1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb soms dat ik zoveel vijanden heb dat ik gewoon niet weet hoe ik er zo langs heen kan sneaken. Als het dan op een vuurgevecht aan komt zit ik met een pistool, wat ook niet echt helpt. Veel vijanden is dan al 6 á 7 in één kamer.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik had al gewaarschuwd voor een moment in ACT III en doe dat bij deze nog een keer. Je gaat het later in de game zeker niet leuk vinden als je de voorkeur geeft aan sneaken. ;)

    In een spoiler het stukje wat ik bedoel:
    Als je bij dat TV station bent geweest en ze weten waar je zit. ;)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Woot, net het Icarus Landing System gehaald door wat Praxis Points uit te geven. Ik had het nodig voor een val vanuit een schacht. Zit nu ergens in het begin van TYM.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat is echt een geweldige upgrade. Vooral het geluid door je bas heen wanneer je land. _O_
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, ik zit in Tai Yong Medical, en ging met de lift omhoog en terwijl ik in de lift zit wordt ik gecontact door Arie van Bruggen. En vervolgens gaat er een alarm af, hoe kan dit? Hoort dit in de game, of is er iets gespot?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Er is wel een moment waarop er standaard aan alarm af gaat, in ACT III. Ik kan me alleen dat Ta Yong Medical niet herinneren, misschien dat je dat even verder uit kunt leggen. In mijn vorige post, die met de spoiler, is er iets met een TV station. Als dat een beetje over een komt met jouw, dan kan het wel kloppen.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hm, ik had zelf het één en ander gegoogled en kwam tot de conclusie dat het een camera kon zijn die DOOR de lift heen kon kijken. Dus heb ik alle camera's uitgeschakeld met de stungun (handig!) en zo onopgemerkt naar boven gegaan. Nu ben ik net bij Picus, het TV station. Ik vind de cut scenes zo mooi hé. _O_ En het verhaal wordt ook steeds dieper en dieper. Ik hou van die conspiracy games zeg. Vooral op het moment dat je zelf allerlei info vind (hacken van computers o.a.) en echt moeite doet om alles te lezen. Dan vallen er vanzelf allerlei puzzelstukjes op z'n plaats.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Nu ben je dus op het stuk van mijn spoiler. Je gaat vloeken, dat verzeker ik je. Zeker de 1e keer. ;)
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Het viel enorm mee! Ik zat dus achterin, en daar was een kruipruimte waar ik kon zitten tot het moment dat de lift naar boven kwam. Daarna gewoon met me cloak naar binnen gegaan, niemand die me zag. :cool:

    Heb nu net Sandoval geconfronteerd, en hij heeft zichzelf niet dood geschoten. Nu op weg naar m'n appartement.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Je was voorbereid. :+
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een gewaarschuwd mens telt voor twee. ;)
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Precies. Hoewel de game na een keer uitspelen flink in replaywaarde verlies, is het wel een spel dat je na een paar maanden zoweer op pakt. Al was het maar om de fenomenale omgevingen en graphics. Ook het gesprekkensysteem vind ik goed, zelfs nog beter dan in Mass Effect. Je moet veel serieuzer omgaan met het maken van keuzes en geven van antwoorden. Titel doe ik ook niet weg en ligt hier al sinds de launch, augustus vorig jaar.
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Alleen lezen mits je bij het einde bent:
    Woei, ik zit nu echt bij het einde van de game. Ik mag de keuze gaan maken wat ik zal doen, wat grote gevolgen zal hebben op de 'mensheid'. Vier keuzes. Sarif, Darrow, Taggart of de Panchea basis laten ontploffen zodat niemand ooit achter de waarheid komt en dat de mensheid het zelf verder moet uitzoeken.

    Taggart ga ik sowieso niet supporten, die hoort bij de Illuminati en die moet niet aan de macht komen.

    Sarif.. tja ik vind het verkeerd om de mensheid zo voor te liegen, en dan zouden de augmentations nog vrijer worden, en kan er nog meer gesjoemeld worden door corporaties.

    Darrow's optie bevalt me meer wat dat betreft. Dat de mensheid echt alles te weten komt over de death trigger chip, Illuminati en wat er nog meer is gebeurd. De restricties betreft augmentations zou lastig worden.

    Ik denk dat ik dan toch meer neig naar de "Self Destruct", maar het is ook lastig om Jensen dood te zien gaan en plus de mensheid zal niet achter de waarheid komen. (Althans, dat denk ik.)

    Man, heb er koppijn (lange sessie en deze keuzes) van gekregen. :+
    Ik ga er een nachtje over slapen, morgen maak ik dan de keuze.

    Voor welke keuze gingen jullie, die hem al uit hebben gespeeld?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik ging voor de heldendood van Jensen. Alleen heb ik die eindscene 4x gespeeld, om alle keuzes te kunnen maken. Ik raad aan hetzelfde te doen, want je krijgt 4 verschillende filmpje waardoor je een beter beeld krijgt van wat de juiste keuze is. Voor mij was het al te lang geleden, maar heb die 4 keuzes voornamelijk gedaan vanwege de achievements en de vette filmpjes en uitleg. Echt een game voor mensen met een bepaald intellect.
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik voor Darrow's optie gekozen, leek mij de beste optie uit deze vier en sowieso een goede keuze. In deze kwestie leek het mij een goede zaak om de waarheid aan het ligt te brengen en niet te verdraaien om politieke redenen.

    Maar zoals Yellow al zegt, het is zeker de moeite waard om door alle opties te spelen nadat je eerst je 'echte' keuze gemaakt hebt.:)
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik had ook alle andere keuzes gedaan, nadat ik de voor mij beste optie had gekozen.

    Vond het ook echt een moeilijke keuze, heb er ook even over na moeten denken wat ik zou kiezen!

    Topspel, ik hoop echt dat Square Enix met een nieuw deel komt!_O_
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Maar dan zonder die eindbazen en dan mag het van mij verder een herhaling van dit deel zijn. ;)
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Uitgespeeld. Mooie eindes, zet je ook aan het denken wanneer je de verschillende eindes zo bekijkt. Foxiest of the Hounds en Pacifist ook gehaald, dat is wel lekker. Binnenkort beginnen met de DLC Missing Link. :)
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Over Missing Link, geen verhaalspoilers hoor:
    Missing Link is erg goed, maar een stuk pittiger, zeker in het begin. Geen augments, maar daar kom je wel achter. En een eindbaas, dat is wel minder. Imo de pittigste van de hele game, de rest was een lachertje.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hmmm, rond het einde jaar heb ik twee weken vakantie... misschien moet ik mijzelf maar eens in mijn gaming kamer opsluiten om aan Deus Ex toe te komen. Het is echt erg. Vroeger had ik nooit een stapel spellen om nog uit te spelen, of hoogstens een stapel met titels waarbij ik de toptitels al had uitgespeeld. Nu heb ik gewoon een stapel spellen, waar titels zoals Deus Ex ook nog steeds tussen liggen. Het vervolg is onderhand al uit... :F: :9
     

Deel Deze Pagina