1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Er zijn ook nog geen add-ons beschikbaar voor Deus Ex, behalve via codes. Als je dus in de lijst van games met add-ons gaat kijken zul je Deus Ex dan ook niet vinden. Ga je gewoon naar de algemene lijst dan staat Deus Ex er echt wel tussen. Of bedoel je iets anders?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Uitgespeeld! Zometeen alle endings maar ff kijken. Ik mis alleen 1 ending. :mad:

Topgame! _O_

Nu even kijken of ik nog zin heb om een Hard no-kill no-alarm playthrough te doen.

3. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Waarom mis je één ending?? Kun je ze niet gewoon allemaal kiezen m.b.v. een saved-game?

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Hangt er vanaf.

In het laatste level kan/moet je dan alle mensen opzoeken die ze aangeven. Dus Sarif en nog een andere groep etc. Als je die niet opzoekt kan je niet de keuze maken die bij die gasten hoort. Mis je bv Sarif dan heb je een bepaalde keuze niet. Dus zoek in het laatste level iedereen op en dan kan je alle keuzes maken.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Imo het beste level design, dat laatste level. Vooral het moment dat je die lift in stapt en die vaart gaat maken. Fucking episch moment.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik kon idd niet Taggart vinden in de server room. Had geen zin om terug te gaan, dus dacht van 'laat maar'. Heb nog wel een save van voor de lift, maar ik kan die van Taggart ook gewoon de tweede playthrough doen, mocht ik die beginnen.

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Thx! Zit overigens precies daar, dus duurt het einde niet lang meer. Is ook niet erg want de update/dlc zal binnenkort wel verschijnen en kan ik weer verder.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Over het einde:

Voor de echte fans is het geheime einde natuurlijk helemaal tof. :cool: Hopen dat ze nog een sequel maken die zich tussen DE:HR en DE afspeelt. Bijvoorbeeld eentje die Paul Denton in Hong Kong volgt.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat zie ik na HR helemaal zitten! :thumbs:

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Hoppa, heb hem net uitgespeeld op de middelste moeilijkheidsgraad.

Mijn mening over het einde en bazen in de spoiler:
    Vond de eerste baas makkelijk, de tweede moeilijk en kreeg het met meer geluk voor elkaar. De derde was echt te simpel met een paar granaten die ik gelijk achterelkaar gooide.
    Het einde is in mijn ogen veels te makkelijk. Ik kon dan weliswaar tegen elektriciteit, maar toch. De twee turrets uitgeschakeld en de twee robots met een emp. Tja, dan is het eigenlijk wel gedaan. De computer hoefde ik niet eens te hacken want had gewoon het paswoord en ook voor het ding in het midden. De eindes zijn wel leuk gekozen, maar heb er ook niet echt meer op gelet.

Nu maar wachten op de extra content.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    True en de tweede keer als je beter gaat zoeken naar Praxis points word het nog makkelijker, zelfs als jij bijvoorbeeld de stand daarna op zijn hoogst zet. ;)

12. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Als Mass Effect je lievelingsspel is, is Deux Ex dan ook aan te raden? Game niet zoveel meer, maar deze lijkt me wel tof, met al die aanpassingsmogelijkheden..

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Weet iemand wanneer je die 10.000 extra credits van de tactical enhancement pack krijgt? Ben nu met m'n tweede run bezig en heb nog niks gehad. :mad:

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Welke is het tactical enhancement pack eigenlijk?

15. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Voor mijn gevoel ben ik echt overal geweest....., maar mijn behaalde achievements laten iets anders zien. ;)

Verder ga ik hem niet nog een keer doen. Heb ik nog nooit gedaan met een spel en heb er ook de tijd niet voor. Zit de laatste tijd alweer veels te vaak achter de Xbox. :x

Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik dacht dat ik die in het begin kreeg samen met die sniper enzo.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit nu voor de eerste keer in China en heb toch al best veel Praxis points. Lijkt erop als ik zie wat ik nog moet krijgen dat ik alle augments kan kopen.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat net niet denk ik. Wel dat je niet weet waar je ze in moet steken. ;)

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet er nog 19 halen denk ik. 11 komen dan uit de clinics, quests en kunnen gevonden worden. Die andere 8 moet ik wel kunnen halen uit XP.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Lekker dan... Ik heb blijkbaar alles behalve de 10.000 credits, waarvoor ik juist de pack heb geactiveerd. WTF moet ik met die suffe blauwe zakjes etc.? :mad:

Deel Deze Pagina