vrijheid qua bepaalde dingen dus dan probeer ik ze uit. Zo had ik net een zootje aan cops, dus ik gewoon een beetje hun zieken met dozen naar ze toe gooien, waarna ze meteen overgaan op schieten, hilarisch.

Maar ik schoot ook een copper met de tranquilizer gun en toen zag ik ineens een B icoontje, dus ik druk dat in en ik krijg een fucking zieke executie move te zien, de game had me nog helemaal niet laten weten dat deze erin zaten en je kunt ze gewoon al doen, ze zien er fucking gaaf uit moet ik zeggen.

Later schoot ik een andere copper met de tranq gun,maar hij zag mij niet en zijn buddies ook niet, dus toen zijn buddies hem overeind geholpen hadden kon ik rustig rondlopen en ze vielen mij niet aan.
    KIJK dat is goede A.I. (tot nu toe dan) in andere games zouden ze gelijk weten dat jij het was terwijl ze niks hadden gezien.

En dit is echt fucking cool, kom er net achter...is wel een soort spoiler..dus voor de mensen die nog moeten beginnen met de game....niet lezen.

Nadat je weer 'beter' bent na de operatie, en je staat in Sarif's gebouw...daar heb ik echt alles bekeken en gedaan wat ik kon doen. Op een gegeven moment hoorde ik van David Sariff dat ik zo snel mogelijk naar de heli-pad moest komen want er was haast bij de situatie, maar ik had hier lak aan, was druk bezig alles te bekijken. Toen wat later kreeg ik te horen dat het uit de hand was gelopen en dat er al gijzelaars waren vermoord. Uiteindelijk ging ik naar de heli toe en kreeg ik dat stuk met die cops...ze waren hardstikke geirriteerd en gaven mij en mijn baas de schuld ervan dat er al doden waren gevallen.

Dus ik werd toen benieuwd of het er echt aan had gelegen dat ik zo aan het treuzelen was geweest. Een zoektocht op youtube naar een playthrough van de game in dezelfde chapter bevestigde dit. De speler van de playthrough treuzelde niet en ging gelijk naar de heli, en toen hij bij de cops aankwam, waren ze gewoon vriendelijk en normaal tegen hem. Terwijl ze echt allemaal heel kwaad op mij waren...supercool zulke dingen zeg.

Laatst bewerkt: 20 sep 2011
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dude, gewoon even de ruimte rond joggen, munitie pakken.

Een bijna fully upgraded shotgun en ze is binnen 10 schoten dood. ;)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik kon schieten wat ik wou, het deed niks. Moest haar echt tegen die kasten laten opknallen. Het was voor mij best een intense fight, maar gaf ook veel voldoening toen ik het trucje eindelijk door had.

Had helaas geen stungun. Ook een beetje jammer dat het op die manier kan want daardoor lijkt het me te makkelijk.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    - frag mines sparen
    - spammen
    - ????
    - profit!

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel een beetje te doen op hard (deus ex mode)

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    JA! Al heb ik het niet gedaan, maar op normal was het (afgezien van de eerste bossfight) erg makkelijk. Stealth kills zijn gewoon makkelijk, ook op hard ...

9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke ben al op normal begonnen misschien begin ik ff opnieuw dan..

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Heb een stukje op hard gespeeld (2de playthrough) en kon het niet echt moeilijk noemen.

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Via de Tumblr van Eidos is wat nieuwe info naar buiten gekomen van de DLC:
    - The Missing Link is zo'n 5 uur lang, afhangende van je speelstijl. In de playtests werden er uren genoteerd van 4 tot zo'n 7 uur om de DLC uit te spelen.
    - De DLC is enkel bereikbaar via het main menu en staat volledig los van de main game wat betreft augmentations enzo.

12. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Op de bouwplaats met de copter:

Weet iemand wat het voordeel van Malik redden is buiten het behalen van een achievement?

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Geen voordeel zover ik weet.
    Had haar gered maar niks van gemerkt meer erna.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Argh, ik geef het op. Dat stuk is gewoon onmogelijk. :mad:

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Als je ze redt dan komt zij die wetenschappers oppikken die je geredt hebt in Singapore. Als je ze niet redt, kan je haar lichaam ook terug vinden :+.
    Nah,
    In het begin moet je snel zijn. TTranquilizer en Stun gun of PEPS + concussive grenades en EMP grenade(s) is de sleutel. Eerst schakel je die kerel met de RPG uit (of had die een sniper? Dan is die niet zo dringend) die rechts boven zit en dan die 2 mannen die grote machine gun uitschakelen. Dan wat kleine gespuis en dan direct die robot met een EMP grenade. Daarna heb je nog tijd genoeg om het overig klein gespuis neer te halen, die doen niet al teveel schade en tegen dat je zo ver bent is al hun aandacht toch op jou gericht.

Dit is de tacktiek die ik heb gebruikt voor m'n non-lethal aanpak. In de ontploffing van de robot kan het zijn dat er toch nog een paar man sterft, maar die zouden niet mogen meetellen als je voor een non-lethal playthrough gaat. Kan het echter niet bevesitgen, want ik had die mannetjes in het intro-level allemaal omzeep geknald :+

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Speel je op Normal? Was wel een klote stuk, je moet wel even een tactiek gebruiken ervoor. En een save nemen waar je precies daar land, ik gebruikte elke keer een save waar ik al een paar seconden op die plek was. Had dus elke keer maar zo'n tien seconden voordat ie explodeerde. :+

Zo deed ik het ongeveer, alleen schoot ik eerst meteen twee rockets op die brutes en ging toen het filmpje volgen. En vanaf het dak gooide ik de mines op die robot.

Moet je wel toevallig die wapens allemaal bij je hebben natuurlijk. :+

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb dat stuk zelfs gedaan met alleen maar knockdowns (geen kills)

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook, stuns en knockdowns en een EMP op die Mech

Maar dan moet je dus wel een zooi stun gun ammo hebben, EMP granaten, (liefst nog wat gas granaten) en een battery die snel recharged voor de knockdowns

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ok, toch gelukt. Met stun en knockdown was het zelfs makkelijker dan met wapens. :lol:
    Heeft me wel een proenergy pack gekost, maar het zij zo.

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Mij veel te heftig die shit. Ik kies voor de dood in dit geval.
    Ja, dan maar een lafaard. :cool:

Deel Deze Pagina