[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Lol, die missie is easy als je eerst alle praxis points die je kunt bereiken en vinden investeert. Vooral hacken is eerst heel belangrijk imo.

    Ik vind het alleen een beetje lame om 2 punten voor een nieuwe aug te vragen, want het duurt wel even voor je 2 praxis hebt en bovendien heb je tegen die tijd je praxis wel nodig voor iets anders vaak. 8)
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.849
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Klopt, en ik wilde eerst ook geen Praxis uitgeven aan dat hack gedoen en andere zooi, en zocht dus andere manieren om alles te doen, maar goed.... achteraf heb ik heel veel tijd verkloot door telkens de verkeerde keuzes te maken :F:

    Na het weekend ga ik weer verder met de game. \o/
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, elke keer als ik nieuwe reacties lees over deze game heb ik zin om em nog een keer te doen.:9

    Ik hoef nog maar 1 Achievement (geen alarmen).......een pittige!
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die heb ik ook gemist, terwijl ik niet kan bedenken welk alarm dan. Als er al een alarm afging heb ik altijd direct een save geladen...
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    `Dacht ik ook....blijkbaar toch ergens iets gemist...........|:-
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Gewoon alles verkennen, want er zijn een stuk of 3 praxis points te vinden zonder dat je ze van missies krijgt in detroit. Je zult ze echt wel nodig hebben.

    Deze game is daar simpelweg te goed voor in balans. ;)
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Woei, ga Deus Ex weer eens in m'n Xbox stoppen. Ben ooit na de tweede missie dacht ik gestopt, maar ga nu weer opnieuw beginnen omdat ik het verhaal een beetje kwijt ben. Bij het begin van de game moet je ook hostages redden, daar kwam ik bij de eerste playthrough pas later achter en dus toen ik aankwam waren ze al dood. Ga ze deze keer maar eerst redden ipv het hoofdgebouw exploren.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je hebt op zich tijd zat voor die gijzelaars. Heb de laatste keer ook gewoon rondgekeken, tot het punt van die gijzelaars, en ze daarna allemaal er levend uit gekregen.
    Later in die missie wordt een andere gijzelaar lastiger.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik bleef te lang in het hoofdgebouw waardoor alle hostages, behalve de laatste, dood waren. Ga het nu wat sneller doen en daarna in het hoofdgebouw (Sarif Corp?) rond snuffelen.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Tip: Investeer in hacken als je dat op tot dit punt nog kunt. En zorg dat je vooral snel en rustig blijft. ;)
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Yeah, geduld wordt echt beloont zie ik. Ik ga proberen om de game uit te spelen zonder iemand te doden, dus puur ze K.O. slaan of m'n Dart Rifle gebruiken (heb gekozen voor Long Distance ipv Short). Nu op weg om die hostages te redden!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ben benieuwd, is een vette missie imo.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb die missie al eerder uitgespeeld in mijn vorige save game, maar desalniettemin is het een toffe missie inderdaad.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Zowieso een toffe game!:thumbs:
    Moet alleen de geen-alarm-af-laten-gaan Achievement.....hoop die nog wel een keertje te halen.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    In theorie kun je alle 100 GS achievements in een keer halen, maar dan sta je stijf volgens mij van een of ander middel. 8)
     
  16. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Shit elke keer lees ik weer de nieuwe reacties over de game. Heb de game nu al een jaar thuis liggen, en nog nooit gespeeld. Kan mezelf wel voor me kop slaan! Moet snel beginnen !
     
  17. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij ook een toffe game. Misschien ga ik die ook wel halen voor de donkere winteravonden. :)

    Peace,
    Rich_Art. :thumbs:
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, vindt het sluipen echt tof en probeer ook echt om alles ongezien en netjes te infiltraten. Maar soms heb ik echt de neiging om in sommige momenten wat te gaan knallen als ik gespot wordt, iedere keer de save game herladen omdat ik gezien ben is ook een beetje.. meh. Voorlopig probeer ik het nog in ieder geval vol te houden, haha.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    En er komt een heel zwaar stuk voor je in ACT III als je dat niet door hebt. Gewoon even als waarschuwing vooraf. ;)
     
  20. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    na een overstap van ps3 naar xbox360 wilde ik deze game toch ook op de 360 spelen. Ik heb hem afgelopen maandag besteld voor 8,12 bij 12game... Toch niet te geloven zo goedkoop!!
    http://www.12game.com/deus-ex-human-revolution-xbox-360

    Of het helemaal goed gaat komen weet ik niet want ik heb nog niks binnen...
     

Deel Deze Pagina