1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    spring erover met behulp van een vuilnisbak die er staat en je heb high jump aug nodig als het goed is.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Werkelijk een fantastische game gewoon. Alles klopt aan die game, graphics zijn gewoon in orde, niet baanbrekend maar gewoon in orde. Muziek die er perfect bij past, de stemmen van de characters zijn echt uitstekend en nog geen enkele tegengekomen die raar of fout klonk. Sfeer is geweldig in zowel de stad omgeving als binnen locaties, augments zijn ook echt nice en je hebt er ook echt een keer wat aan.

Net een gesprek met David Sariff gehad en gewoon geweldig wat ik daar heb weten te bereiken. Gewoon echt cool, en weinig andere games hebben dat, zelfs Mass Effect 1 had dat bij lange na niet zo goed. Ik snap de superpositieve reviews wel, er is weinig mis met de game tot nu toe!!!

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Helemaal mee eens. Bepaalde personages vind ik er wel tof uit zien, maar neem die donkere vrouw die undercover is als hoer en dan valt mij dat wel een beetje tegen. Je kan natuurlijk ook niet alles mooi willen hebben.

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm...met die vrouw had ik niet echt een probleem, vond haar juist wel cool eigenlijk :D.

Zit nu in China, echt een volledig ander gebied ook gewoon. En zéér cool dat mensen hier ook echt Chinees praten, sommige praten Engels maar genoeg mensen niet. Altijd beter dan van die games waar ze altijd Engels praten..no matter where. Je hebt echt het idee in een compleet ander gebied te lopen dan Detroit, heel goed gedaan.

En dan die details, geweldig...al die etalages, ze hadden er rustig een texture op kunnen plakken en klaar maar nee,het zijn echte gemodeleerde etalages, echt aandacht aan besteed. Ook een cool detail vind ik hoe omgevingsgeluiden echter minder luid worden wanneer je ergens naar binnen gaat. Vind het echt heel cool hoe goed deze game uiteindelijk is geworden, toch behoorlijk wat twijfels van harcore fans, bang dat ze de game gingen verneuken en dan blijkt ie zo ijzersterk te zijn.

Laatst bewerkt: 9 okt 2011
  5. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Had ik in het begin het gevoel dat het spel 3x niets was, dat het een beetje duf zelfs was en vond ik de besturing "ruk", uiteindelijk ben ik toch door gaan spelen en wow, gisteravond uitgespeeld en totaal andere mening nu. Vind het een fantastisch spel en baal wel dat het voorbij is, gelukkig komt er snel DLC maar niet te geloven eigenlijk.
    Voor het eerst sinds Bioshock 2 word ik weer echt meegesleurd een verhaal in wat ik van begin tot eind wil uitspelen. Een stealth playthrough is trouwens niets voor mij, dat is weer te hoog gegrepen, wil gewoon te graag schieten denk ik :p.

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

Mwa, DLC moet al heel goed zijn om hem voor die prijs op release aan te kopen.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jezus, als dat voor 5 uurtjes gameplay is, dan zet ik mijn copy te koop ...

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Voor 1200 mogen ze die dlc houden. Vindt 800 al duur genoeg voor een stuk Dlc. Jammer, maar dan wacht ik wel es op DOTW.

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Je hoeft de DLC niet te halen dat is totaal jou eigen keuzen, ik haal het wel in ieder geval!, het is zelfs al vrij dichtbij wanneer de DLC uitkomt, tof!.

10. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Exact mijn gedachten. Bovendien denk ik dat het meer van hetzelfde is met paar nieuwe dingetjes.

11. sjaak marston

sjaak marston Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik vond deze game echt zwaar tegenvallen. heb hem uitgespeeld en nooit meer aangeraakt. misschien ergens volgend jaar nog ff keer uitspelen. (na ik klaar ben met deze najaar releases)

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Afgaande op de review van Eurogamer lijkt de DLC z'n geld niet waard.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Voor de liefhebbers dan denk ik. Koop alleen de DLC van Skyrim nog en daar heb ik natuurlijk wel 4200 MP voor nodig ben ik bang.

Bovenstaande is wel leuk voor de fans, zeker als er achievements inzitten. Die haal ik toch al niet 100% bij deze game, dus zal geen moeite doen. :cool:

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb die achievement niet gekregen dat ik niemand gedood heb. Tellen die leden in die machine bij de eindbaas ook mee ofzo? Ik heb ook wel eens iemand gedood maar dan heb ik nooit doorgespeeld (load game). Dat zal toch niet de reden zijn? Of hangt het af van de moeilijkheidsgraad?

Achievements boeien me heel weinig verder, maar dit valt me wel op.

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Alles telt mee behalve bosses, dus zelfs ook de Prologue, als je iemand bij de Prologue hebt afgemaakt dan heb je de achievement eigenlijk al gefaald.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    That's it! Mijn versie staat op de bazar! :cool:

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ach, die ene DLC kunnen we toch wel missen of niet? ;):cool:

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ach binnen een paar maanden zal die dlc wel als dotw zijn, haal ik em dan wel es voor 600 msp ofzo, dan is het de moeite nog wel waard. Zowieso een game die ik niet weg ga doen, over een jaartje wil ik hem vast nog wel een keer spelen:cool:

19. Nicola

Nicola Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    spel heeft me maar een tijdje geboeid op een gegeven moment ga je alleen spelen om het verhaal. het word gewoon te eentonig. en elke keer die afstanden lopen ook zo iri.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Imo geen enkel probleem. Vond het en blijf het tot nu toe geweldig vinden om door Detroit te lopen.

Meeste hier zweren denk ik bij China, maar die plek vind ik dan weer minder en net iets te futuristisch.

Deel Deze Pagina